נקודת המבט של קלואי
"ולמה נראה לך שאני אסמוך עליך? בכל זאת את אחותו של הבחור שחטף אותי" אמרתי לקריסטינה ושילבתי את ידיי."אין לי שום קשר אל ג'קס והשטויות שלו, אני אנסה לדבר איתו אבל הוא לא יקשיב לי" היא אמרה ומשכה בכתפיה.
"ואם אני לא רוצה לבוא איתך?" אתגרתי אותה והיא חייכה חיוך קטן לפני שאמרה "אני לא שואלת. עכשיו כדאי לך להיות מוכנה בעוד חצי שעה" היא אמרה ויצאה.
למה היא מזכירה לי את אחים שלי?
לפני שהלכתי עם קריסטינה לקניות חשבתי שאולי סוף כל סוף אוכל לברוח אבל הצלחתי לאתר ארבעה שומרים מסתתרים ואני בטוחה שיש עוד, פלוס מאחורינו הולכים שני בחורים גדולים שאחד מהם הוא הענק שראיתי מקודם.
"תגידי" אמרתי לקריס בזמן שהלכנו לאיזה חנות שהיא רצתה לבקר בה והיא הסתכלה עליי "איך קוראים לענק מאחורינו? הוא לא מדבר" שאלתי והצבעתי לכיוונו בראשי.
היא הסתכלה אליו לשניה לפני שהפנתה את תשומת ליבה אליי "קוראים לו דקסטון, הוא לא מדבר הרבה. האמת כל מה ששמעתי אותו אומר זה כן אדוני או כן גברתי" היא אמרה וחלפה בי צמרמורת.
מפחיד הבחור.
החנות הבאה שנכנסנו אליה הייתה ויקטוריה סיקריט וגרמה לי לגלגל את עיניי.
"חיביים להכנס לשם?" שאלתי בעצבנות ונאנחתי בעייפות מהמסע הקשה שסחבה אותי אליו.
"כן!" היא אמרה כאילו זה הדבר הכי ברור לעשות. "את הרי לא רוצה להסתובב עם תחתוני סבתא וחזיות עלובות ולא סקסיות" היא אמרה ולקחה אותי לתוך החנות.
דקסטון נכנס איתנו לשם וקיבל מבטים מוזרים מנשים שהסתובבו שם, אך הוא שם עליהם זין ופשוט עקב אחרינו.
היא לקחה סל וזרקה לתוכו כל מיני דברים שהעיפה בהם מבט ואני פשוט הלכתי אחריה.
"מה אתה חושב דקסטון?" שאלתי אותו במטרה לרומם את מצב רוחי אבל הוא פשוט הביט במה שהחזקתי ואז בי ומשך בכתפיו בתנועה כמעט לא מורגשת.
"התקדמות" אמרתי עם חיוך קטן והמשכנו ללכת בחנות עד שלפתע דחפו אותי לתוך תא מדידה וזרקו עלי כמות מגוכחת של הלבשה תחתונה.
פשוט עמדתי שם בשוק בזמן שתלויים לי תחתונים על הפרצוף ועל הרצפה כל השאר.
"קריס אני אהרוג אותך" אמרתי בקול "כן כן, פשוט תתחילי למדוד" היא אמרה וגלגלתי את עיניי והתחלתי למדוד כל דבר שם.
הכל שם או חושפני או מלא תחרה ורובם לא נוחים בשיט.
"קדימה תראי לי חלק!" היא צעקה מבחוץ ויצאתי עם הלבשה תחתונה מתחרה שחורה שיש לה ביריות.
YOU ARE READING
Chloe Romano
Romanceספר ההמשך של Luca Romano חטפו את קלואי וכל המשפחה בדריכות, בלה בוכה, לוקה מפרק את הבית והילדים זועמים. אך מה הבעיה של משפחת המאפיה לאתר את הנסיכה? הבעיה היא שהחוטף הוא ג'קס קינג איש העסקים חולה המין המחזיק מאפיה הכוללת את רוב המדינות בארצות הברית. י...