,,Co to děláte?"
,,Sophi se už pětinut snaží trefit Conora," protočila očima Maja a s pobaveným úsměvem se přesunula zpět na Conora a rozzuřenou Sophi.
Zaťala ruku v pěst a mrknutím oka prosvištěla před Conorem.
Ten se jen uchechtl, když ho pěst minula.
Znovu se po něm ohanala, tentokrát rovnou dvakrát, on se ale všemu vyhl.
Sledovala jsem to zároveň s pobavením a nepochopením.
Na jednu stranu, bylo vtipné, jak se Sophi marně snažila jakkoli Conora dotknout.
Na druhou stranu, jsem nechápala, jak se Conor dokáže tak rychle vyhnout letící ráně a ještě se tomu zasmát.Sophi se už znova chtěla ohnat po blonďákovi, ale Anne ji chytla za zápěstí.
Teprve teď jsem si všimla, že už nestojí vedle mě.
,,Jseš moc předvídatelná," pronese k ní aniž by se na ni Soph vůbec otočila.
Pak už jsem jen viděla, jak Anne lehce něco naznačila rty.
Sophina tvář polevila, zmateně se na ni podívala.
Anne jen s úšklebkem kývla.
Výhoda Sophi byl dobrý sluch.
Ostatně Sophi měla spousty výhod, nevlastnila mocná kouzla, zato byla rychlá, silná a přidával ji na tom ještě vynikající sluch.
Opatrně pustila Sophino zápěstí.Conor znervózněl, bylo vidět jak si přešlápl.
Sourozenci nesourozenci.
Sophi k němu udělala prudký pohyb, tomu se Conor vyhnul, jelikož si myslel, že to bude Sophina pěst, co ho bude chtít zasáhnout.
Přesně o to Anne a Sophi šlo.
Zmást ho.
A v celém tom zmatení, co měl teď Conor v hlavě a zcela nachápal, co jeho sestra má vlastně v úmyslu, ho Sophi zatnutou pěstí plnou silou praštila do obličeje.Maje a Eleně se vyrazil dech a nezmohly se na víc, než vyjeveně otevřít pusu.
Mno, byla jsem na tom stejně.
To samé se nadalo říct o Anne a Soph.
Ty se smály, div se za břicho nepopadaly, plácly si za dobře odvedenou práci.
Conor zaskučel bolestí a chytl se za tvář.
Udělalo se mi pěkně zle.
Žakudek mi ovládlo mnoho motýlů, když Conor svou dlaň sundal ze svého obličeje.
Jeho spodní část čelist byla už na pohled hodně vykloubená, doslova mu trčela do boku.
Byla to Maja, co se postavila, aby mu zřejmě vyšla na pomoc.Ale ta byla k ničemu.
Protože Conor si svou čelist chytl za bradu a jedním trhnutím ji vrátil zpět na místo.
Jsem si dost jistá, že jsem přestala dýchat.
Maja sotva stála na nohou a tupě zírala na Conora, ten ale jen zlověstně koukal na rozesmátou Anne.
Ta už ale byla sama, kdo se smál; teď s vyjeveným výrazem nestála jen Maja a já, ale i před chvíli rozesmáta Sophi, myslela, že má halucinace.,,Anne!" vykřikl.
,,Patří ti to bratříčku," řekla ještě ve smíchu Anne.
,,Byla to nehoda!" okřikl ji hned a rozhodil rukama.
Teď se nebavily o jeho čelisti.
,,Zlomil si mi nohu, třikrát." Prosím?!
,,Sophi ti na oplátku vykloubila čelist a piš si, že to není vše," až teď jsem zjišťovala, jaké číslo ti dva jsou.
,,Zlomil nohu?!" zeptala se zděšeně Elena a musela se taky postavit a nechat tak Arcanum za sebou.,,Zkoušel nějaký trik bojového umění," vysvětlila.
,,Říká se tomu Thaibox," rozhodil Conor opět rukama.
,,Mě je jedno, jak se tomu říká," zvedla Anne ukazováček: ,,zlomil si mi během toho třikrát nohu!"
Na to si dal Conor obličej do dlaní a promnul si jej.
Zřejmě ho reakce jeho sestry nijak nepřekvapovala.,,Co kdybychom přestali řešit naše problémy a dali se do toho, kvůli čemu tu jsme," povzdechl si.
Anne-Marí, jako by se probrala, jako by jí až teď došel účel tohoto "zasedání".
Ať to bude, co to bude.
Podle jejího znovu kamenného výrazu tu nepůjde o zábavu.
,,Ehm... jo, promiň," omluvila se mu za své "nevychované" chování.
Přešla jsem blíž k holkám, které se zhlukly u Arcanumu.,,Se slečnou Wiki jste se učily své druhé já ovládat, učily jste se to skrývat, učily jste se vaše schopnosti," přešla před nás Anne-Marí: ,,Ale od toho tady nejsme," řekla rázně a sepjala ruce za zády.
V tom případě... co tu děláme?
My jsme vlastně až do teď nevěděly, proč s nima jsme.
Z jakého důvodu tu teď stojíme a čelíme přísnému pohledu dvou sourozenců.
Z jakého důvodu stojíme na místě, kde jsme ani ne před týdnem trénovaly se slečnou.
Kde jsem před dvěma týdny měla sen.
Kde jsem zjistila, že už nejsem normální.
Že ten sen byla skutečnost.
ČTEŠ
Mother Nature [Příběh První]
خيال (فانتازيا)Mé zeleno modré oči se změnily na zelenou, na zářivě zelenou a já mám pocit, že se mi dívá hluboko do nitra mé duše. Dál než kdokoli jiný. Ta zelená vyplňuje v mých očích jen kousek. Přes tu zář se to ale zdá, že vyplňují mnohem větší prostor. Nekon...