Oczami Endou
Przez jakiś czas jechaliśmy w spokoju. Nagle usłuszaliśmy wrzask Meganego.
-Jak śmiałeś pomalować moją REGINĘ?!!!- wydzierał się na całe gardło.
-To mój nowy magazyn!!! Jeszcze go ne przeczytałem!!! Jak mogłeś to zrobić!!?- tym razem wrzeszczał Teppei.
-O co znowu chodzi?- zapytała załamanym tonem Ami.
-To wszystko przez CIEBIE! Gdybyś nie kazała mu z nami siedzieć to by nam nic nie zepsół!!!- ryknęli obydwoje.
Okazało się, że Kogure pomalował figurkę Meganego i magazyn sportowy Teppeia. Pani trener wyszła i zadzwoniła do dyrektorki szkoły Kogurego.
-Weźcie przestańcie ją obwiniać- powiedział Kazemaru.
-No właśnie. Jesteśmy drużyną i musimy się wspierać. Co prawda Kogure trochę przesadził, ale chyba możemy mu wybaczyć.
Oczami Ami
W czasie gdy Endou wygłaszał swoje przemówienie na temat współpracy w zespole. Kogure związał mu sznurówki. Nagle wsiadła pani trener.
-Dostałam właśnie emaila o ucieczce Raia Darka z więzienia. Załorzył Prawdziwą Akademię Królewską. Wedziemy teraz do ich siedziby. Po drodze wyjdziemy do sklepu po jakieś picie- oznajmiła zajmując swoje miejsce.
-O tak!- ucieszył się Endou.
Gdy chciał przejść na swoje miejsce wywalił się przez związane sznurówki.
-KOGURE!!!- ryknął na cały piłkobus.
Z powodu Prawdziwej Akademii Królewskiej nikomu nie było do śmiechu. Byłam zła, że znowu spotkam Raia Darka. Przez to cały czas myślałam o rodzicach. Wyjęłam zdjęcia i po raz kolejny zaczęłam je oglądać.
-Ej to moja mama- powiedział Ichiose wskazując na kobietę w pomarańczowej szacie.
-Czyli moja mama przyjaźniła się z mamą Aki, Hikari, Gouenjia i twoją- stwierdziłam patrząc na odwrót zdjęcia.
-Kto się przyjaźnił z moją mamą?- doszedł nas głos Aki.
Chwilę potem dosiadła się do Fubukiego i Someoki aby być bliżej nas. Czułam, że znów zbiera mi się na płacz.
-Ładną miałaś mamę- stwierdziła patrząc na zdjęcie.
-Podobna do niej jesteś- uznał Domon.
-Dzięki- odparłam -Ale po mamie mam tylko kolor oczów i włosów.
°♢°
Po dwóch godzinach jazdy zatrzymaliśmy się przy jakimś sklepie. Wszyscy chłopacy pokupywali jakieś orenrzady i coca colę. Ja zaś z resztą dziewczyn kupiłyśmy takie rzeczy po których się nie wymiotuje w czasie jazdy czyli soki. Ja i Aki miałyśmy sok Truskawkowy, Haruna i Natsumi sok Jabłkowy a Tori sok z Kiwi. Endou poszedł zadzwonić do mamy. Choć on tego nie wie jego mama przynosi mi swoje niektóre ubrania, ale czasem dostaję też ubrania Endou (tak dostałam kiedyś cztery pary jeansów i dwa podkoszulki). Nagle usłyszałam jak ktoś kopie piłkę. Poszłam w stronę skąd dobiegał dźwięk. Endou podszedł do gościa kopiącego piłke z propozycją zagrania meczu. Nagle ten chłopak kopnął w stronę bruneta z całej siły piłką. Podbiegłam i zrobiłam Lodową Tarczę.-Co to miało być?!- krzyknęłam.
-Może trochę kultury? Nazywam się Fudou Akio i jestem kapitanem Prawdziwej Akademii Królewskiej. Co tak długo jechaliście?- odparł z drwiną w głosie.
CZYTASZ
Ami i Raimon Kontra Akademia Aliusa
AdventureAmi Midorikawa- siostra bliźniaczka Ryuujiego Midorikawy (w Akademii Aliusa Reizego). Wyrusza wraz karawaną Inazumy aby pokonać Akademię Aliusa i sprawić aby jej brat znów stał się sobą. Poza tym bardzo lubi grać w piłkę nożną. Nigdy nie rozstaje si...