פרק 42

3.8K 155 28
                                    

נקודת המבט של קלואי

"אני בהיריון" אמרתי ובהתחלה הוא הביט בי עם עיניו פעורות ופה שנפתח ונסגר מעט. נראה שהזיכרון מהעבר שלו חלף בשנייה ששמע את שתי המילים שאמרתי ועכשיו עיניו מלאות בהפתעה ורגש שאני לא מצליחה לזהות.

אני לא אשקר, ליבי פועם במהירות, חוששת מאוד מתגובתו, מה אם זה יהיה יותר מידיי בשבילו והוא פשוט יהרוג אותי או יזרוק אותי לכלבים ביחד עם התינוק.

"מ-מה? ל-לא" הוא אמר וכיווץ את מיצחו, פחד מבהיק בעיניו הבהירות וליבי דילג פעימה.

הוא הסתכל על פניי ואז על ביטני והניד בראשו "אני לא יכול" הוא החל להילחץ ומשך את שיערו. "אני-אני עוד צריך לעבוד על עצמי" הוא הסתכל סביב ונשימותיו הפכו לקטועות ולא סדירות.

"ג'קסון" אמרתי בחשש והוא התיישר מעט והמשיך למלמל לעצמו. "אני אהרוס את החיים של הילד הזה, אני לא יכול להיות אבא, אני אאכזב אותו. הוא ישנא אותי, הוא יתבייש בי" הוא אמר והתנשף בפתאומיות.

עכשיו הבנתי, זה לא שהוא לא רוצה את הילד הזה, הוא מפחד שהוא לא יצליח לגדל אותו, הוא לא רוצה לאכזב אותו והוא מפחד שהוא לא יהיה אבא טוב. שוב ליבי יוצא אל הילד הקטן שעכשיו הולך להיות אבא וחמימות מתפשטת בתוכי.

"ג'קסון, תביט בי" אמרתי ושמתי את שתיי ידיי על לחייו, מעבירה את אגודליי על זיפיו הארוכים קצת יותר מידיי. אני מרימה יד אחת ומזיזה את שיערו הרטוב ממצחו ומניחה שם נשיקה רכה, משאירה את שפתיי שם כמה שניות ואז מביטה בעיניו השואלות והמפוחדות.

"אתה תיהיה אבא נהדר ג'קסון, אני יודעת את זה. ואם תטעה בדרך אני אתן לך בעיטה בתחת ואעזור לך" אמרתי, מוציאה ממנו חיוך קטנטן אבל הוא עדיין נראה מבועת.

לא אמרתי אפילו שקר אחד במה שסיפרתי לו כי אני באמת מאמינה שהוא יהיה נהדר, רק בגלל שההורים שלו לא היו איתו מגיל צעיר לא אומר שהוא יעשה לילד שלו משהו רע.

אני יודעת שעמוק בפנים הוא אדם טוב ושהוא בחיים לא יפגע בילד, במיוחד לא שלו.

"אבל יש עבודה, אני עסוק, אני דפוק" הוא אמר והניח את ידו על מצחו "אתה לא דפוק, אתה רק קצת... מיוחד. הילד הזה יעריץ אותך, יאהב אותך ללא גבולות ואתה תאהב אותו, כי אני יודעת שאתה יכול" אמרתי והוא הנהן ומשך אותי אליו.

הוא הצמיד אותי אל גופו ושם את ראשי על חזו, יד אחת שלו על גבי והשנייה ממש על החיבור בין התחת לירך שלי. ידי מקופלת על חזו ומשחקת עם השיערות הדקות שמפוזרות עליו והשנייה עוטפת את צווארו ומשחקת עם השיער שעל עורפו.

"את שונה" הוא אמר וזה נשמע כאילו הוא סוף כל סוף הודה לעצמו שאני לא כמו כל שאר הבנות שמשליכות את עצמן עליו וכל מה שהן רוצות ממנו זה זין ותשומת לב.

Chloe RomanoWhere stories live. Discover now