פרק 5

4.4K 166 35
                                    

נקודת המבט של קלואי

העיניים הכחולות שלו מעצבנות אותי, כאילו, מה נראה לו שהוא חוטף אותי ואז מכריח אותי להישאר בבית שלו.

טוב האמת שזה הגיוני שלא נותנים לך ללכת כשחוטפים אותך, והוא צודק שהוא אמר שיש לי מזל שהוא לא שומר אותי בכלוב, אלא נותן לי חדר.

טוב אני פשוט צריכה להישאר חזקה עד שאצליח לברוח מפה או עד שאבא ודונאטו ימצאו אותי.

לוותר על המאפיה לא בא בחשבון, ואני מאוד מקווה שהם לא יעשו שטויות ויתנו לו את כל מה שעבדנו עליו במשך דורות.

הספר הזה מעניין, פנג הלבן של ג'ק לונדון. אני כרגע שוכבת על המיטה באחד החדרים בביתו של ג'קסון וקוראת אותו.

אני מאוד אוהבת לקרוא, זה נותן לי אפשרות לברוח מהמציאות ופשוט לקרוא על בעיות של אנשים אחרים. אני יכולה לחשוב מה אני הייתי עושה במצבם ואני יכולה לשפוט את ההחלטות שלהם.

אני מביטה בשעון. 22:18 אני חושבת שאלך לישון. זה היה יום ארוך ואני ממש לא רוצה לקום מחר עייפה למקרה שג'קסון יחליט לעשות לי משהו.

אז אני מכבה את האור ומתעטפת בשמיכה החמימה שמהר מאוד עזרה לי להירדם.

למחרת בבוקר קמתי בשעה שאני רגילה לקום בה שזה בערך בשמונה בבוקר והתיישבתי על המיטה.

אה נכון חטפו אותי...

קמתי מהמיטה הגדולה וצעדתי לכיוון השירותים. שטפתי את פניי, צחצחתי שיניים וחזרתי לשכב על המיטה.

אני בוהה בתיקרה מה שנראה כבר עשרים דקות כשדפיקה קלה נשמעת על דלת חדרי.

אני מתיישבת ומסתכלת רגע על הדלת בבלבול "כן?" אני ספק אומרת ספק שואלת.

הדלת נפתחת ופנימה נכנסת אישה מבוגרת ומחייכת אלי בחמימות.

אני מקמטת את מיצחי והיא שמה לב לבלבול שלי כי היא מושיטה אליי את ידה ללחיצה ואני עונה לה ולוחצת את ידה הרכה.

"אני לולה, סבתא של ג'קס. הוא ביקש ממני לקנות לך הלבשה תחתונה כי - ואני מצטטת- 'אין שום פאקינג סיכוי שאני נכנס לחנות הזאת' אז קניתי לך דברים נחמדים ואל תדאגי לא קניתי תחתוני סבתא אם את חוששת מזה. למרות שאני חייבת להודות שתחתוני סבתא הם הכי נוחים" היא אמרה בחיוך גדול וגרמה לי לצחוק.

רואים שהיא שמחה ושהיא אוהבת את הנכד שלה בכל לבה. "תודה לולה. קוראים לי קלואי" אמרתי לה וקמתי מהמיטה לוקחת את השקית מידה ומניחנ אותה בתוך הארון הענקי.

"בטח יש לך שאלות לגביי ג'קס?" היא שאלה כשחזרתי לחדר ומצאתי אותה יושבת על המיטה שלי. היתיישבתי מולה והנהנתי "את יודעת במה הוא עוסק?" שאלתי כדי להיות בטוחה שהוא לא מסתיר את זה ממנה או משהו.

Chloe RomanoWhere stories live. Discover now