5 שנים אחר כך
נקודת המבט של ג'קסון
"לא טוב מספיק" אמרתי בקול לא מרוצה ושילבתי את זרועותיי על חזי, מביט בילדה בת כמעט השבע כשהיא הנמיכה את האקדח שבידיה והסתכלה על הבובה שמולה. היא פגעה בכתף, אני יודע שהיא יכולה טוב יותר. היא גאונה והיא יודעת לכוון נהדר.
"אנג'לה כל הכבוד" אמרתי לבת השניה שלי בת ה4 שחונקת בובה אחרת על הרצפה בזמן שהיא נושכת לה את הראש. היא יצאה משוגעת והיא תגדל משוגעת.
"אבא נמאס לי אני רוצה לצאת לשחק עם דילן" לורה אמרה ושוב התחלתי להתעצבן, היא כל הזמן רוצה רק ללכת אל דילן, לשחק עם דילן. דילן פה ודילן שם, הילד הזה מוציא אותי מדעתי.
"שום דילן את שומעת? תסיימי להתאמן" אמרתי בקול מאופק אבל אפשר לשמוע את הכעס שלי. היא רטנה אבל המשיכה לירות בבובה והרמתי את הילדה השנייה מהחולצה בזמן שהיא עדיין נאחזת בבובה שלה, רגליה וידיה עטופות סביבה והנחתי אותה במקום בו משליכים סכינים. היא עזבה את הבובה וישר החלה לזרוק את הסכינים הממש לא חדות שנתתי לה.
צריך לאמן אותם מגיל צעיר אבל אנג'לה משוגעת, לא אכפת מה היא עושה אלא אם כן זה כרוך בלהרוג משהו.
יצאתי מהחדר והוראתי לשומרים להשגיח עליהן בזמן שעליתי מהמרתף בו הן התאמנו. "בוא לפה חתיכת ילד שמן!" שמעתי את קלואי מקללת בזמן שהיא רצה אחרי דומיניקו עם בקבוק חלב בידה.
דום בן שנתיים ופשוט לא מפסיק לרוץ, הוא הרבה יותר מידי מהיר בשביל טובתו שלו וזה סיפור לשמור עליו. הוא מחזיק בידו עוגיית שוקולד שהוא כנראה לא צריך לאכול אבל הוא רץ ואוכל אותה בו זמנית.
כרכתי את ידי סביב הבטן שלו והנפתי אותו באוויר אל זרועותיי לפני שיספיק להימלט. "אתה עושה בעיות?" שאלתי והוא הניד בראשו בתמימות ועיניו הגדולות בהקו. שיערו החום היה מבולגן על ראשו והוא נראה חמוד מתמיד.
לא שאני משתמש במילה הזאת...
קלואי הגיעה אליי מתנשפת, היא עדיין יפהפיה אחרי כל השנים האלה, אחרי שלושה ילדים. עדיין מהממת. אני אוהב אותה יותר משאפשר לתאר, היא כל חיי, היא והילדים. היא עזרה לי ביותר דרכים שאפשר למנות ואני אסיר תודה עד סוף חיי שקיבלתי אישה כזאת מדהימה.
אבל אתמול היה לנו ריב כשגיליתי שהיא לוקחת גלולות נגד היריון ואפילו לא אמרה לי, היא טענה שהיא ידעה איך אגיב ושהיא בנתיים רוצה להפסיק להשריץ לי ילדים.
כמעט צחקתי.
אבל הייתה לי זכות לדעת וזה עיצבן אותי, בקיצור רבנו, צעקנו, התבודדנו ואז התפייסנו בסקס טוב וחזק.
היא הבטיחה שלא תסתיר ממני דברים כאלה שוב ואני הבטחתי לא להתעצבן. מה שלא יקרה. אבל אני אשתדל.
YOU ARE READING
Chloe Romano
Romanceספר ההמשך של Luca Romano חטפו את קלואי וכל המשפחה בדריכות, בלה בוכה, לוקה מפרק את הבית והילדים זועמים. אך מה הבעיה של משפחת המאפיה לאתר את הנסיכה? הבעיה היא שהחוטף הוא ג'קס קינג איש העסקים חולה המין המחזיק מאפיה הכוללת את רוב המדינות בארצות הברית. י...