פרק 14

4.6K 176 27
                                    

נקודת המבט של ג'קסון

ירדתי למטה ומה שראיתי גרם לדם שלי לרתוח.

קלואי. לבושה רק בחזיה ותחתונים, אלה שהייתה איתם במכונית. היא עומדת ומדברת עם בריאן. פאקינג בריאן הבן זונה הזה.

לבריאן יש חברה גדולה גם כן ויש לו כנופיה שאוהבת להסתובב באיזורים שלי. הוא משחק משחקים ואני שונא את זה.

הבניין של החברה שלו נמצא בדיוק מול שלי והוא יודע כמה זה מעצבן אותי שהוא חושב שהכל משחק ותחרות.

הוא חושב שהוא יכול להיכנס לבית שלי ולהסתכל על הבחורה שלי. לא הבחורה שלי, ג'קס אידיוט. הייתי הורג אותו בשנייה אבל זה יגרום למלחמה בין המאפיה שלי לכנופיה שלו וכרגע אני צריך להישאר מתחת לרדאר כדי שרומנו לא ימצא אותי או שתיהיה מלחמת מאפיות.

המלחמה הכי קשה זאת מלחמת מאפיות בגלל שמאפיה היא הרבה יותר גדולה מכנופיה והמלחמות האלו יכולות להימשך דורות ולעבור מאב ליורש וליורשו והשנאה והתיעוב ימשיכו בכל דור ודור.

אפילו אביו של בריאן היה משחק משחקים עם אבא שלי כשהם היו צעירים יותר. הוא שנא את זה בדיוק כמו שאני שונא את זה.

"בן של זונה!" צעקתי עליו ונעמדתי בינו לבין קלואי חוסם את עיניו הרעבתניות מלחקור את גופה. אגרופיי נקפצים ואני מרגיש את עצביי מתחילים לאבד את סבלנותם ושניה מלתת לו מכות.

"ג'ק ג'ק!" הוא קרא בשמחה ופרס את ידיו לצדדים מתעלם מהקללה שזרקתי לכיוונו.

הוא חושב שזה שהוא גדול ממני בשנתיים אומר שאני ילד קטן. הוא טועה והוא עולה לי על העצבים. רק המחשבה שהוא יבהה ויגע במה ששלי מרתיחה אותי.

"תעלי למעלה ותתלבשי" אמרתי לה בקול נמוך וקשוח והיא נעמדה ליידי עם ידיים משולבות שהבליטו את החזה שלה, מעצבנת אותי עוד יותר.

"אני אעלה להתלבש כי אני רוצה, לא כי אמרת לי" היא אמרה בעצבנות ועלתה למעלה בזמן שאני צופה בתחת המכוסה חלקית בתחרה שחורה שלה.

הסתובבתי חזרה אל בריאן שחיוך מעצבן שיחק על פניו המעצבנות ואז נשמע קולו המעצבן שמעצבן אותי מאוד.

"מה אתה כזה מגונן? דווקא היא נראת אחלה זיון, הייתי עושה אותה" הוא אמר ובשניה הצמדתי אותו לקיר וגבו פגע בו בקול חבטה רועש.

הוא צחק צחוק צרוד לאחר שהשתעל מעט "אתה לא יכול לעשות לי כלום אם אתה לא רוצה שנרוץ אל רומנו ונגיד לו אצל מי נמצאת הבת הקטנה שלו" הוא לחש לי בערמומיות ודחפתי אותו חזק יותר על הקיר לפניי שירדתי ממנו והטחתי את אגרופי באפו מה שגרם לו ליפול לרצפה כמו איזה נקבה.

"אם תדבר ככה או תסתכל עליה ככה אתה תחטוף הרבה יותר מזה ואני שם זין על המלחמה שתפתח פה אם זה פאקינג יקרה!" אמרתי לו בקול נמוך וחלש אבל רועש ומרעיד עצמות.

Chloe RomanoWhere stories live. Discover now