Kekasih Hati MATEEN Part 26

705 13 0
                                    

👩‍💼 Hi Aara..

Aara t'kejut melihat rakan lamanya Naina juga turut berada disitu lalu terus memeluknya. Selepas b'pindah ke Malaysia, Aara & Naina t'putus hubungan. Naina terus mengambil tempat yg Aara duduk tadi iaitu disebelah Mateen. Aara yg t'lalu teruja melihat Naina hanya b'diri. Mateen yg hanya melihat sejak tadi terus menarik tangan Aara agar duduk dipahanya. Mateen memeluk Aara dari belakang & menyandarkan kepalanya dibelakang badan Aara.

👩‍💼 Aara..I did not expect yg U dgn Mateen sbb seingat I dulu U sukakan ur cousin.

Mateen yg mendengar terus meleraikan pelukannya. Aara sedikit t'kejut mendengar kata2 Naina.

👧 At that time I was a kid Naina..

Naina masih b'cerita tentang kisah2 lama antara Aara & Eishaq sehinggalah Eisyal & Eishaq dtg m'hampiri mereka bertiga. Ketika itu Aara tahu yg Mateen sedang merajuk kerana sejak tadi Mateen hanya mendiamkan diri & ketika Aara mengubah tempat duduk, Mateen terus memakai sunglasses, memeluk tubuh & membuang jauh pandangannya ke lautan. Aara m'perkenalkan Eishaq & Eisyal kepada Naina.

👩‍💼 So no wonder la Aara sukakan awak Eishaq.. kacak ha

Eihaq terus memandang Aara selepas mendengar apa yg dikatakan oleh Naina tadi. Mateen terus berdiri & menarik tangan Aara utk berdiri b'samanya.

🤴 Guys..I want to bersiar-siar around here with Aara.

👩‍💼 I ikut TM..

🤴 U said U wanted to dive so U could join them.

Mateen terus memeluk bahu Aara & membawanya meninggalkan mereka bertiga. Jelas terpancar riak tidak puas hati pada wajah Naina.

👱‍♀️ So Naina U want to join us?

👩‍💼 I want to go back to the hotel first.. bye

Naina terus b'gerak meninggalkan mereka.

👱‍♀️ feel like something fishy

👱‍♂️ Hurm..aku pun rasa

👱‍♀️ Kan..pelik sikap dia

👱‍♂️ Itula..sukakan aku tapi cintakan Mateen

👱‍♀️ Gila la kau ni..bukan itu maksud aku lagipun Aara tu sukakan kau sebagai cousin je. Melebih pulak dia..

👱‍♂️ Kau tak dengar ke kawan dia cakap tadi sebab aku kacak la..tak sangka Aara pun sukakan aku.

Eisyal terus meninggalkan abangnya. Malas mahu melayan sikap abangnya itu. Dia tahu yang abangnya memang sukakan Aara tetapi hubungan itu tidak harus diteruskan & Aara juga tidak harus tahu tentang perasaan abangnya itu.

Mateen & Aara hanya b'siar2 di tepi pantai. Aara hanya mengikut langkah Mateen yg berjalan dihadapannya. Oleh kerana Mateen hanya m'diamkan diri sejak tadi, Aara juga turut m'diamkan diri. Aara b'jalan sambil menguis2 pasir yg melekat pada kakinya tiba2 kepalanya rasa seperti diketuk.

👧 Auchh..

Aara terus memandang Mateen yg ketika itu sedang berdiri dihadapannya sambil mata garangnya melihat kearah Aara.

🤴 How can boleh ada other men in ur heart?

👧 I was a kid at that time & saya sendiri tak ingat apa yg saya dah katakan pada Naina.

Kekasih Hati MATEENWhere stories live. Discover now