פרק 31

3.5K 159 22
                                    

נקודת המבט של דונאטו

כשאני חונה מחוץ לבניין הגבוה שאני יודע שנמצא בשכונה רעה אני מתחיל לתהות למה לעזאזל היא גרה פה? השכונה הזאת עניה וכולם פה שיכורים ומכורים לסמים. הבניין הזה מגעיל ולא נראה מזמין אבל אני בכל זאת נכנס ועולה במדרגות עד לדירה שאני יודע שהיא שלה.

מספר 701, וזה לא כאילו יש פה 700 דירות, יש פה אולי עשר. אני דופק על הדלת ואחריי כמה שניות שאין תשובה אני דופק שוב חזק יותר. "חכה שנייה! בן אדם חסר סבלנות!" אני שומע את קולה שאני בקושי זוכר, קורא מתוך הדירה לפני שהדלת נפתחת וחושפת אותה.

שיערה האדמוני אסוף בפקעת מעל ראשה ופנייה הנקיות מאיפור בוהות בי בכעס, הדבש בעיניה מעוצבן ומסתכל אליי מלמטה. היא אומנם דיי גבוהה אבל היא מגיעה לי לא מעל הכתף.

היא לובשת גופייה קצרה לבנה ומכנסי שורט קטנטנים. אני לא יכול שלא לשים לב שהיא לא לובשת חזיה ובגלל משב הרוח הקר מבחוץ פיטמותיה מתקשות ובולטות מתחת לחולצה הדקה.

"מה אתה עושה פה?" היא שואלת אחרי כמה שניות של בלבול לפני שהבינה מי אני ושמה את ידה על מצחה. "חשבתי שהבנת מה זה סטוץ" היא אמרה ושמה את ידה על מותנה.

"באתי לסטוץ שני" אמרתי בקול חלש ונכנסתי לדירה שלה בלי לבקש אישור. "היי! אתה לא יכול סתם להיכנס ככה בלי רשות!" היא צעקה עליי "שקט" אמרתי לה והבטתי סביבי.

"מי אתה חושב שאתה?!"

הדירה שלה קטנה אבל חמימה, מצד שמאל יש סלון קטן עם ספה חומה שממוקמת מול טלוויזיה שטוחה ושולחן קפה נמוך.

מצד ימין יש מטבח נחמד בלי אי אבל יש דיי הרבה מקום. אני מאמין שבהמשך המסדרון יש שירותים וחדרי שינה ואני כבר מחכה לגלות.

"דונאלד!" היא קראה ולרגע לא הבנתי למי היא מדברת אבל כשהסתובבתי היא הביטה בי בכעס "דונאטו" נהמתי בשקט, אני שונא כשאנשים טועים בשם שלי, אני יודע שהוא לא נפוץ אבל בחייאת. למרות שרוב האנשים מכירים אותי ולא יעזו לטעות בשמי.

"שיהיה, עוף לי מהבית! סטוץ זה סטוץ!" היא אמרה בקול רם אבל לא עד כדי צעקה, כאילו היא מנסה לא להעיר מישהו. התקרבתי אליה והיא לא זזה ממקומה, רגליה נטועות ברצפה. "אמיצה" אמרתי לעצמי אך היא שמעה. לפעמים קול חזק זה לא כזה טוב. אבל זה טוב כשאני צועק פקודות.

"מה אתה רוצה?" היא שאלה אותי בזמן שהזזתי תלתל אדמוני מפניה "היה לי יום קשה ואני מחפש זיון טוב" אמרתי לה בלי מסננת בפי.

"טוב אני בטוחה שיש איזה זונה שתשמח למלא את בקשותיך" היא אמרה בציניות, מילותיי לא מזיזות לה. לא קורה שנשים דוחות אותי לעיתים קרובות, אז היא מעניינת אותי מאוד, אני רוצה לגרום לה להתחנן שאני אגע בה.

Chloe RomanoWhere stories live. Discover now