𝓒𝓪𝓹𝓲𝓽𝓸𝓵𝓾𝓵 𝓬𝓲𝓷𝓬𝓲

10.5K 788 119
                                    

         

           Se dă câțiva pași în spate pentru a-mi face loc să trec pe lângă el și odată eliberată mă așez din nou pe pat, cât mai departe de el

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

           Se dă câțiva pași în spate pentru a-mi face loc să trec pe lângă el și odată eliberată mă așez din nou pe pat, cât mai departe de el. Ochii lui mă cercetează ca un vultur, atent la fiecare detaliu. Inima încă îmi bate cu putere și palmele îmi transpiră din abundență. Era aproape să mă plesnească. Gândul ăsta îmi face ca mici fiori de teamă să îmi tranverseze șira spinării. Întrebarea este, de ce nu a făcut-o? Putea să o facă, mă putea călca în picioare pentru cuvintele grele pe care le-am spus. De fapt, mă așteptam să o facă pentru că pare exact genul ăsta de om.

         ― Nu vreau să crezi că te forțez eu, însă știi că trebuie să fii a mea, îmi spune cu o voce blândă.

         Știu despre ce vorbește. Căsătoria trebuie finalizată, iar asta se face cu actul sexual în urma căruia se va verifica cearceaful de către o femeie din familia lui, în general mama, mătușa sau sora. Acea pată de sânge care va arăta că am fost virgină este foarte importantă. Dacă s-ar dovedi că nu sunt virgină, atunci căsătoria ar fi anulată, familia mea ar fi dezonorată.

           ― Nu vreau să fac asta, îi spun cu lacrimi în ochi.

          ― Ți-am spus, nu contează ce vrei. Ești soția mea și căsătoria va fi consumată.

          Spre oroarea mea, începe să-și desfacă nasturii tunicii albe în timp ce mă privește direct în ochi. Îmi strâng rochia cu degetele, dar în interiorul meu un foc începe să-mi încălzească părțile intime. Nu înțeleg de ce reacționez așa când ar fi trebuit să fiu cu adevărat îngrozită. Este adevarat, îmi este teamă, însă nu așa cum ar trebui.

           ― Te rog, Aman! Nu fă asta! îl rog în timp ce vine către mine cu pieptul gol.

            Și ce piept! Este surprinzător de musculos și arătos. Are tenul cu o nuanță mai întunecată decât a mea, iar asta îl face foarte atrăgător. Poate că într-o altă conjunctură aș fi vrut să întrețin ceva cu el, însă în momentul ăsta, mintea îmi spune să fug, iar inima să rămân și să mă las pradă lui.

          Am de ales: ori o fac de bună voie, ori voi fi forțată. M-aș putea lăsa pradă lui, aș putea să închid ochii și să îndur tot ce îmi va face.

          Se apropie foarte tare de mine, mă privește de sus și un mic zâmbet ironic îi apare în colțul gurii.

          ― Tu alegi. Poate fi frumos, te asigur că așa va fi dacă îmi permiți. Poate fi rău dacă nu mă lași.

          Trupul îmi tremură din cauza cuvintelor lui, iar gândurile îmi zboară în toate părțile. Nu pot face asta, nu pot fi bătaia de joc a lui și a mamei lui. Nu voi fi supusă niciodată. Atunci când întinde o mână spre mine, mă feresc și o iau la fugă către ușă cu o nevoie disperată de a scăpa de el. Încerc să o deschid, dar el mă ajunge din urmă. Mă prinde de mâini și mă trage către pat.

          ― Liniștește-te! șoptește el printre țipetele mele. Nu îți fac nimic, Rania.

         ― Dă-mi drumul atunci!

         El pare să se gândească dacă să facă asta și abia apoi clatină din cap.

         ― Nu știu dacă pot. Te doresc atât de mult, Rania! Lasă-mă să te fac a mea, nu te opune!

         Cuvintele lui parcă mă hipnotizează, iar o dorință înfiorătoare pune stăpânire pe mine. Trupul meu reacționează imediat atunci când își apleacă capul și trage aer în piept pentru a-mi simți mirosul.

          ― Miroși ca o floare, șoptește răgușit. Lasă-mă să te miros, să te ating, să te simt... Te rog, nu mi te împotrivi! Te doresc atât de mult, Rania...

