נקודת המבט של קלואי
איזה שעמום בבית הזה, אני יושבת הפוכה על הספה וקוראת את כתוביות הטלוויזיה ככה.
השעה עכשיו 18:42 וכל היום לא היה לי מה לעשות. מסתבר שג'קסון עובד היום במשרד שנמצא בבית שלו.
מקודם הבחור הזה היה פה, הוא נכנס בלי לדפוק וחייך חיוך ענקי כשראה אותי בהלבשה תחתונה. הוא נראה כמו זונה ממין זכר.
"מי את גברת יפה?" הוא שאל בסקרנות וקד קידה מטומטמת שהוא בטח חשב שנראת טוב.
הרמתי גבה לכיוונו אך חיוכו עדיין נותר שם. "קלואי רומנו" אמרתי בקול גאה וחזק ופניו הפכו למעט מופתעות בזמן שחקר את גופי מעלה ומעטה במבט של טורף. לא נרתעתי.
"רומנו אה?" הוא שאל "אבא שלך הוא חתיכת בן זונה אמיץ" עם השנים למדתי שבעולם התחתון בן זונה זה לרוב מחמאה.
כן, כן זה מטומטם אבל נכון. "ומי אתה?" שאלתי וחיוכו הגדול חזר.
"בריאן מק'פולי" הוא אמר. אני זוכרת את השם שלו. יש לו חברה גדולה והוא חתיכת קוץ בתחת.
"למה אתה נמצא פה?" שאלתי שוב והוא צחקק "באתי לבקר את חברי היקר" הוא אמר ויכולתי לשמוע צעדים מאחורי.
"למעשה, הנה הוא" הוא אמר וישר שמעתי את קולו העצבני מאוד של האחד והיחדי, ג'קסון.
כן אז ככה נפגשתי עם הבחור שמסתבר ששנוא על הבחור שאני שונאת. אפילו לי זה עושה כאב ראש.
הבטן שלי קרקרה אז התגלגלתי מהספה לרצפה והתרוממתי על רגליי.
אני כבר יודעת איפה נמצא כמעט כל דבר בבית הזה. יש לי זיכרון ממש טוב מה שעוזר לי עם כל העסקים של המשפחה שלנו.
הלכתי למטבח וניסיתי להגיע אל הארונית הגבוהה שמעל השיש, בן אדם אני מבינה שאתה גבוה אבל זה כבר מוגזם. קיללתי את ג'קסון בליבי וניסיתי להגיע שוב אל הארונית.
טיפסתי על השיש הקר ונעמדתי עליו עם בירכיי. פתחתי את הארונית והוצאתי את קופסאת הדגנים ששכבה שם.
יש בארון הזה מספר קופסאות דגנים פתוחות אז לקחתי את דגני הקינמון שהייתי אוכלת גם בבית וקפצתי מהשיש.
הוצאתי חלב מהמקרר ושפכתי לתוך קערה. לאחר שסיימתי לאכול קמתי ושטפתי את הכלים שהשתמשתי בהם.
טוב אני אלך לחקור את החצר. פתחתי את דלתות הזכוכית הגדולות שהובילו אל דשא ירוק והמון פרחי דייזי לבנים וצהובים שמכסים את כל השוליים בגדר נמוכה ויפייפיה.
"וואו" לחשתי והתחלתי להתהלך ברחביי החצר, השמש המעט מחממת ביום הקריר של וושינגטון הנוחתת על עורי החשוף.
יש לו בריכה גדולה בחצר בנוסף, היא דיי דומה לזאת שיש לנו בבית.
בזמן שאני חולמת לי בהקיץ על החצר בבית שאמא כל כך אוהבת להשקות. יד חזקה תפסה את זרועי, באתי להשתחרר האחיזה אינסטנקטיבית אבל קולו של ג'קסון עצר בעדי.
YOU ARE READING
Chloe Romano
Romanceספר ההמשך של Luca Romano חטפו את קלואי וכל המשפחה בדריכות, בלה בוכה, לוקה מפרק את הבית והילדים זועמים. אך מה הבעיה של משפחת המאפיה לאתר את הנסיכה? הבעיה היא שהחוטף הוא ג'קס קינג איש העסקים חולה המין המחזיק מאפיה הכוללת את רוב המדינות בארצות הברית. י...