נקודת המבט של קלואי
התעוררתי בהפתעה ופקחתי מהר את עיניי, מוצאת את ג'קסון יושב על הרצפה מול המיטה ושוב מקיא.
נאנחתי וקברתי את פניי בכרית, שומעת אותו מתנשף ונחנק "ק-קלואי" שמעתי אותו מנסה לקרוא לי וקמתי בעייפות מהמיטה והלכתי אליו, התכופפתי מולו "אתה חי?" שאלתי ונתתי לו יד בשביל להתרומם. הוא לקח אותה וניגב את פיו עם ידו השנייה.
עיניו אדומות ופניו חיוורות, הוא לחלוטין נראה עייף וחולה. "לך להתקלח ג'קסון, אני אכין מרק חם" אמרתי בעייפות והלכתי איתו לתוך המקלחת, בזמן שהוא התפשט ונכנס מתחת לזרם אני שטפתי את פניי וצחצחתי שיניים.
לקחתי סמרטוט גדול וספריי חיטוי עם ריח לבנדר וניקיתי את הרצפה איפה שהוא הקיא, זה מגעיל ומסריח אבל אני צריכה לטפל בו.
שטפתי את ידיי וירדתי למטה במדרגות, הולכת ישר למטבח כשאני עדיין לבושה במכנסיים רכים, פרוותיים וארוכים וחולצה עבה וארוכה, גרביים עבות על כפות רגליי וחמים לי מאוד.
אני מרתיחה מים בסיר הגדול ומתחילה לחתוך כל מיני ירקות בשביל המרק שאמא הייתה מכינה לנו כשהיינו חולים. אני זוכרת שכולנו היינו מעמידים פניי חולים כדי שהיא תכין לנו אותו.
חיוך עולה על פניי בזיכרון המתוק ואני שומעת את שהמים למעלה הפסיקו לזרום. אני עולה במדרגות ונותנת למרק להתבשל.
אני מוצאת את ג'קסון יוצא מהארון שלו בהליכה עקומה, לבוש במכנסיים ארוכים וחולצה עבה וגם ארוכה. עיניו עצומות והוא משעין את ידיו על הקיר הקרוב אליו. ליבי מדלג פעימה ואני הולכת אליו, אוחזת בזרועו ומובילה אותו לאט אל המיטה.
אני משכיבה אותו עליה ומכסה אותו בשמיכה, הבטתי פעם ראשונה בשעון וראיתי שכמעט 8 בבוקר. מוקדם ואני עייפה.
הוא פותח את עיניו האדומות "היי" הוא אומר בקול צרוד ומרים את ידו בשביל ללטף את לחיי.
"היי בלונדי" אמרתי בחיוך קטן ולמרבה הפתעתי הוא החזיר לי חיוך קטנטן משלו."כואב לך הראש?" שאלתי והוא הנהן קלושות, הנחתי את ידי על מיצחו הרותח וניצלתי את הרגע בשביל לסרק את שיערו אחורה וללטף אותו.
התיישבתי על בירכיי לייד המיטה ולייד ראשו של ג'קסון בזמן שראשו מוטה לכיווני. כשהתחלתי לסרק את שיערו הוא עצם את עיניו ותווי פניו נרגעו.
"אני אלך להביא לך דלי לייד המיטה ואבדוק את המרק" אמרתי אחרי כמה דקות והוא פקח את עיניו והביט בי יוצאת מהחדר שינה וממהרת לסלון, רואה שהמרק מוכן ומעלה ניחוחות נהדרים. מזגתי לתוך קערה ממנו ומלאתי אותה עד החצי, לוקחת בדרך דלי מהחדר של המנקות שבקושי באות כי ג'קסון לרוב לא כל כך צריך אותן.
נכנסתי חזרה לחדר וראיתי אותו מביט על הקיר ואז בי כשנכנסתי ובמרק שביידי. הוא הניד בראשו, "אני לא רעב" הוא אמר בקול חלש וצרוד והמשכתי להתקדם אליו, מניחה את הדלי לצד המיטה.
YOU ARE READING
Chloe Romano
Roman d'amourספר ההמשך של Luca Romano חטפו את קלואי וכל המשפחה בדריכות, בלה בוכה, לוקה מפרק את הבית והילדים זועמים. אך מה הבעיה של משפחת המאפיה לאתר את הנסיכה? הבעיה היא שהחוטף הוא ג'קס קינג איש העסקים חולה המין המחזיק מאפיה הכוללת את רוב המדינות בארצות הברית. י...