לפני שהפרק יתחיל אני רוצה להזכיר לכן שהסיפור יהיה מאוד מיני ומפורט מסיבות שתדעו בהמשך. אם למישהי זה לא מתאים אני מציעה לא לקרוא. זה יתחיל מנקודת מבטו של ג'קס.
נקודת המבט של לוקה
"מה?!" קולו הזוכם של דןנאטו תפס את תשומ ליבי, טונו מלא בכעס. וירדתי מהמשרד שלי אל הסלון שהוא היה בו.
מצאתי אותו עומד מול הספה עם יד אחת שמחזיקה בחוזקה את הטלפון שלו והשניה מחזיקה חזק בשיערו השחור.
הוא הסתובב אליי ועינינו ננעלו. יכולתי לראות כעס רב כל כך בעיניו אך מה שלא ציפיתי לראות זה פחד. היה שם הבהוב קצר של פחד ולא יכולתי לחכות לדעת עם מי הוא דיבר.
דונאטו הוא מנהיג מלידה ואין לו שום בעיות להשתלט על המאפיה.והוא בקושי הצטרך את עזרתי. כנראה בגלל שהוא גדל לתוך כל העניין הזה והוא ראה אותי עובד ואיך אני משתלט על כולם ועכשיו הוא עושה כמוני.
אבל עכשיו הוא נראה כאילו הוא עומד לרצוח מישהו.
"אני לא מאמין שעם כל ההגנה זה עדיין קרה יא חתיכת בן זונה!" הוא צעק לטלפון והתחיל להסתובב בטלפון.
"בשביל מה אתם עובדים בשבילי אתם חסרי תועלת!" הוא המשיך לצעוק על המסכן שמדבר איתו ושמתי לב שהוא ממש דומה לי, גם מבפנים וגם מבחוץ וזה עושה אותי גאה.
"תשלח את כל צוות אלפא עם בטא ותגיד לאיש המחשבים לאתר אותה" הוא צעק פעם אחרונה וניתק.
הוא זרק את הטלפון על הספה ונתן אגרוף לקיר בחוזקה.
"היי!" צעקתי עליו בקול חזק, עד לשים חורים בקירות, אמא שלו לא תאהב את זה. התקדמתי לכיוונו והוא הסתובב עלי בראש מורכן.
"אני מצטער אבא, אכזבתי אותך" הוא אמר ללא כל רגש בקולו חוץ מאכזבה.
"מה קרה בן?" שאלתי אותו בזהירות והוא הרים את ראשו ככה שאנחנו היינו באותו הגובה.
"לקחו את קלואי" הוא אמר אחרי שלקח נשימה עמוקה.
זהו כאן הזמן עמד מלכת, לקחו את הבת שלי. הפאקניג נסיכה שלי. הילדה היחידה והכי קטנה שלי.
מי הפאקינג בן זונה שנגע בה?! אני אפרק אותו.
אני חושב שדונאטו שם לב שהתעצבנתי כי הוא לקח צעד אחורה והסיט את עיניו ממני, כיווצתי את ידי לאגרופים הדוקים.
"לוקה?" שמעתי את קולה של בלה וישר נרגעתי מעט. היא באה מאחורי ושמה את ידה הרכה על זרועי.
"שמעתי צעקות" היא אמרה בקול רך והביטה בדונאטו שעדיין עמד עם ראש מורכן.
היא התקדמה אליו והניחה את ידה על חזו הוא נרתע מעט אך נתן לה לגעת בו. דונאטו לא אוהב מגע אך הוא נותן לנו מידיי פעם להביע כלפיו חיבה. יותר לאמא שלו.
YOU ARE READING
Chloe Romano
Romanceספר ההמשך של Luca Romano חטפו את קלואי וכל המשפחה בדריכות, בלה בוכה, לוקה מפרק את הבית והילדים זועמים. אך מה הבעיה של משפחת המאפיה לאתר את הנסיכה? הבעיה היא שהחוטף הוא ג'קס קינג איש העסקים חולה המין המחזיק מאפיה הכוללת את רוב המדינות בארצות הברית. י...