נקודת המבט של קלואי
לרגע חשבתי שהכל היה חלום, לרגע חשבתי שאף פעם לא חזרתי הביתה ולרגע חשבתי שאני תמיד נשארתי אצל ג'קסון אבל בזמן שאני שוכבת על המיטה בעיניים פקוחות ושורפות מדמעות של הלילה אני נזכרת בהכל.
לפחות דונאטו בבית, מטפלים בו והוא יבריא, אני פאקינג שונאת את ג'קסון, אני רוצה להרוג אותו אבל אני יודעת שאם אני אעשה את זה הלך עליי.
התרוממתי לבסוף מהמיטה ומתחתי את גבי ורגליי הכואבות והלכתי אל השירותים הקרובים, אני עדיין לבושה באותם הבגדים מאתמול אז מלאתי אמבטיה במים חמימים אחרי שנזכרתי שאני בהריון ומים חמים מידיי יפגעו בתינוק ופשטתי את בגדיי.
נשמתי עמוק ועצמתי את עיניי, נהנת מההרגשה של המים על עורי. שמעתי את הדלת של החדר נפתחת ואת צעדיו של ג'קסון לפני שהדלת של האמבטיה נפתחה במהירות ואפילו לא טרחתי לפתוח את עיניי. שמעתי אותו מתנשף בהקלה שקטה ותהיתי אם הוא חשב שברחתי שוב או שסתם דימיינתי הכל.
"חזרתי מריצה, אני הולך לעבודה. אייס נשאר לשמור עלייך ואל תעלי לו על העצבים הוא במילא על הגבול איתך" הוא אמר אבל לא הגבתי לו והתעלמתי ממנו.
"קלואי" הקול שלו נשמע קרוב יותר ופתחתי את עיניי, רואה אותו עומד מולי עם מכנס קצר וסווטשרט רפוי, הוא מזיע ומתנשף, עיניו הן סערה כחולה ואפורה שאני תמיד הולכת לאיבוד בה.
אבל הן עייפות, הן אדומות, הן חסרות מנוחה והן קצת מבהילות אותי. התיישרתי והבטתי בו טוב יותר.
"אתה נראה נורא" אמרתי והוא גלגל את עיניו וכרע מולי על עקביו. פנינו באותו הגובה. "את יודעת שמה שאני עושה זה לא בשביל לפגוע בך נכון? אני עושה מה שאבא שלי היה רוצה שאני אעשה" הוא אמר בשקט וקולו היה יחסית רך.
"אתה פוגע בי" אמרתי לו והוא נאנח, הוא התרומם על רגליו ולרגע חשבתי שהוא הולך אבל הוא הוריד את בגדיו במהירות והתיישב מולי באמבטיה לפני שהייתה לי הזדמנות לרייר על גופו, קצת מים נשפכים מהדפנות ומרטיבים את הרצפה הלבנה. נראה שהוא קצת ירד במשקל והאמת שכמה שאני לא רוצה הבריאות שלו מדאיגה אותי.
הוא הכניס את ידיו למים והעביר אותן על פניו ובשיערו. מניח את מרפקו על דופו האמבט ומשעין את מיצחו על ידו. עיניו עצומות בכאב ורגליו מקיפות את שלי מתחת למים.
"מה אתה עושה? צא מפה" אמרתי והוא פקח את עיני והביט בי. "לא היה לי קל" הוא אמר בשקט אחרי רגע שחיפש את המילים הנכונות וקימטתי את מיצחי בבלבול.
"אתה חושב שלי היה קל? לדעת שאח שלי מוחזק על ידיי רוצח קר דם בלי רגשות שיכול בשני-" הוא קטע אותי באמצע המשפט בכך שמשך אותי אליו וריסק את שפתיו על שלי.
לשניה לא הבנתי מה קורה והניצוצות והזיקוקים לא איחרו להגיע עם מגע שפתיו המייואש. עיניי הפקוחות הביטו בשלו לפניי ששמתי את ידי על חזו ודחפתי את עצמי מעליו.
YOU ARE READING
Chloe Romano
Romanceספר ההמשך של Luca Romano חטפו את קלואי וכל המשפחה בדריכות, בלה בוכה, לוקה מפרק את הבית והילדים זועמים. אך מה הבעיה של משפחת המאפיה לאתר את הנסיכה? הבעיה היא שהחוטף הוא ג'קס קינג איש העסקים חולה המין המחזיק מאפיה הכוללת את רוב המדינות בארצות הברית. י...