Mikor már mindnyájan készen álltok a gyilkolásra, a tervünk is a helyén volt elindultunk a városközpont felé, ahol fel szoktak lépni a híres előadók. A színpadon már voltunk egyszer, de úgy éreztem ez most jobban fog elsülni, mint az előző próbálkozásunk. Egy mikrofon állt a magasított színapadon és egy széket vittünk fel középre. Pingvin is hamar megérkezett, közben egyre többen gyűltek a színpad elé kíváncsiskodva. Pingvin a nagy furgonja hátuljában hozta el nekünk Leet, betömött szájjal és lekötözött kezekkel. Jerome arcára hatalmas vigyor szökött fel, minden a terv szerint haladt. Az élő közvetítők egyből odarohantak hozzánk, értesíteni a TV nézőket, mi is történik. Felvittük Leet a színpadra, aki remegve sétált fel, körbe tekintve. Leült a székre, nem volt más választása. Sehol sem volt menekülő út számára, minden helyet körbe vettünk. Elsőnek húztam a számat, nem szerettem volna megkínozni, vagy megölni egy ártatlan nőt, de végül hidegen hagyott a dolog, elég embert öltem már ahhoz, hogy ne legyen bűntudatom utána.
- Jó napot, Gotham lakosai! - ragadta meg Jerome a mikrofont, majd közelebb húzta mellkasa felé. - Remélem mindenki lát, főleg Jimbo barátom! Ugyanis van itt valaki, aki fontos lenne számodra, Jimbo... Öt perced van, hogy ide gyere, lehetőleg egyedül. - nevetett fel Jerome.
- Ha nem érsz ide, Lee meghal. - mosolyogtam a kamerába nézve, nem tudom mi ütött belém, megint elragadott a gyilkolás mámorító vágya. A tömegben az emberek kétségbeesett pillantást vetettek felénk, mindenki rémülten tolakodott. Volt, aki egyből elszaladt az életéért futva, de volt olyan is, akit inkább a kíváncsiság vezérelt, és füleit hegyezve figyelte a történéseket. Már három perc eltelt, de Gordonnak semmi híre nem volt. Már kezdtem felkészülni arra, hogy nem jön el és a tervünk nem jön össze, de ekkor megláttam kétségbeesett kék szemeit a tömegben, zsebre tett kézzel sétált közelebb a színpadhoz.
- Jimbo! Öreg barátom! Már azt hittem hagyod meghalni az asszonyt! - mosolygott Jerome, majd bíztatóan rámpillantott. A harc megkezdődött.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
HELLO, MY FRIEND!
Фанфик¬ egy lány, kinek hazája gotham. a hely, ahol annyi ember vesztette életét, viszont mégis jenna szeretett otthona. jerome, az őrült fiú régi barátja, jenna újból gotham utcáira merészkedik annyi hosszú év után, ám a város korántsem olyan, mint amily...