פרק 48

3.6K 177 39
                                    

נקודת המבט של קלואי

היום חג המולד ואני רצה ברחבי הבית, תולה קישוטים ומורה לשומרים של ג'קסון שהכרחתי שילבשו בגדים אדומים וירוקים עם כובעים ונורות צבעוניות לסדר הכל לפניי שג'קסון קם. ממש מוקדם עכשיו והיום תיהיה ארוחת הערב שאני מתכננת להזמין אליה כל מי שאני מכירה פה ואת כל האנשים שיותר קרובים אל ג'קסון והוא סומך עליהם.

"עוד ימינה! בפינה!" צעקתי על שניי שומרים מסכנים שמנסים להבין איפה אני רוצה שיהיה העץ הענקי. "כן! כן! מושלם!" אמרתי והם הניחו אותו ומתחו את גבם הכואב. "תודה, עכשיו הקישוטים" אמרתי והם יצאו חזרה למשאית הגדולה, מביאים את כל שאר הקישוטים.

"אייס תביא את קרוליין וקריס בשעה שמונה" אמרתי לו והוא הנהן לכיווני ויצא מהבית, ממשיך להתקשר אל אנשים חשובים.

השעה שמונה בבוקר ואני מניחה שג'קסון יתעורר בקרוב, לקחתי את התלבושת שארגנתי לו ועליתי למעלה, נכנסתי לחדר שלו ומצאתי אותו שוכב על ביטנו, השמיכה זרוקה בצד והכרית על הראש שלו. איבריו פרושים על המיטה והוא לובש רק בוקסר אפור.

גיכחתי והלכתי אליו, מתיישבת ליידו ומלטפת את גבו, הוא נושם עמוק ומזיז את ראשו לכיווני, אני מורידה את הכרית מראשו ומחייכת אליו "בוקר טוב" אמרתי והוא רטן בתשובה, גלגלתי את עיניי והסתכלתי בעיניים החצי פקוחות שלו, הוא הביט בי בעייפות ועצם את עיניו.

בכוונה הורדתי את היד שלי אל התחת שלו והכנסתי אותה מתחת לבוקסר, תופסת אותו. הוא ישר פקח את עיניו והביט בי, ציפיתי ממנו להזיז את היד שלי או לנהום עליי אבל הוא עצם את עיניו בחזרה ונשם עמוק.

"קדימה קום, זה כריסמס" אמרתי בחיוך והוצאתי את היד שלי מהבוקסר שלו. הוא התיישב על המיטה וראה את הבגדים שהנחתי על המדף מול המיטה, הוא קימט את פניו בגועל והסתכל עליי "מה זה הדבר הזה?" הוא שאל בגועל קולו מחוספס ונמוך.

"מה שאתה הולך ללבוש" אמרתי ברשעות והעברתי את ידי בשיערו המבולגן שמכסה את מיצחו, "פאק לא" הוא אמר וקם, בשניה עוקף אותי בגובה ומותח את ידיו מעל ראשו ומקמר את גבו, סקסי כמו תמיד, חשבתי לעצמי.

"לך תצחצח שיניים ותסדר את השיער, אם אתה רוצה אז תתקלח ותלבש את הבגדים, אני רצינית" אמרתי ונתתי לו מבט קטלני שאומר 'נראה אותך מעיז להמרות את פי' הוא רטן ונכנס לחדר המקלחת.

בנתיים ירדתי למטה ומצאתי את כל האנשים מתחילים לתלות את הקישוטים על העץ "תשאירו כמה קישוטים בשבילנו" אמרתי והם הנהנו ויצאו החוצה, מכניסים עוד תוספות.

אחריי כמה דקות יכולתי לשמוע את קללותיו של ג'קסון מלמעלה "קלואי! בואי לפה עכשיו!" הוא צעק וגלגלתי את עיניי, יודעת שהוא ינסה לשכנע אותי לתת לו ללבוש משהו אחר.

Chloe RomanoWhere stories live. Discover now