פרק 2

4.5K 162 16
                                    

נרודת המבט של קלואי

עמדתי בעמידת מוצא ושמתי על פניי מסכה שמסתירה את כל הרגשות והתחושות שלי וכל מה שהוא יכול לראות זה כלום ושום דבר שיכול להעיד על המהלכים שלי או את החששות שלי. לא שיש לי חששות.

כל מה שאני רואה זה שעיניו ירוקות וממסגרות שעשוע וציפיה להילחם בי.

אחרי שזיהיתי את הנשקים שלי עיניי רועמות את גופו לחיפוש אחר חולשה ואחרי שראיתי שעל רגלו השמאלית הוא מפעיל פחות משקל מגופו וצליעה שבקושי ניראת ועין מיומנת לא הייתה רואה.

חיוך קל בצד אחד של שפתיי התגרה בו לעשות את הצעד הראשון ואני יודעת שאני יכולה פשוט לצעוק לשני השומרים אבל הרצון שלי להילחם לבד ולהוכיח לו שאני חזקה גבר על הרצון ששני הגברים שבחוץ יטפלו בו.

הוא עשה את הצעד הראשון והניף את אגרופו אל פניי אך אני קלה ומהירה ממנו, התחמקתי ממנו ועמדתי מאחוריו.

לפני שהספיק להסתובב הרמתי את רגלי ובעטתי בגבו. הוא מעד קדימה אך יצב את עצמו עם הכיור.

נהמה גרונית מצידו העלתה חיוך מסופק על פניי והוא התקרב אליי במהירות, הניף אגרוף אחר אגרוף אל פניי ואני חסמתי והתחמקתי מכולם.

הוא עצר ושינה טקטיקה, עכשיו הוא תופס את צווארי ומצמיד אותי לקיר. בירכי ישר באה לעלות למפשעתו אך הוא מצמיד את שתיי רגליי לקיר עם רגלו הימנית.

בלי רחמים, בלי פחד, בלי חרטה.

בידי שניסתה להוריד את ידו מצווארי ובהחלטה של רגע הרמתי אותה ובאגרוף בדיוק ברמת הכוח הדרושה פגעתי בחזה שלו, בדיוק באמצע.

הוא מייד עזב אותה ונתפס את המקום מעל ליבו שהכתי. שנינו נשמנו בכבדות אך הוא בקושי הצליח לנשום. נתתי לו אגרוף אחד לפנים מה שגרם לו ליפול על ישבנו.

"נקודת לחץ בייבי" אמרתי לו ויצאתי מהשירותים בחיוך גאה ושמח שהוכחתי לאיזה זין שהוא לא יכול להביס אותי.

הסתכלתי בשעון שהיה על פרק כף ידי וגיליתי שאני מאחרת לשיעור בכמעט עשר דקות.

קיללתי בשקט וצעדתי במהירות לשיעור הבא.

מה שהיה מוזר זה שטוד והשני לא חיכו לי מחוץ לדלת ואין לי מושג איפה הם.

נקודת המבט של אייס

בוס הולך להרוג אותי. איך הילדה הקטנה הזאת חמקה לי בין הידיים ואפילו דיי קרעה אותי במכות בלי שאפילו תגע בי!

טוב חוץ מהמכה המוזרה הזאת שלא יכולתי לנשום ממנה והאגרוף הלא נחוץ אבל בטוח המספק בשבילה שהיא נתנה לי.

כלבה קטנה, אף אחת לא ניצחה אותי במכות ועכשיו גם בוס יכעס עליי שהיא ברחה.

לא. אני לא אחזור בידיים ריקות וממש לא מתאים לי שבוס יכסח אותי.

Chloe RomanoWhere stories live. Discover now