ARMİNA
"Dün matematik defterini almak için evine geldim ama yoktun. Telefonunda kapalıydı. Bir sorun mu var?" diye sordu Meral yanıma gelir gelmez.
"Telefonumun şarjı bitmişti." dedim.
"Peki, gece neredeydin? Karşı komşun gece eve gelmediğini söyledi."
"Çünkü o gece onlarda kaldım." Dedim gözlerimi kaçırarak. Bu daha önceden de yaptığım bir şeydi hatta hep Şafaklarda kalıyordum ama şimdi sevgilim olduğu için bunu söylerken biraz utandım. Kimse aramızda geçen şeyleri bilmiyordu ve bizi yanlış anlayabilirlerdi.
"Nasıl yani? O çocuğun evinde mi?" heyecanla yerinde zıpladı ve omuzlarımdan tutarak beni sarstı. "Ne olduğunu çabuk anlat. Sadece ikiniz miydiniz?"
"Aslında pek bir şey olmadı. Yalnızda değildi. Teyzesi vardı."
"Nasıl bir şey olmadı ya? Kesin bir şeyler olmuştur." Dedi heyecanla. Benden daha heyecanlıydı. Onunla aynı odada kaldığımızda ya da gece birlikte koltukta uyuya kaldığımızda bile heyecanlanmamıştım.
"Biraz konuştuk sadece."
"Eee?"
"Eee 'si artık sevgiliyiz."
"Çok sevindim, tebrik ederim." Diyerek boynuma atladı.
"Teşekkür ederim."
"Nasıl hissediyorsun peki? Onu görünce kalbim hızla çarpıyor mu? Nefesin kesiliyor mu?"
Onunla olduğum için mutluydum elbette ama günün birinde karşılaşacağımız kaçınılmaz sorunlar aklıma gelince huzursuz oluyordum. .
"O çocuğu gerçekten sevmiyor musun?" diye sordu.
"Seviyorum." Dedim hiç düşünmeden.
"O zaman sadece ona olan sevine odaklanmalısın. Eğer gerçekten sevdiğini düşünüyorsan ilişkinizden ve duygularından emin olmalısın. Benim gibi ikilemde kalırsan eğer kaybedersin. Sevgimden emin olamadım ve en sonunda onu da kendimi de kaybettim. Düşünmeden yaptığım bir şey yüzünden affedilemez bir hataya yol açtım ama sen sakın bunu yapma tamam mı? Sevginizin arasına hiçbir şeyin girmesine izin verme." Meral eski sevgilisinden bahsediyordu. Onu hala unutamadığı belliydi ama o da affedilmeyecek bir şey yapmıştı. Sevgilisini aldatmıştı. Hem de sevgilisinin yakın arkadaşı olan Uğur'la. Şimdi çok pişmandı ama artık hiçbir şeyi değiştiremezdi. Çocuğun da onu hala sevdiğini ama gururundan tekrar bir araya gelemediklerini söylemişti bana. Umarım hatalarını affettirir ve yeniden mutlu olurlar.
"Kime ne olmuş?" diyerek yanımıza geldi Uğur.
"Armina'nın bir sevgilisi var artık. Ondan patilerini çeksen iyi olur yani." dedi Meral öfkeyle ona bakarak.
"Kimmiş bu şanslı erkek?" dedi alay eder gibi.
"Bu okuldan değil, tanımazsın." Aslında eskiden bu okuldandı ama bunu onlara söyleyemezdim. Şafak bunu saklamamı istiyordu.
"İki gün sonra buraya ağlayarak gelecek." Dedi Uğur umursamaz bir tavırla.
"Herkes senin gibi insanların duygularıyla oynamıyor. Onlar gerçekten birbirlerini seviyor."
"Biz birbirimizi çok seviyoruz, yalanını çok duyduk. Hepsi eninde sonunda bitiyor. Sen de zamanında beni sevdiğini söylüyordun." dedi Meral'e iğneleyici bir bakış atarak yerine oturdu.
"Bu çocuk bir gün benim elimde kalacak." dedi Meral ve sinirle sınıftan çıktı.
Asla birbirlerini affetmeyeceklerdi. Meral Uğur aklını karıştırdığı bu yüzden sevdiği çocuğa ihanet ettiğini düşündüğü için onu affetmeyecekti. Uğur ise Meral hevesini aldıktan sonra kendisini o çocuğa tercih ettiği için onu affetmeyecekti ve maalesef ikisi de her gün birbirlerini görmek zorunda oldukları için bu gerçeği unutamıyorlardı. Umarım bir gün ikisi de büyür ve birbirlerini suçlamaktan vazgeçerek oturup konuşarak bu sorunu çözerler. Aralarındaki ilişki çok uzun sürmemiş sadece birkaç hafta ama etkisi bayadır onlarla birlikte.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİRALIK KATİL (TAMAMLANDI)
ActionNeden yalan söyleriz? Korumak için ya da örtbas etmek için mi? Oysa hepimiz biliriz bu yalanların bir gün gün yüzüne çıkacağını. Yine de deneriz. Belki bu sefer olur, belki bu sefer daha iyi sonuçlar elde ederiz, belki bu sefer diğer hepsinden daha...