נקודת המבט של קלואי
אחרי השיחה שלי עם לולה יצאתי קצת לבריכה -
וגיליתי שהיא מחוממת- שנמצאת בחצר. לבשתי בגד ים של שני חלקים לבנים, עור ברווז מתפזר על זרועותיי ורגליי כשאני רצה מתוך הבית אל תוך המים החמים, אני יודעת שאצטרך להתקלח שוב, אבל זה יהיה שווה את זה.אני מתחילה לשחות הלוך חזור בבריכה, מפעילה את שרירי זרועותיי וחושבת על כל אירועיי השבוע האחרון. עכשיו לכל מקום שאסתכל אראה שומר, אפילו יש עכשיו ארבעה שעומדים מסביב לבריכה וצופים בי. אני יודעת שג'קסון לא אמור להיות אפילו קרוב ללסמוך עליי וזה דיי מעציב אותי כי אמון וכנות אלה שני עקרונות מאוד חשובים אצלנו. ואני יודעת שזה מוצדק, שהצמדתי לו אקדח לראש אבל אני כל כך מבולבלת, אני אמורה לשנוא אותו שחטף אותי אבל בשניה הזאת שהאקדח היה צמוד לרקה שלו, פחדתי, פחד יהור וחי וצועק.
לולה אמרה לי להגיע היום ב18:00 אל השירותים באגף הצפוני של הבית. המקום היחידי שאין בו מצלמות אבטחה ובדיוק בשעה שיש החלפת משמרת של שומרים. יש לנו שש דקות בדיוק להבריח אותי מחוץ לחומות הבית ולהסיע אותי אל שדה התעופה.
אני כל כך שמחה שאני חוזרת הביתה, בטח כולם דואגים לי ואוכלים את הראש במחשבה איפה אני נמצאת.
אחרי שעה וחצי יצאתי מהבריכה ורצתי למקלחת, עושה אותה זריזה הפעם ויוצאת. כשיצאתי מהחדר חזה קשיח התנגש בפניי ולקחתי צעד אחורה, מוכנה לצעוק על הבן אדם, "מה אתה רוצה אייס?" שאלתי במעט ארס ואז חייכתי "אני רואה שהחלמת" אמרתי בשקט וראיתי את פניו מאדימות מכעס.
"את חתיכת כלבה מפונקת, אני לא יודע מה עשית לג'קס אבל כשאמרתי לו שאת ירית בי הוא סתם גלגל עיניים, ולא כעס בכלל" הוא אמר והידק את אגרופיו בצידי גופו, גורם לי לחייך שהצלחתי להרגיז אותו "אולי פשוט לא אכפת לו ממך" משכתי בכתפיי והמשכתי ללכת במסדרון, פוגעת בכתפו עם שלי בדרך.
"אני הייתי איתו כשהדבר היחיד שהוא רצה לעשות זה למות, אני הייתי שם בשבילו כשאף אחד אחר לא היה, אני רק מגן עליו, את רעל בשבילו, ואל תעזי להגיד שלא אכפת לו ממני כי אני כל מה שיש לו" הייתי עם גבי אליו ולא העזתי להסתכל על פניו, הנמכתי מעט את ראשי וירדתי במדרגות לסלון.
נקודת המבט של דונאטו
"אם אתה לא מוסר אליי את כל האנשים שלך ואת כל האספקות שלך, הנסיכה הקטנה שלך תמשיך לסבול, הפעם אני אתן לאנשים שלי לעשות מה שהם רוצים איתה, זה לא יהיה יפה" הסרטון של האיש האנונימי נכבה וזרקתי את המכשיר על הקיר, הוא פגע בקול רם והתנפץ למיליון חלקיקים.
"פאק!" צעקתי ומשכתי בשיער ראשי, שאר האחים שישבו סביב השולחן עשו דברים דומים, חלק מושכים בשיער שלהם, חלק מקללים וחלקם הולמים באגרופם על השולחן.
YOU ARE READING
Chloe Romano
Romanceספר ההמשך של Luca Romano חטפו את קלואי וכל המשפחה בדריכות, בלה בוכה, לוקה מפרק את הבית והילדים זועמים. אך מה הבעיה של משפחת המאפיה לאתר את הנסיכה? הבעיה היא שהחוטף הוא ג'קס קינג איש העסקים חולה המין המחזיק מאפיה הכוללת את רוב המדינות בארצות הברית. י...