פרק 46

3.8K 152 24
                                    

נקודת המבט של קלואי

ההרגשה הנהדרת של לקום בבוקר בלי לשמוע את ג'קסון מקיא היתה נהדרת, הוא כבר לא חולה ועברו חמישה ימים מאז שהחל לחלות.

היום בערב קריס, קרוליין ואני יוצאות למועדון ועדיין לא סיפרתי לג'קסון, לא אכפת לי אם הוא לא ירצה לתת לי ללכת, אני אלך.

"ג'קסון!" צעקתי בבית בזמן שחיפשתי אותו, הוא אמר לי שלולה החליטה לנסוע לחופשה אחרי שעזרה לי לברוח והיא עדיין לא חזרה, אני לא מאשימה אותה שהיא זרמה עם התוכניות של ג'קסון כי הוא בכל זאת הנכד שלה והיא אוהבת אותו אבל הוא יכול להיות מאוד מפחיד.

"מה?" שמעתי את קולו המעוצבן מלמעלה ועליתי במדרגות "איפה אתה?" שאלתי מבולבלת, לא מוצאת את מקור הקול שלו. "בפאקינג שירותים רומנו" הוא אמר ויכולתי לשמוע את גלגול העיניים שלו.

"אני הולכת בערב עם קריס וקרוליין למועדון" אמרתי ואחרי כמה שניות שמעתי אותו מוריד את המים ופתחתי את הדלת לשירותים, רואה אותו בדיוק מרים את המכנסיים והולך לשטוף ידיים.

"טוב" הוא אמר ואני בטוחה שהפנים שלי שיקפו את הפתעתי, הוא הסכים הרגע? הייתי בטוחה שהוא יריב איתי על זה ולבסוף ינעל אותי במרתף שלו או יקשור אותי למיטה. לא שאני מתנגדת להצעה השנייה.

"טוב?" שאלתי בשאלה והוא הלך אליי, יצאנו ביחד מהחדר, יורדים לסלון. "אני סומך עלייך שתחזרי אליי ולא תעשי שום דבר מטומטם, אם את צריכה עזרה את מייד מתקשרת אליי, בשביל הכל" הוא אמר בקול רציני ושלף שטר של מאה דולר מהארנק שלו שהיה מונח על השולחן בסלון.

להגיד שאני הייתי מופתעת זה בקצרה, הייתי בשוק, אני לא יכולה לחכות לספר לבנות שאני יכולה לבוא איתן.

"תודה!" אמרתי ונישקתי את שפתיו, באתי להתרחק ממנו אבל הוא שם את ידיו על מותניי ומשך אותי אליו, מעמיק את הנשיקה וישר זיקוקים התפוצצו מאחוריי בקוליי קולות וזרמי עונג נורו אל כל מקום בגופי.

שפתיו הרכות והחמות התנגשו בשלי ברעב ואצבעותיו חפרו אל תוך אגני. העגיל הקר בלשונו השתפשף על שפתיי וביקש, או יותר נכון דרש, כניסה. פתחתי את שפתיי ולשונו החמה פגשה בשלי. יד אחת שלי עלתה אל שיערו שארך יותר מידיי ומשכה בקצוות, ידי השניה עלתה אל עורפו ומשכה אותו למטה אליי.

*****************⁦⚠️⁩⁦⚠️⁩⁦⚠️⚠️⁩****************

ידיו ירדו אל ישבני והרימו אותי על האי במטבח, שפתינו נפרדו בשביל שנוכל לנשום אוויר והוא בלי לעצור ירד אל ליסתי ושתל שם נשיקות קטנות ורטובות, ממשיך לרדת אל צווארי ומוציא ממני גניחה נגד רצוני.

"ג'קסון" נאנחתי את שמו ואחזתי בפניו, מעלה את ראשו אליי ושוב לוכדת את שפתיו הברשניות בשלי.

Chloe RomanoWhere stories live. Discover now