- Lee, mit keresel te itt? Miért nem menekültél el? - bombázta kérdésekkel Leet Gordon.
- Hagyjad, Jim, úgyis én kellek neki. - emelte fel fejét Lee, majd sötét szemeit az én tekintetembe fúrta. Széles mosoly terült szét arcomon, közelebb sétáltam, majd intettem egyet. Jervis megragadta Lee kezét, majd fegyverét fejéhez tartotta, így Leet csapdába ejtve.
- Nos, Gordon, búcsúzz el tőle. - vettem elő a késemet, majd lassan lépdesni kezdtem a fekete hajú nő felé.
- Nem hagyom, hogy megöld. - szegezte rám fegyverét az összes rendőr, aki a hatalmas ajtó előtt állt. - Ha megölöd, te is meghalsz.
- Ugyan, maguk ígyis - úgyis meg akarnak engem ölni. - meredtem a nyomozó szemeibe, majd zavartan kapta el tekintetét. Gondolkozni kezdett, de fegyverét egy pillanatra sem emelte le rólam.
- Tudom milyen érzés. Mikor elveszik, akit szeretsz. Amikor látod, hogy már nem bírja sokáig. - közeledtem Leehez lassú léptekkel, majd játékosan simítottam végig arcán a késsel. - Aztán azt hiszed lesz remény. Túl éli azt, hogy golyót repítenek a hasába. Majd pedig azt hiszed rendbe jön a kórházban. De nem. Csalódott leszel, mert akit szerettél egész életedben meghal. - mondtam haraggal a hangomban, majd idegesen szúrtam Lee hasába a kést, és kihúztam. Könnyem kicsordult, ahogy visszagondoltam rá. Nem gondoltam volna, hogy a nevetőgáz ellenére sírni fogok valaha, de a szeretet mindennél erősebb volt. Megráztam fejem, összeszedtem magam. Lee próbált szabadulni a férfi erős szorítása alól, de nem sikerült. Gordon már szaladt szerelméhez segíteni, de az őrültek nem hagyták neki. - Aztán pedig a szemed előtt fog elvérezni, és nem tudsz mit tenni. - suttogtam.
- Mostmár elég lesz! - kiáltott fel hátam mögül egy ismerős hang. Hátrapillantottam és a testvérem, Reneevel találtam szembe magam, mellette pedig a mereven álló Eccoval.
- Jajj, ne... - motyogtam fejemet rázva, majd gondolkozni sem volt időm, pisztolya csövével hamar fejbe vágott, minek hatására elterültem a földön. Hirtelen minden elsötétült, nem tudtam gondolkozni sem, nem hallottam egy árva hangot sem.
YOU ARE READING
HELLO, MY FRIEND!
Fanfiction¬ egy lány, kinek hazája gotham. a hely, ahol annyi ember vesztette életét, viszont mégis jenna szeretett otthona. jerome, az őrült fiú régi barátja, jenna újból gotham utcáira merészkedik annyi hosszú év után, ám a város korántsem olyan, mint amily...