Oczami Ami
Była godzina 20:48. Obudził mnie dźwięk otwierających się drzwi. Spojrzałam w ich stronę a przy nich stał... Gouenji.
-Co ty tu robisz?- zapytałam.
-Przyszłem zobaczyć Fubukiego- odpowiedział uważnie przyglądając się szarowłosemu.
Przez chwilę panowała zupełna cisza.
-Za jakiś czas do was wrócę- powiedział białowłosy.
-Czemu nie teraz skoro tu jesteś?- spytałam.
-Jeszcze nie wszystko z Julią się wyjaśniło. Mam do ciebie prośbę. Możemy razem potrenować?
-Kiedy? Teraz?
-No.
Poszliśmy na miejskie boisko. Ponieważ ja byłam już ubrana w strój musiałam czekać jak Gouenji się przebieże. Gdy wrócił miał na sobie strój Inazumy.
-Co chcesz trenować?- zapytałam.
-Jest coś takiego jak eksplozja odwrotnej burzy?- spytał nie odpowiadając na moje pytanie.
-No tak. Ja na to przerobiłam eksplozję płomiennej burzy.
-Bo gdyby to połączyć...
-...to powstałby jeden z najpotężniejszych strzałów w historii Raimona.
Jak wymyśliliśmy tak trenowaliaśmy. Przez cały tydzień. Na ostatnim treningu Gouenji powiedział:
-Ja wyjeżdżam do Okiwany. Powiedz reszcie, że płomienny napastnik tam na nich czeka.
-Jasne- odpowiedziałam.
Poszłam do szpitala. Fubuki jeszcze spał. Usiadłam przy nim i chwyciałam jego dłoń.
-Cześć Fubuki. Niedługo czeka nas wycieczka do Okiwany. Cieszysz się?
Jak zawsze odpowiedziała mi cisza. Już miałam wychodzić gdy usłyszałam jak ktoś cicho powiedział moje imie. Odwróciłam się i zobaczyłam Fubukiego z otwartymi oczami. Do oczu napłynęły mi łzy. Podbiegłam do niego i go przytuliłam.
-Obiecaj, że nigdy więcej nie rzucisz się na rozpędzoną piłkę. Mogłeś zginąć!- powiedziałam przez łzy.
-Obiecuję. Co zrobiłaś z moim szalikiem?
-Wyrzuciłam go. Po tym strzale zostało po nim kilka nitek. Wiem, że był dla ciebie ważny, ale ja już nie mogę patrzeć jak się męczysz z Atsuyą.
Ku mojemu zaskoczeni kuzyn wcale nie był na mnie zły z powodu szalika. Poszłam dp lekarza po wypis. Gdy wróciłam Fubuki był już ubrany i spakowany. Poszliśmy do
Fauxshore.
CZYTASZ
Ami i Raimon Kontra Akademia Aliusa
AventuraAmi Midorikawa- siostra bliźniaczka Ryuujiego Midorikawy (w Akademii Aliusa Reizego). Wyrusza wraz karawaną Inazumy aby pokonać Akademię Aliusa i sprawić aby jej brat znów stał się sobą. Poza tym bardzo lubi grać w piłkę nożną. Nigdy nie rozstaje si...