Arra lettem figyelmes, hogy a karomnál fogva vonszoltak el egy kisebb iroda szerű szobához. Le kellett ülnöm a szoba elé és várnom, amíg a sorsomról döntöttek. Elfuthattam volna, de minden sarokból őrök vettek körül, így menekülésre nem volt esélyem.
- Szerintem küldjük be őt is a többi bolond közé. Aki egy másik őrültet akar kimenteni csak őrült lehet ő is... - hallottam a szobából kiszivárgó mondatokat. Szememet összeszorítva temettem arcom kezeim közé, melyek combomon pihentek. Halkan sírni kezdtem, megeredtek a könnyek a szememből. Nem tudtam eldönteni, örömömben, vagy bánatomban hullajtom a könnyeim, de nem bírtam megállítani. Végül nyítódni kezdett az ajtó, Gordon nyomozó lépett elém.
- Megbeszéltük a sorsodat. Mivel nem szeretnénk még egy nagy ügyet ebből, ezért bezárunk Arkhamba. Ide. Én nem szerettem volna ezt, de nincs más választás. Megöltél három embert... - hadarta el mondandóját. Hirtelen minden érzelem megindult bennem. Alig tudtam visszatartani, hogy újból sírva fakadjak. Bólintottam egyet, majd a padlót bámultam. Megint felhelyezték csuklómra a bilincset, megfogták karomat és elvittek a cellákhoz.
- Ez lesz a te cellád. - nyitották ki előttem a rácsos vas ajtót. A falon vérnyomok voltak, már a levegő is nyomasztó volt számomra.
- Hanyas a ruha méreted? - érdeklődött a férfi. Mindenem remegett, a szoba közepén állva pillantottam körbe. Lehunytam szemem, minden erőmet előkapva próbáltam összeszedni magam.
- Nadrág 38, póló M - es. - bukott ki számon. A férfi el sietett mellőlem. Nem tudtam felfogni a történéseket. Egyszerűen össze voltam törve. Az egész egy hatalmas hiba volt. Az is, hogy vissza tértem. Leültem a kemény ágyra, és agyalni kezdtem. Összegörnyedten ültem az ágy szélén. Könnyeim tömkelege kezdett ömleni szememből. Összeszorítottam állkapcsom, erőt vettem magamon. Erős vagyok. Ennyi nem tud engem megtörni. Magabiztosan töröltem le könnyeimet ujjaimmal és felálltam az ágyról. A gondolat nyugtatott meg, hogy találkozni fogok vele. Látni fogom. Halvány mosoly gördült számra. Habár elég elcseszett életem van, legalább ennyi boldogságom lesz. Ha életem hátra lévő részét egy rothadó cellában kell töltenem, azt olyannal teszem aki fontos nekem. Jerome - al.
YOU ARE READING
HELLO, MY FRIEND!
Fanfiction¬ egy lány, kinek hazája gotham. a hely, ahol annyi ember vesztette életét, viszont mégis jenna szeretett otthona. jerome, az őrült fiú régi barátja, jenna újból gotham utcáira merészkedik annyi hosszú év után, ám a város korántsem olyan, mint amily...