פרק 12

4.4K 178 61
                                    

נקודת המבט של ג'קסון

אני לא מאמין שהיא ראתה ושמעה את מה שקרה במעלית. היו לי התקפים הרבה יותר קשים אבל הם לא קרו כבר במשך מספר חודשים. אני לא כל כך זוכר את מה שקורה במהלך ההתקף, רק את הפחד והזיכרון שנתקעתי בו.

היא לא יכולה לדעת על החולשות שלי, שאני ננסה להסתיר, היא תשתמש בהן נגדי ומי יודע, אולי היא תנסה לברוח ואני אאלץ להשתמש נגדה באמצעים שאני לא בהכרח רוצה להשתמש בהם.

כשהיא גלגלה עיניים התעצבנתי ולא הצלחתי לשלוט בעצמי, הכעס שלי דיבר ורציתי שהיא תכבד אותי. אז נישקתי אותה, אני מודה שכנראה יש דרך טובה יותר לעשות את זה אבל אני חולם על לנשק את השפתיים הוורודות שלה מאז שאייס הוריד אותה במשרד שלי. הריח שלה היה טוב כל כך והשפתיים הרכות שלה ניחמו אותי בלי מילים על מה שקרה מקודם, מה שהקפיץ לי את קצב הלב.

הסתכלתי שוב על השעון והוא הורה על 14:21 הבטן שלי קרקרה אז לחצתי על כפתור האינטרקום ודיברתי.

"אדריאנה תביאי לי שתיי ארוחות צהריים" אמרתי וחיכיתי שתענה "שתיים אדוני?" היא שאלה וגלגלתי את עיניי "כן, שתיים. עכשיו" עזבתי את הכפתור והסתכלתי על קלואי.

היא שכבה מכודרת על הספה עם גבה אליי, חולצתה עלתה מעט למעלה וחשפה את גבה החלק והשזוף.

אל תלך אליה. אמרתי לעצמי אבל כמובן שלא יכולתי לעצור וצעדתי אליה. מכסה את גבה ואז עוטף אותה בשמיכה מכיוון שהמזגן דולק למרות שבחוץ 23 מעלות. אני לא יכול לעבוד כשחם לי אז המזגן תמיד דולק כשאני שם, וגם מדליקים אותו אוטומטי עשר דקות לפני שאני מגיע.

נשמעה דפיקה על הדלת ופתחתי אותה בשביל לראות את אדריאנה מחזיקה שני סנדוויצ'ים גדולים. לקחתי אותם מידה וסגרתי את הדלת בלי לטרוח לומר תודה.

אני יודע מה ההתנהגות שלי גורמת לאנשים לחשוב, שאני בטח חרא בן אדם וגס רוח וחצוף וכל החרא הזה אבל אני ממש לא רוצה שום קשר עם האישה הזאת ואני אפילו מתכנן לפטר אותה אחרי שלפני כמה ימים ניסתה לנשק אותי. אני לא מערבב עסקים ועונג. חוץ מקלואי, אני מתכנן לזיין אותה בקרוב.

אני מתיישב בחזרה על הכיסא שלי ומתחיל לקרוא מיילים בזמן שאני אוכל את סנדוויץ' העוף שלי.

אחרי כמה שניות קלואי מסובבת את ראשה אליי ומביטה בי בעיניים עייפות. "אוכל?" היא שאלה והסתכלה על הסנדוויץ' שלי.

"כן בואי" אמרתי והיא קמה מהספה והלכה אליי, מסדרת את השיער שלה שהתבלגן מעט. מה הייתי נותן בשביל לראות אותה ככה במיטה שלי.

היא הושיטה את ידה ונתתי לה את הכריך השני. היא התיישבה על הכיסא מולי והתחילה לאכול אותו גם.

"ג'קסון" היא קראה לי אז והמהמתי בלי להרים את ראשי מהמחשב "אני רוצה לראות את המשפחה שלי" היא אמרה והתחלתי להתרגז "לא" אמרתי בקול קר וקשוח.

Chloe RomanoWhere stories live. Discover now