נקודת המבט של קלואי
ידיו נמצאות בכל מקום, משאירות שובל אש על כל חלק בגופי, אני עוצמת את עיניי וגונחת את שמו. הוא ממשיך לענג אותי, הוא בכל מקום. "ג'קסון" אני נאנחת וקוראת לו.
הוא לוחש מילים מלוכלכות באוזני וזרמי עונג ותשוקה נשלחים לכל תא בגופי. חם לי, אני עולה באש, אני רוצה לגעת בו אבל הידיים שלי לא זזות, כאילו אין לי שליטה על הגוף. הלשון שלו מתחכחת בשלי, רטובה, חמה ולוקחת.
הוא לוקח כל מה שהוא צריך ומחזיר לי פי שתיים. ידו יורדת למטה והוא ממשיך לענות אותי "בבקשה" אני לוחשת וידיי יורדות לשיערו הבלונדיני, סוף סוף הן זזות, לפתע הזין שלו מחליף את ידו והוא חודר אליי בהפתעה.
אני מתעוררת בגניחה וכל גופי מזיע, הלחץ באיברי עדיין שם וקוראת לעצמי זונה, חולמת על סקס עם ג'קסון וגומרת מתוך שינה.
כשאני פוקחת את עיניי הן נפגשות עם עיניים בהירות שמביטות בי בתשוקה ותהייה. "על מה חלמת?" הוא שאל בזמן שהתנשפתי והסתכלתי עליו, לחיים אדמדמות, מעט נבוכה שצפה בי.
הנדתי בראשי והסתכלתי על השעון שליד המיטה 7:21. אני מעבירה את עיניי עליו, שיערו נקי ומסודר, חליפה כהה חובקת את שריריו ומותחת את הבד לקצה יכולתו, גורמת לי להזיל ריר.
הוא שלי.
החזרתי את מבטי אל עיניי, הן אדומות ועייפות ואני לא יכולה שלא לרחם עליו, קשה לו לישון בלילה והוא בכל מקרה בקושי ישן. הסיוטים שלו רודפים אותו, הלוואי שהייתי יכולה לעשות משהו בשביל לעזור לו.
"הצלחת לישון?" התעלמתי מהשאלה שלו ושאלתי אחת משלי, קולי צרוד מעט מהשינה והחלום הרטוב והמלוכלך שלי
"מה שיכולתי" הוא משך בכתפיו והניח את ידו על הלחי שלי, בלי לשים לב הפנתי את ראשי אל תוך כף ידו ונשענתי אל מגעו.
"תחזרי לישון, מוקדם" הוא אמר והתרומם כשראה כשעיני נעצמו שוב אך הוא לא יודע שזה רק בגלל מגעו שהרגיע אותי.
מה קורה לי? אני נהיית חתיכת נקבה. המגע שלו. חיקיתי את עצמי בזלזול. הנדתי בראשי והתיישבתי על המיטה שלו, ריחו נכנס אל אפי ומילא אותי.
"אני צריכה להתקלח" אמרתי עם חיוך קטן והוא חייך גם אך חיוכו היה ערמומי ועיניו התכההו. "אני חושב שאני יודע למה" הוא אמר והתקרב אליי. שם את ידיו על מותניי ומוריד את ידו אל תחתוניי.
"הממ, כן" הוא אמר לעצמו והעביר את אצבעו על איברי הפועם, גורם לי לפעור את פי ולהתנשף בעונג. הוא הזיז את אצבעו וצחקק ברשעות, משאיר אותי קרה ולא מסופקת. "חטיף לדרך" הוא אמר, הכניס את אצבעו לפיו ויצא מהחדר. קולו קר וכועס, אני לא יודעת אם הוא יוכל לסלוח על מה שעשיתי לו ולסמוך עליי כמו מקודם. לא שהוא כל כך סמך עליי אבל זאת הייתה התחלה.
מה לעזאזל?
אוקיי.
הנדתי בראשי והלכתי למקלחת, ממלאת את האמבטיה במים רותחים ונכנסת לאט. כל שריריי שנתפסו אתמול משתחררים ונרגעים. ניחוח הסבון של ג'קסון באוויר וגורם לי להרגיש שהוא פה.
"קלואי" שמעתי קול רך קורא לי ומלטף את ראשי, ישר חשבתי שמדובר בג'קסון אבל הקול נשי, וכשאני פוקחת את עיניי אני רואה את לולה.
