Kekasih Hati MATEEN Part 27

614 17 0
                                    

👧 OK Class Dismissed..

👨‍🎓👩‍🎓 Thanks Miss.. U will be missed

Beberapa org pelajar b'pelukan dgn Aara. Hari ini merupakan hari terakhir Aara mengajar mereka. Selepas semua pelajarnya meninggalkan kelas, Aara berdiri sambil merenung sekeliling kelas. Dia pasti akan merindukan semua pelajarnya nanti tetapi cita2nya harus diteruskan. Aara diterima utk b'kerja sebagai Licensed Aircraft Engineer disebuah Aircraft Engineering Company di Sepang.

Langkah Aara diatur perlahan ke pejabat utk mengambil barangan serta b'jumpa rakan2 sekerja utk kali t'akhir.

"Bertemu & berpisah adat manusia biasa..
Hilang di mata tapi dihati tidak lupa..
Berdoalah kita agar aman & sentosa..
Semoga panjang umur kita akan jumpa lagi..
Jika salah & silap harap dimaafkan..
Moga berkat aman dapat diabadikan..
Segala kenangan tidak akan dilupakan..
Tersimpul erat dalam ingatan berkekalan..

Bertemu & berpisah adat manusia biasa..
Hilang di mata tapi dihati tidak lupa..
Berdoalah kita agar aman & sentosa..
Semoga panjang umur kita akan jumpa lagi.."

Nyanyian dari pelajar & rakan2 sekerjanya itu m'buatkan air mata Aara cepat mengalir. Seorang pelajar Aara b'lari memeluk Aara. Selepas tangisan Aara sedikit reda, mereka m'bawa Aara hadapan kawasan pejabat. Mereka mengadakan sedikit jamuan ringan utk majlis perpisahan Aara.

👨‍✈️ Nampak makin cantik lepas nangis..

👧 Adam..awak pun ada

👨‍✈️ Haah..saya kan boyfriend fake awak so mereka jemput saya

Rakan sekerja menganggap yg Aara mempunyai hubungan serius dgn Tuan Adam jadi mereka m'jemput Tuan Adam m'hadiri majlis perpisahan Aara. Ini kerana jika disoal oleh rakan2 mengenai kekasihnya, Aara sering menyebut kekasihnya seorang Air Force. Selepas sesi b'gambar, Aara meminta izin utk pulang. Hadiah yg diterima Aara utk kenangan sangat banyak jadi Aara meminta pertolongan Tuan Adam serta beberapa pelajarnya utk m'bawa hadiah2 t'sebut ke keretanya.

👨‍✈️ Aara..boleh ikut saya? Saya nak bawa awak ke 1 tempat..

👧 Erm..saya call Ayah dulu

Aara terus menelefon Ayahnya dgn harapan Ayahnya tidak akan m'benarkan dia mengikut Tuan Adam tetapi sebaik sahaja Aara m'beri salam, Tuan Adam terus merampas IPhone dari tangan Aara & dia sendiri yg meminta izin dari Ayah Aara utk membawa Aara keluar. Selepas m'dapat green light dari Dato' Sri Haji Ahmad Mustaqim Bin Haji Ahmad Murad, Tuan Adam menyerahkan semula IPhone ke tangan Aara.

👨‍✈️ Tak nak minta izin Tuan Putera?

👧 Mateen..I mean Captain Mateen skrg di UK,2 hari lepas beliau terima RAF Wing badge

Jawab Aara sambil t'senyum bangga dgn p'capaian kekasihnya itu. Dia kembali teringat saat Mateen memujinya apabila Aara m'dapat pekerjaan sebagai Aircraft Engineer.

👨‍✈️ Terdiam Sedar kau membunuhku..Hancur Keluh dalam senyumanmu..Tanpa Kau peduli aku yang sendiri (Hancur - Sufi ft Waris)

👧 Adam..hujan nanti

👨‍✈️ Dah org tu asyik senyum sorang2 langsung tak ingat kita kat tepi ni

👧 Sukakan usik saya..jomla nak bawa saya ke mana tadi? Nanti lambat pula

Kekasih Hati MATEENWhere stories live. Discover now