10 évvel ezelőtt
A lány apró lábaival futkosott a nap perzselte fűben, édesapját keresvén. A nap nyugovóra kezdett térni, ám az akkor tíz éves kislány cseppet sem volt fáradt.
- Apa! - kapkodta piciny lábait a férfi felé. A férfi harmicas éveiben járt akkor, sötétbarna haja volt, oldalra fésülve, szemei kéken ragyogtak.
- Jenna! Miért nem pihensz egy kicsit? Egész nap szaladgáltál. - ölelte át gyermekét az édesapa.
- Mesélj az ikertestvéremről! Hol van most? - kérdezősködött a kislány, akkor még alig értve az ikertestvér fogalmát. Jennának egy kétpetéjű ikertestvére volt, ám ezt az édesapa próbálta elrejteni kislánya elől. Mikor még egy évesek voltak, az apa nem bírt el mindkettejükkel, így a lány kereszt szüleire bízta a gyerek nevelést, a gyerekek pedig soha nem is találkoztak többet.
- Ki mondta ezt neked? - kerekedtek ki a férfi szemei.
- Mr. Cicero. Kint ült a székében, magányosnak tűnt, így odamentem hozzá beszélgetni, akkor mesélt róla. - magyarázkodott a kislány.
- Áhh! Mr. Cicero... - tanakodott az édesapa. - A neve Renee. Édesanyád után kapta. Teljesen az ellentéted. Fekete haj, zöld szemek. Nagyon keveset láttam, már máshol lakik, de ne törd ezen a fejed, régen volt már.
Habár az apuka le akarta beszélni gyermekét arról, hogy testvérén agyaljon, nem ment neki, viszont az idő eltörölt minden érzelmet, kötődést, érdeklődést testvére után.Napjainkban
- Nos, Brucey, ha nem akarod, hogy megöljük a csicskád, és a kis barátaid, gyere ide a színpadra! Legyél te Gotham hőse és áldozd fel magad a többiekért! - csalta fel a színpadra Jerome Bruce - t. Bruce egy nagyot sóhajtott, majd felsomfordált a színpadhoz. Remegő lábakkal baktatott fel a lépcsőn, majd Jerome mellé állt meg. A vöröske Madárijesztőékre pillantott, Mr. Fagy pedig bólintott egyet. Tűzbogár a színpad sarkánál állt, arra az esetre, ha valaki betoppanna és meg szeretné állítani műsorunkat. Úgy éreztem csak egy hasztalan tényező vagyok a csapatban, így előkaptam fegyverem és a tömeghez emeltem.
- Ha valaki menekülni próbál, lelölövöm. Döntsétek el, szeretnétek - e élni. - csitítottam el a tomboló tömeget. Utasításom ellenére egy ember futkosott tovább, menekülő utat keresve, viszont hamar golyót repítettem a mellkasába.
- Na! Bruce! Adok egy ajánlatot. Ha nem próbálsz meg elmenekülni, meg adod magad és nem hívod a rendőrséget, ezeket az embereket mind életben hagyom. Viszont ha nem kérdezlek, de megnyikkansz, megöllek, ahogy őket is ott! - mutatott a rettegő tömegre a színpad előtt. Bólintott egy nagyot Madárijesztőnek, majd a szellőzőn keresztül nevetőgáz szivárgott be. Nem tudtam a terv ezen részéről, de nem próbáltam megállítani őket, csak álltam ott és meredten bámultam magam elé, nem foglalkozva a történésekkel. - Csak vicceltem. Innen senki nem jut ki élve! - nevetett Jerome.
BINABASA MO ANG
HELLO, MY FRIEND!
Fanfiction¬ egy lány, kinek hazája gotham. a hely, ahol annyi ember vesztette életét, viszont mégis jenna szeretett otthona. jerome, az őrült fiú régi barátja, jenna újból gotham utcáira merészkedik annyi hosszú év után, ám a város korántsem olyan, mint amily...