          Închid ochii și îmi ridic capul, lăsându-i loc să mă adulmece mai bine, însă el își lipește buzele fierbinți de gâtul meu și un oftat nevinovat îmi părăsește pieptul. Urăsc atracția pentru el, mă urăsc pe mine că sunt atât de slabă și nu pot rezista poftelor trupești. Mă ridică pe sus și mă lasă cu ușurință pe patul regesc și moale. Sărutările lui devin pătimașe, dar sunt ușoare, senzuale. Niște pulsați necunoscute încep să mă chinuie în zona intimă și dorința crește considerabil. Tot trupul meu strigă ,,stop", însă sufletul mă obligă să mă las atinsă de acest bărbat superb.

         ― Să nu faci asta, Rania! Să nu mă oprești.

          Aprob din cap, amețită și excitată. Îl doresc prea mult ca să mă pot împotrivi. Mintea nu îmi mai funcționează, tot ce am susținut până acum este pierdut. Toată judecata mea este pierdută. Mă întind spre pantalonii lui cu dorința de a-i da jos, însă el se îndepărtează de mine.

          ― Lasa-mă pe mine să mă ocup de tot. Ești prea tupeistă și nu îmi place. Nu uita unde ești!

          La început cred că glumește, însă apoi văd seriozitatea de pe fața lui și imediat mă încrunt. Necioplitul! Începe din nou să mă sărute lent, apoi îmi deschide nasturii din față și imediat rămân cu sânii descoperiți în fața lui.

          ― Ești frumoasă.

         Îmi prinde sânii în mâini, iar ca reacție, îmi încord spatele. Îi sărută până când gemetele mele devin destul de zgomotoase.

          Obrajii mi se colorează într-un roșu aprins atunci când cu mișcări blânde îmi scoate rochia de tot, iar apoi urmează și lenjeria intimă. Nu deschid ochii ca să-i văd reacția pentru că sunt prea rușinată de faptul că mă las atinsă de un necunoscut care se dă drept soțul meu.

           Atunci când îi simt degetele pe clitorist, îmi strâng degetele de la picioare și îmi pun mâna peste a lui.

           ― Șhht! face

         După ce-mi retrag mâna, începe din nou să mă mângâie în acea zonă, până când simt că mai am puțin și am să explodez, prinsă în păcatul plăcerii. Își dă jos, până la urmă, pantalonii și apoi boxerii. Îmi mușc buza nerăbdătoare la vederea penisului său impresionant. În ochii lui pot vedea pasiune în timp ce vine deasupra mea și începe să-mi lingă abdomenul, ca mai apoi să ajungă cu gura între picioarele mele. Strâng cearșafurile în mâini și încep să-mi balansez șoldurile fără a mă putea controla. Atunci când revine din nou deasupra mea știu că mă va pătrunde, așa că mă ridic ușor.

          ― Ai prezervativ?

         Se încruntă și apoi izbucnește într-un râs sincer.

           ― De ce aș avea nevoie de așa ceva?

           ― Pentru că nu vreau un copil, răspund iritată.

           Strânge din maxilar, dar apoi pare să se calmeze. Mă privești direct în ochi și mă mângâie cu un deget pe sâni.

            ―  Vreau să facem un copil. Asta înseamnă să fii soție.

           Sunt cât pe ce să îi spun că nu sunt soția lui, dar adevărul este că îmi doresc prea mult să continuăm ce am început, încât nu o pot face. Îl las să mă sărute din nou, pe gât, pe buze, pe sâni și abdomen, iar focul care crește în mine mă arde de dorință. Atunci când își lipește penisul de mine scot un geamăt, iar cand mă pătrundă cu blândețe simt o usuturime ușoară. Doare, însă plăcerea este cu mult mai mare. La început se mișcă ușor, ca mai apoi să mărească viteza. Nu durează mult până când avem un orgasm împreună.

         ― Ești minunată, îmi șoptește la ureche.

         Eu nu mă simt deloc așa. Îmi dau seama ce am făcut și lacrimile îmi curg pe obraz. Mi-am călcat pe mândrie culcându-mă cu el.

              

Lacătul dragostei Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum