פרק 10

4.3K 161 21
                                    

נקודת המבט של קלואי

הדבר הראשון ששמתי לב אליו כשקמתי זה כמה הראש שלי פאקינג כואב.

ואז שמתי לב לג'קסון שעומד ליד הדלת ובוהה בי.

"אעח..." הוצאתי קול לא מובן והתגלגלתי מהמיטה לכיוון הרצפה.

"קלואי" הוא אמר ואני רטנתי בתשובה "מה את עושה?" הוא שאל כאילו הייתי מטומטמת.

"כואב לי הראש אידיוט" אמרתי בעצבנות ונעמדתי, משפשפת את פניי בידיי והולכת לחדר המקלחת. נתקעת במשקוף בדרך לשם ושומעת את ג'קסון נאנח בייאוש מאחורי.

הוא נכנס אחרי ופשוט הבטתי בו בשאלה אך הוא לא זז. "אפשר להשתין?" שאלתי כאילו זה ברור והתחלתי להתעצבן.

"אני מפריע לך?" הוא שאל בציניות וקימט את מצחו. "מה אתה רוצה?" שאלתי והתחלתי לשטוף את פניי במים קרירים.

"תסיימי, תלבשי בגדים קלים ותרדי למטה. בזריזות" הוא אמר לפני שיצא מהדלת ורק עכשיו שמתי לב שהוא לובש גופיה אפורה ומכנס ספורט עד מעל הברך.

כיווצתי את גבותי אבל המשכתי לעשות את דבריי, סידרתי את שיערי הפרוע עם מברשת השיער וצחצחתי את שיניי. לבשתי חזיית ספורט וטייץ ספורט וירדתי למטה.

לקח לי איזה שלוש דקות רק למצוא את הבגדים האלה ואני מניחה שלזה הוא התכוונן כשאמר בגדים קלים.

באמת שאין לי כוח אליו.

מצאתי אותו עומד בידיים משולבות ושעון על האי הלבן שבמטבח. הוא אוחז בכוס מים וכשהוא רואה אותי הוא מסמן לי לבוא אליו.

אני מגלגלת את עיני והולכת אליו, לפני שהספקתי להבין מה קורה, ידו התעטפה סביב צווארי, לא חזק מידיי בשביל לחנוק או להכאיב אבל מספיק בשביל שאני לא אזוז "מה את עשית עכשיו?" הוא שאל בקול כועס. וואו מצבי הרוח שלו משתנים מהר. הוא ממש דו קוטבי.

"עזוב אותי" לחשתי ותפסתי את ידו שאוחזת בצווארי "אם את מגלגלת את העיניים שלך עוד פעם אחת אני נשבע..." הוא השאיר את האיום באוויר ושחרר אותי.

הוא הסתכל הצידה ולקח נשימה עמוקה. "קחי" הוא אמר והושיט לי את כוס המים שבידו ושני כדורים שהיו על האי לידו.

"הגיע הזמן שאתה מסמם אותי ומחביא את הגופה שלי ביער" אמרתי ולקחתי את הכדור שזיהיתי כאדוויל. "תמיד ידעתי שהרגע הזה יגיע" אמרתי בשקט לפני שבלעתי את שני הכדורים ללא בעיה.

"תפסיקי להיות מגוחכת, אנחנו יוצאים לריצה" הוא אמר וצעד מחוץ לבית. מהר השגתי אותו בריצה קלה.

"למה שאני אבוא? ולמה אתה רוצה שאני אבוא?" שאלתי בזמן שיצאנו מהדלת.

"כי את בטח היית עושה את זה בבית שלך, ולא בא לי שתשתגעי בבית שלי" הוא אמר ואז מלמל משהו שלא שמעתי.

Chloe RomanoWhere stories live. Discover now