פרק 25

4.4K 172 23
                                    

נקודת המבט של קלואי

המשכנו להתנדנד בעדינות בקצב הרך של המוזיקה. הסנטר שלו מונח על קצה ראשי, מרחיק סכנות עם מבטו, פניי קבורות בחזה הקשה שלו, הידיים שלי מונחות על חזו ואני מלטפת אותו בעדינות. ידיו על מותניי, תופס בעדינות אך ברכושנות, כאילו הוא צועק לכל העולם שיתרחקו ממני ושאני שלו.

"במשך כל הישיבה הזאת יכולתי להריח אותך על האצבעות שלי" הוא אמר לפתע וגרם לי לפתוח את עיניי. "זה שיגע אותי" הוא המשיך והוריד את ידיו מעט, כמעט על ישבני. "אני רוצה עוד ממך, אני רוצה לטעום אותך, לזיין אותך, אני רוצה להרוס אותך" הוא אמר לי והחל לנשק את צווארי, הפירסינג הקר שלו גורם לי לצמרמורת ביחד עם הריח המשכר שלו ושפתיו הרכות והנעימות. הלשון הרטובה שמלקקת אותי בין שפתיו והעונג שמגיע אל ביטני וגורם לי לגנוח בשקט לתוך אוזנו.

"פאק, ילדה קטנה אם תמשיכי לגנוח ככה אני אצטרך לקחת אותך מפה ברגע זה" הוא לחש באוזני ויכולתי להרגיש את הזקפה שלו לוחצת בביטני.

"אז קח אותי" אמרתי לו בלי לחשוב והחוסר חרטה שהרגשתי גרם לי להתבייש. הוא אחז ביידי והתחיל ללכת במהירות, מפלס דרך בין אנשים בשבילנו. הצעדים הענקיים שלו גרמו לי לקחת פי שניים יותר ממנו וכמעט לרוץ אחריו.

כשיצאנו החוצה האוויר הקר של וושינגטון הכה בי וצמרמורת חלפה בי. הוא פתח את דלת המכונית השחורה והגדולה שלו, נכנס למושב הנוסע והושיב אותי מעליו. כל רגל שלי בצד אחר של גופו וסגר את הדלת אחרינו.

שפתינו ישר נפגשו בהרמוניה, והאדרנלין זרם בעורקיי. ענינו נעצמו מהעונג ונשפתי אותו אל תוך ראותיי. ידיי עלו אל צווארו ואחזו בו כדי להשאיר את ראשו במקום. ידיו נכנסנו מתחת לבד של השמלה שלי על ישבני ומחצו אותו, והוא קיבל גניחה עמוקה ממני.

התחכחתי על הבליטה הקשה במכנסיי החליפה הכהים שלו והוא נהם באוזניי. החיכוך שלח זרמי עונג לביטני וגרם לדגדגן שלי לפעום. המשכתי לחזור על הפעולה הזאת, שנינו עדיין לגמרי לבושים.

למה שאני לא אקח היום את המושכות לידיים?

נישקתי את לחיו השמאלית וירדתי אל ליסתו המהודקת ומעוטרת בזיפים, שותלת נשיקות רטובות. ראשו הוטל אחורה ונתן לי מקום לנשק את צווארו וללקק כמה שאני רוצה בזמן שאני פותחת את אבזם החגורה שלו.

הוא רוטן וגונח בזמן שאני מחפשת את המקום בצווארו שלמדתי שגורם לו לאבד שליטה ולהיכנע, מה שנראה לי המקום היחיד שגורם לזה לקרות כי ג'קסון הוא הבן אדם הכי שתלטן שאני מכירה.

כשמצאתי את הנקודה המתוקה שלו הוא נשף בהפתעה וגנח בשקט, אצבעותיו חופרות בבשר יריכיי. כשסוף כל סוף הצלחתי לפתוח את האבזם והריצ'רץ', הכנסתי את ידיי אל תוך הבוקסר שלו ושלפתי את הזין הגדול שלו מכילאו.

Chloe RomanoWhere stories live. Discover now