נקודת המבט של קלואי
"מה יש לך להגיד להגנתך?" הוא שאל אותי כשנכנס וסגר אחריו את דלת הברזל החזקה בטריקה רועמת בחלל סביבי. הנוכחות שלו בתא הקטן גורמת לאוויר הדליל להיות סמיך ואפשר להרגיש אותו בכל מקום קטן. הקול שלו נמרח ומרושל. הוא שיכור?
"אני לא יודעת למה אתה מופתע, אתה לקחת אותי מכל מה שמוכר לי, מהמשפחה שלי ומכל חיי. חשבת שאני פשוט אתן לך לחטוף אותי ולשבת בשתיקה כמו ילדה טובה? אז נחש מה, לא. אני הרבה יותר חזקה ממה שאתה חושב, אימנו אותי כל חיי בשביל החרא הזה" אמרתי לו בקול קר ושקוח, הקול שאני משתמשת בו נגד אויביי ושמעתי אותו כל כך הרבה פעמים מכל בן אדם שקרוב אליי.
"ועדיין פישלת, לא הצלחת לירות בי, את כלואה בתא הקטן הזה, כמו חייה קטנה ומסכנה, אין לך סיכוי נגדי ילדה. אולי אבא שלך אימן אותך כל חייך אבל אותי אימנו כעס, נקמה וכאב" הוא אמר והתקדם לכיווני. פניו חרוטות בהבעה חתומה וקרה. עיניו הבהירות שפעם היו מראים לי מעט חום עכשיו קפואות. אנטרטיקה.
ידיו קמוצות לאגרופים וורידיו בולטים דרך עורו שעל זרועותיו החסונות. הוא לובש חולצה לבנה מכופתרת שהשרוולים מופשלים למרפקיו ושלושת הכפתורים העליונים פתוחים, חושפים חזה שזוף ושרירי עם כמה שיערות בהירות שמציצות. הוא לובש מכנסיים כהים וארוכים ונעליים שחורות. שיערו מעט סתור ועיניו נראות אדומות, כאילו לא ישן.
התגעגעתי לראות אותו, אני לא אשקר, אבל אני כל כך מבולבלת בנוגע לרגשות שלי. לרגע אני רוצה לתלוש את השיערות מראשו ולירות בו ואז אני רוצה להפשיט אותו ולזרוק אותו על המיטה.
בטח לא אכפת לו ממני, הוא בכל זאת כלא אותי פה במשך שבוע ולא נתן לי לצאת. אני עייפה ורעבה ובטח נראת נורא אחריי שהייתי חייבת לישון על הרצפה הקרה פה.
"אני לא מפחדת ממך" בחרתי להגיד ועמדתי על רגליי, מסתכלת ישר אל תוך עיניו, בלי שום פחד. הוא התקדם אליי בשניי צעדים מהירים ופניו סנטימטרים ספורים משלי. עיניו עכשיו סוערות וגועשות וכל כך קרובות אליי. "באמת התכוונת להרגו אותי?" הוא שאל והרים את ידו אל קווצת שיערות מראשי ושיחק איתה בידו מבלי להסיר את עיניו משלי.
נעלתי את ליסתי והסתלתי עליו, "לקחת אותי ממשפחתי לא היית צריך לצפות למשהו אחר" אמרתי לו ברוגע והוא הטה את ראשו הצידה. "למרות כל החרא שאמרתי לך מבלי להתכוון?" הוא שאל אותי בשקט ולרגע הילד הקטן והבוכה היבהב בעיניו ומעדתי אחורה בהפתעה.
"א-אני-" גמגמתי והנדתי בראשי, "אני יכול לראות איך את מגיבה אליי, את רוצה אותי. את לא רוצה להרוג אותי, את רוצה את מגעי. כל רגע וכל שנייה. את רוצה שאני אצמיד אותך לכל משטח שאוכל למצוא ואזיין אותך" הוא לחש ועיניו התכההו והתמלאו תשוקה בזמן שהתקדם אליי ואני נסוגתי עד שגבי פגע בקיר.
YOU ARE READING
Chloe Romano
Romanceספר ההמשך של Luca Romano חטפו את קלואי וכל המשפחה בדריכות, בלה בוכה, לוקה מפרק את הבית והילדים זועמים. אך מה הבעיה של משפחת המאפיה לאתר את הנסיכה? הבעיה היא שהחוטף הוא ג'קס קינג איש העסקים חולה המין המחזיק מאפיה הכוללת את רוב המדינות בארצות הברית. י...