"היי חמודה, אני חושבת שכדאי שתצאי, מסוכן להירדם באמבטיה" היא אמרה והנהנתי, מסתכלת סביבי. לא שמתי לב בכלל, ועכשיו כשאני חושבת על זה לא ראיתי את לולה מאז שג'קסון כלא אותי בתא.
היא הביאה לי מגבת ויצאה מהחדר "אני מחכה לך בסלון" היא אמרה והלכה. שטפתי את עצמי
ולבשתי הלבשה תחתונה ואת וחולצה שמצאתי על הרצפה, מריחה כמו ג'קסון.ירדתי למטה וראיתי אותה יושבת על הספה וקוראת עיתון. לפחות מצאתי עוד מישהו שעושה את זה חוץ מאבא.
"היי" אמרתי והתיישבתי ליידה. עיניי מרגישות כבדות ואני רוצה לחזור למיטה. שכבנו הרבה יותר מידיי.
"אני מצטערת שג'קס שם אותך בתא, ניסיתי לשכנע אותו לא לעשות את זה אבל הוא ממש התעצבן, הוא שבר את האגרטל של אמא שלו ואז התיישב על הרצפה וניסה לאסוף את החלקים, לחבר אותם בחזרה. אבל הוא היה שבור, לא היה ניתן לתקן אותו. הוא ישב שב שעות, זכוכית בידיים שלו, אני לא יודעת מה קרה לו אבל אני מניחה שזה קשור אליך" היא אמרה וליבי דילג פעימה.
הבטתי לכיוון בו ישב האגרטל הגדול עם הפרחים הצהובים שתמיד היה בפינת החדר ועכשיו יושב שם שולחן קטן עם תמונה של אישה יפה, שיערה בלונדיני ועיניה כחולות. בידיה יש תינוק קטן, אדום וצורח, פיו פעור ועיניו עצומות ומעיף את גפיו לכל מקום. הוא עירום כיום היוולדו, פשוטו כמשמעו, והוא יפייפה.
על פניה של אימו יש חיוך ענקי עם דמעות בזמן שהיא מביטה במצלמה.
חיוך עולה על פניי והיא רואה שאני מביטה בתמונה "הוא היה חתיכת תינוק, את יודעת, לא הפסיק לפלוט על אבא שלו ולחזור על כל קללה ששמע. ישן, אכל ובכה. זה כל מה שהוא עשה" לולה אמרה עם חיוך.
"עשיתי טעות" אמרתי והסתכלתי על ידיי "רציתי ללכת הביתה והוא מנע ממני לעשות את זה, ככה אימנו אותי" אמרתי והבטתי בעיניה, מבטי הופך לקר וקשוח. חסר רגשות. "או כמה פעמים ראיתי את המבט הזה" היא אמרה והנידה בראשה בזיכרונות העולים.
"כל פעם שג'קס היה טועה הוא היה עוטה מסכה ומחביא את הצער והחשש" היא אמרה וקולה הרך הזכיר לי את אמא, כשאנחנו מדברות ומספרות הכל אחת לשניה.
"אני לא חושבת שהוא יוכל לסלוח לי" הנדתי בראשי בצער ושיחקתי בידיי "אני פשוט הייתי נואשת, אני מתגעגעת לבית, אני חייבת לוודא שהאחים שלי ואמא שלי מסתדרים, הם חזקים אבל לא כשזה מגיע לאבא שלי. אפילו אמא שלי לא מספיק חזקה בשביל זה" אמרתי ודמעות עלו בעיניי, אבא מת. אמא בטח הרוסה ודונאטו בטח אבוד עם המאפיה. וכל שאר האחים בטח מבולבלים ועצובים וכאובים.
"מה אם אני אעזור לך לברוח?" היא לחשה באוזני ועיניה נצצו.
YOU ARE READING
Chloe Romano
Romanceספר ההמשך של Luca Romano חטפו את קלואי וכל המשפחה בדריכות, בלה בוכה, לוקה מפרק את הבית והילדים זועמים. אך מה הבעיה של משפחת המאפיה לאתר את הנסיכה? הבעיה היא שהחוטף הוא ג'קס קינג איש העסקים חולה המין המחזיק מאפיה הכוללת את רוב המדינות בארצות הברית. י...