נקודת המבט של קלואי
"לוקה רומנו נפטר מהתקף לב" קולו הדהד בראשי ולא הצלחתי לגרום למשפט להישמע הגיוני "ל-לא, אבא בריא" אמרתי וידיי אחזו בחוזקה בכיסא העץ שאני יושבת עליו.
החדר החל להסתובב ובטני התהפכה וגרמה לי לבחילה. זה לא אמיתי, אבא בסדר וג'קסון משקר, הוא רוצה שאני אחשוב שהכל אבוד ואפסיק לעשות לו בעיות. אבא חיי.
"א-אני לא מאמינה לך" אמרתי וקמתי מהכיסא לעמידה עם רגליים רועדות וידיים מאוגרפות בצידי גופי. "אתה משקר" אמרתי שוב וחשקתי את שיניי בזעם.
הוא קם על רגליו והלכתי אליו במהירות "אתה משקר!" צעקתי עליו בזעם ודחפתי אותו על הקיר הקרוב, הוא נתן לי לדחוף אותו ואפילו לא מצמץ. הלמתי את גבו בקיר פעם נוספת ואחזתי בחוזקה בחליפה המפוארת שיושבת על גופו.
פניי נמצאות סנטימטרים ספורים משלו והוא ממשיך להביט בעיניי בלי לומר מילה "תגיד לי שאתה משקר" אני אומרת לו בקול שאני לא מזהה כשלי. כל כך קר וריק. בלי שום דמעות, נכנסתי למצב של מלחמה. ככה מדברים במאפיה, ככה מדברים כשאין לך נשמה. לי יש, אבל אם יש סיכוי קטן שהוא דובר אמת, אני לא חושבת שעדיין תיהיה לי.
"אני נשבעת בכל היקר לי ג'קסון, אם אתה משקר לי פה אתה הולך לשלם על זה בגדול בהמון דרכים שאפילו לא חשבת שקיימות" לחשתי קרוב לפניו.
הוא שיחרר את ידיי מאחיזת המוות שלי "אני מצטער" הוא אמר ועכשיו ידעתי שזה נכון, זה אמיתי, ג'קסון אף פעם לא מצטער, הוא דובר אמת.
"לא" לחשתי ונפלתי על בירכיי מולו, הפעם הדמעות לא עוצרות וזולגות מעיניי במפלים רטובים ומלוחים.
אני לא יכולה לנשום, אני מרגישה כאילו אני נחנקת, והכל כואב לי, הראש פועם בחוזקה והלב שלי מתכווץ כל שניה בכאב. לא אמרתי לו שלום, חשבתי שיש לנו הרבה זמן ביחד ואני לא ראיתי אותו כבר שבועיים ארוכים.
אני מתגעגעת אליו ומרגישה כאילו הכל חלום אחד גדול. סיוט.
הכל קורה בטשטוש ואני לא בטוחה מה מציאות ומה פרי דמיוני. אני מרגישה את ידיו של אבא עוטפות אותי ומקרבות אותי קרוב אל גופו החם והאוהב. אני מרימה את פניי אליו ורואה חיוך קל על שפתיו ועיניו הכחולות מביטות בי באהבה. הוא מניח את ראשי על כתפו ומנשק את מיצחי.
"אבא" אני בוכה לו אך הוא לא אומר כלום וממשיך לנדנד אותנו קדימה אחורה ולעטוף אותי בזרועותיו. "אני אוהבת אותך" אמרתי לו ועוד התייפחות נוראית עוזבת את פי ואבא מהדק את זרועותיו סביבי.
אני עוצמת את עיניי בחוזקה כדי לשמר את הזיכרון היפה הזה וכשאני פותחת אותן אני מוצאת את ג'קסון במקומו ומתרחקת ממנו "לא" אני בוכה בקול.
"ת-תעשה ש-שהוא יחזור" אני צועקת עליו ומושכת בשיערי בחוזקה במטרה להחליף את הכאב שבליבי בכאב שבראשי שאני מעדיפה הרבה יותר.
YOU ARE READING
Chloe Romano
Lãng mạnספר ההמשך של Luca Romano חטפו את קלואי וכל המשפחה בדריכות, בלה בוכה, לוקה מפרק את הבית והילדים זועמים. אך מה הבעיה של משפחת המאפיה לאתר את הנסיכה? הבעיה היא שהחוטף הוא ג'קס קינג איש העסקים חולה המין המחזיק מאפיה הכוללת את רוב המדינות בארצות הברית. י...