Bölüm 32

140 11 0
                                    

ŞAFAK

Armina benimle bir şey konuşmak istediğini söylemişti. İçimde kötü bir his vardı bu yüzden onunla konuşmak istemiyordum ama bundan kaçamazdım. Eğer bir şeyi aklına koyarsa yapacağını biliyordum. Üstelik kaçmak çözüm değildi. Söyleyeceği şey beni üzecekse bunun zamanının bir önemi yoktu. En iyisi bir an olup bitmesiydi ama söyleyeceği şey umarım kötü bir şey değildir.

Sabahki dersimden çıkıttan sonra Aybüke ve Alparslan'dan ayrıldım. Kütüphanede birkaç işim vardı ve onu hallettikten sonra Armina'yla buluşacaktım. Bu yüzden acele etmeliydim onu bekletmekten hoşlanmıyordum. Ödevimle alakalı birkaç ansiklopedi incelenken benim yaşlarımda, yakışıklı sayılabilecek, esmer, zayıf, takım elbiseli bir adam önüme bir zarf bıraktı. Ona ne olduğunu sorarcasına baktım.

"İçinde sorularının cevabı var." Dedi ve karşımdaki sandalyeye oturdu.

"Ödevimle alakalı bir şey mi?" diye sorduğumda bana salakmışım gibi bir bakış attı. Ama başka ne olabilirdi ki? Bu adamı ilk kez görüyordum ve benim hakkımda hiçbir şey bilmediğine eminim. Bana ne verebilirdi ki?

"Sevdiğin kadınla alakalı."

"Onun hakkında ne biliyorsun?" iş ciddiye biniyordu.

"Senin bildiğinden daha fazlasını." Dedi ve kaşlarıyla önümdeki zarfı açmamı istedi.

"Armina'dan bahsediyorsun değil mi?"

"Aç şu zarfı!" Dedi sinirlenmeye başlayan bir ses tonuyla.

Daha fazla bir şey söylemeden zarfı açtım. İçinden bir dosya çıktı. Dosyanın ilk sayfasında Armina'nın fotoğrafı vardı. Fotoğraf birkaç yıl öncesine ait olmalıydı çünkü saçları daha kısa ve yüzü daha küçük görünüyordu. Hemen altında bilgileri vardı.

SOYAD: BİRKAN

AD: ARMİNA

BABA ADI: ERDAL

ANNE ADI: -

DOĞUM YERİ: İstanbul

DOĞUM TARİHİ: 17.01.2000

TAKMA ADI: Azrail

GÖREVİ: NİŞANCI, KİRALIK KATİL

Tüm bu yazanlar da ne oluyordu. Nişancı? Kiralık katil? Şaka olmalıydı bunlar.

"Onu nereden tanıyorsun ve bu iğrenç şakayı neden yapıyorsun?"

"Bunlar şaka değil Şafak. Bakmaya devam et. Seni şaşırtacak daha çok şey var."

Bir şey söylemeden devam ettim. Saçma sapan bir sürü şey yazıyordu? Onun gerçek ailesi hakkında bazı yazılar ve nasıl eğitim gördüğü hakkında. Güya bir kiralık katil olarak yetiştirilmiş ve bir sürü cinayet işlemiş. Adam yaralama, özel evrak sahtekârlığı, dolandırıcılık, adam tehdit etme, yangın çıkarma, mala zarar verme, adam öldürme gibi saçmalanan bir sürü saçmalık.

Sinirlenmeye başlıyordum ama sayfaları inceleme devam ettim. Sayfaların diğerlerinde Baran, Baybars ve babaları Erdal olduğunu düşündüğüm bir adam vardı. Hepsi için genel olarak aynı şeyler yazılmıştı. Daha sonra karşıma başka fotoğraflar ve başka hayatlar çıkmaya başladı.

"Bunlar kim peki?" diye sordum merakla. Sayfaları çevirdikçe, hayatları ve ölümleri okudukça merakım artmaya başlamıştı.

"Bunlar Armina'nın öldürdüğü, darp ve gasp ettiği adamlar."

"Saçmalama." dedim ve dosyayı kapattım masanın üstüne koydum. "Bu saçmalık."

Şaka yaptığını düşündüm ama o bana o kadar ciddi bakıyordu ki inanamamak mümkün değildi.

KİRALIK KATİL (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin