Az emberek kíváncsiak voltak. Habár féltek attól, hogy aznap este az életüket vesztik, kíváncsian tolakodtam a tömegben, senki sem akart lemaradni a hírekről. Jerome kezdett ideges lenni, maga elé fordította a kamerás férfit.
- Az a helyzet, hogy elég türelmetlen ember vagyok. Szóval ajánlom, hogy vonszoljátok ide a seggeteket, vagy különben... - kapta elő pisztolyát Jerome, majd a töltényt egy tömegben ágaskodó ember szívébe lőtte. A rendőrök a hír hallatára egyből a bűncselekmény helyszínére siettek, gyorsan körbevettek minket járőr autókkal. Egyetlen menekülő utunk sem volt, viszont egyenlőre nem is kellett. Jerome számított a rendőrök érkezésére, részben örült is neki, hogy megérkeztek. A rendőrök pisztolyokkal felfegyverezve szálltak ki autójukból, James Gordonnal az élen. Megálltak tisztes távolságban a színpad előtt, majd pisztolyukat ránk szegezve álltak meg.
- Jimbo! Már vártam érkezésed. - ujjongott a fiú.
- Mit akarsz? - kiabálta a nyomozó.
- Bruce Waynet és Jeremiah Valeskat. - mosolygott a vörös. Gordon elgondolkodott rajta, mi tévő legyen, viszont nem adta könnyen magát, csak állt ott, mintha meg sem hallotta volna Jerome kérését. Nem telt pár percbe, hamar feltűnt a közönség között a kalapos, napszemüvegea Jeremiah. Kezeim ajkaimhoz kaptam, nem hittem volna, hogy túl élte a lövést kezdtem abban a tudatban élni, hogy Jeremiah végleg eltűnt és meghalt.
- Heló, testvérem! - húzta széles mosolyra száját Jerome. - Látom nem vagy már olyan bujkálós fasz fej, mint pár órával ezelőtt.
Jeremiah sántított a bal lábára, ám nem érdekelte, sietősen ballagott a színpadhoz.
- Nos, mit akarsz tőlem, Jerome? - kérdezte Jeremiah félénken.
- A válasz nagyon egyszerű. Megölni. Harcolni veled. - bújtatta el zsebébe Jerome a pisztolyát, majd egy kést húzott elő nadrág szíja tartójából, amit gondosan elrejtett markában. Jeremiah halványan elmosolyodott, szinte alig lehetett látni mosolyát. Közelebb sétált a színpadhoz, majd felsétált a lépcsőn.
- Egy lépést se tovább! Ha megmozdulsz, lövök. - kiáltotta Gordon, de a Valeska testvérek mit sem törődve a nyomozó figyelmeztetésével köröztek egymást mellett. Tűzbogár lángcsóvákat küldött a színpad elé, míg Mr. Fagy lefagyasztotta az ellenállókat. A menekülni próbáló emberek közül néhányat lefújt Madárijesztő nevető, illetve félelem gázzal. A félelem gáz a legsötétebb félelmeidet idézi elő, amelyek mindenhol ott lesznek, menekeülni sem tudsz előlük, szinte kínoz téged a folytonos rettegés, ha belélegzed a kék színű félelem gázt. Én pisztollyal ellenálltam a rendőröknek, eszméletlen nagy felfordulás kerekedett a téren, alig láttam valamit a lángtól, füsttől, és az egyéb fegyverektől.
- Na, testvér, mutasd meg mit tudsz! - mosolygott Jerome, majd a két testvér egymásnak esett. Sokáig hezitáltam, hogy szét válasszam - e őket, vagy hagyjam, hogy nyerjen az erősebb, de végül döntöttem.
VOCÊ ESTÁ LENDO
HELLO, MY FRIEND!
Fanfic¬ egy lány, kinek hazája gotham. a hely, ahol annyi ember vesztette életét, viszont mégis jenna szeretett otthona. jerome, az őrült fiú régi barátja, jenna újból gotham utcáira merészkedik annyi hosszú év után, ám a város korántsem olyan, mint amily...