נקודת המבט של קלואי
קר לי, האף שלי קופא ורעש המזגן מציק לי. אין לי מושג איפה אני אבל לאט לאט אירועי אמש חוזרים אליי. הטיול, הסופה, הזאב, ג'קסון.
אני זוכרת שהתחבקנו כשסוף סוף מצאתי אותו, קיבלתי מכה בראש מהנפילה והתעלפתי. מה קרה לג'קסון?!
לאט פקחתי את עיניי אך נרתעתי מהאור הבוהק ועצמתי אותן שוב ברטינה.
"קלואי?" שמעתי קול עמוק ליידי ופקחתי את עיניי שנית, מוכנה לאור. ליידי ישב בחור עם שיער חום קצוץ ועיניים כחולות זורחות, הוא לבוש במדים של רופא והוא מביט בי בחיוך קטן.
התיישבתי על המיטה על אחורי ראשי והסתכלתי סביב. "מי אתה?" שאלתי והבטתי סביב "אני ד"ר האוס, טיפלתי בך כשהגעת אלינו מעולפת, את קיבלת מכה מספיק חזקה בשביל לעלף אותך אז רק חיממנו אותך ואז היית בסדר" הוא אמר וראשי פעם.
"ג'קסון?" שאלתי והבטתי בו "אדון קינג סובל מכוויות קור ברמה גבוהה, לאחר שהתעלפת הוא סחב אותך עד שהצוות שלנו מצא אתכם. היו לו כפפות בכיסים אבל הוא לא יכל להגיע אליהם בלי לעזוב אותך אז הוא המשיך ללכת בלעדיהן. כתוצאה ידיו הפכו לשני גושי קרח. אנחנו טיפלנו בהן ויש אחוזים גבוהים מאוד שידיו יחזרו לתפקוד תוך פחות מחודש. אולי אפילו שבועיים" הוא הסביר והרגשתי כאילו ראשי מסתובב.
"אני רוצה לראות אותו" אמרתי והורדתי את רגליי לצידי המיטה והורדתי את השמיכה ממני.
"אני אראה לך איפה הוא נמצא" ד"ר האוס אמר ויצא מהחדר בזמן שאני עוקבת אחריו לאט. נעלתי נעליים שעמדו לייד המיטה. אני עדיין מבולבלת ואני לא בטוחה מה אראה כשאכנס לחדרו של ג'קסון.
הלכנו במין מסדרון ארוך כזה "איפה אנחנו?" שאלתי והאוס הביט לכיווני לפני שהמשיך ללכת "אתם בבית החולים המקומי של פינלנד" הוא אמר והנהנתי לעצמי. האוס נעמד מול דלת והחווה בידו אליה. אחזתי בידית ולקחתי נשימה עמוקה לפניי שנכנסתי פנימה. עיניי נפערו כשראיתי אותו ובקושי זיהיתי אותו, פניו היו אדומות ושפתיו שפעם היו ורודות עכשיו כחולות. אפו נפוח ויותר אדום משאר פניו, ידיו עטופות בשכבות רבות של תחבושות ומחוברת לו אינפוזיה.
בחדר חמים ונעים אך הוא עדיין עטוף בבגדים עבים, כובע ושמיכה צמרירית. הלכתי אליו והבטתי בו, זה באשמתי, הוא נראה כל כך נורא והידיים שלו לא יוכלו לשמש אותו יותר לפחות במשך שבועיים.
התיישבתי לייד מותנו על המיטה והבטתי בפניו באשמה ועצב. "ג'קסון?" לחשתי לו והוא פקח את עיניו לחריצים קטנים והביט בי. הוא כיווץ מעט את גבותיו והרים את ידו אל פניי אך באמצע הדרך שם לב לתחבושת שעל ידו וכיווץ את גבותיו יותר.
הוא הרים את ידו השניה והסתכל גם עליה. הוא פתח יותר את עיניו ואז הביט בי, הוא התיישב על המיטה "מה קרה?" הוא שאל בקול מחוספס והמשיך להסתכל על ידיו.
YOU ARE READING
Chloe Romano
Romanceספר ההמשך של Luca Romano חטפו את קלואי וכל המשפחה בדריכות, בלה בוכה, לוקה מפרק את הבית והילדים זועמים. אך מה הבעיה של משפחת המאפיה לאתר את הנסיכה? הבעיה היא שהחוטף הוא ג'קס קינג איש העסקים חולה המין המחזיק מאפיה הכוללת את רוב המדינות בארצות הברית. י...