פרק 62

3K 156 26
                                    

נקודת המבט של קלואי

"קומו!" התעוררתי לקולו המהמם של ריבר צועק על ג'קסון ועליי להזיז את התחת, הסתכלתי במהירות בשעון, מגלה שבקושי שמונה בבוקר ורוטנת בשקט. מתחפרת אל חום גופו של ג'קסון וקוברת את פניי בצווארו. אני כמעט נרדמת אבל שלוש דפיקות אגרסיביות מאוד נשמעות מהדלת שלי ואני קופצת בבהלה "חתיכת אידיוט עוף מפה קמנו!" צעקתי וג'קסון עדיין ישן.

אם הוא רוצה הוא יכול לישון דרך טורנדו. "ג'קסון קום" אמרתי והלכתי למקלחת המחוברת לחדר שלי, שמעתי אותו מתמתח על המיטה בזמן שצחצחתי שיניים והפשטתי את בגדיי, נכנסת לזרם המים הנעימים שמרגיעים את שריריי.

ברור שג'קסון נכנס באמצע בשביל להשתין כי למי אכפת, ואז הוא צחצח שיניים עם המברשת שהוציא מהמזוודה שלו.

התחלתי לזמזם שיר איטלקי ישן בזמן שאני מסבנת את גופי כשלפתע הווילון הוסט במהירות וגרם לי לקפוץ ולפלוט צרחה. ליבי קפץ, דופק במהירות. אני נשענת עם היד על הקיר הקר ומתכוננת לקלל אותו. אך אז שמתי לב שג'קסון עומד מולי עירום לגמרי, אני לא מצליחה לזהות את הרגש על פניו כשהוא מביט בגופי מלמטה למעלה ובמיוחד בבטן שלי. הוא נכנס תחת הזרם ומנשק אותי בלהט.

"ג'קסון, צריך ללכת אין זמן" אמרתי בין נשיקות אבל לא עצרתי מלחקור את גופו כאילו זאת פעם ראשונה שאני רואה אותו.

הוא עוצר ומצמיד את מצחו למצחי ובוהה בעיניי, כחול כמו השמיים מעורבב עם ירוק כל כך טהור ואפור שמסתיר כאב ואופל. עיניו מרתקות אותי ואני נזכרת כמה אני אוהבת אותן.

"אני אוהב אותך" הוא אומר ומנשק את מיצחי, אני עוצמת עיניים ומקבלת את המחווה החמודה. אחר כך אנחנו ממשיכים להתקלח ומתעלמים מהזקפה שלו ומהצורך שלי לפורקן.

"קדימה ילדים" אמא אומרת ומחכה שכולנו נצא מהבית, היא הייתה צריכה לשכנע 4 אחים שממש לא רצו להשתתף במה שהם מכנים 'גהינום משפחתי' אבל אי אפשר לסרב לאמא, במיוחד כשהיא מאיימת אלינו. זה ניהיה מפחיד.

"מה הקטע של החרא הזה, אני רוצה להישאר בבית" ליאו רטן כשאמא דחפה לידיו מזרון צף וגדול.

"חבל מאוד כי הזמנתי את אלכס, קאי, והחברים של קלואי" היא אמרה בחיוך כשנכנסנו למכונית הענקית שלנו וכולם רטנו בתשובה. היא אמרה את זה רק עכשיו בשביל שלא תיהיה להם דרך חזרה.

לא ראיתי את החברים שלי בערך 8 חודשים ואפשר להגיד שאני מתגעגעת אליהם בטירוף. אז חיוך גדול עולה על פניי כשאנחנו מתחילים בנסיעה אל היאכטה המשפחתית.

אחרי שעה וחצי של תלונות מהבנים ושירה מצד אמא חנינו ליד הנמל, בו אפשר גם מהמרחק לראות את היאכטה הגדולה והלבנה שלנו חונה.
"ג'קסון אתה חייב לראות את היאכטה" אמרתי ומשכתי אותו אל הספינה.

Chloe RomanoWhere stories live. Discover now