Kekasih Hati MATEEN Part 13

1.1K 23 0
                                    

Mateen & Aara masing2 sibuk dgn kelas,assignment & aktiviti2 lain tambah2 Mateen makin sibuk dgn kursus juruterbang & urusan2 negara Brunei jadi masa utk mereka b'sama agak terhad tapi Mateen xpernah lupa utk WhatsApp Aara setiap hari.

Aara mewakili Universiti dlm sukan hoki jadi setiap ptg hingga mlm dia akan m'hadiri latihan. Mateen tahu Aara meminati sukan tetapi beliau tidak suka Aara melibatkan diri dlm sukan hoki kerana bagi Mateen sukan itu sgt bahaya. Aara melibatkan diri dlm sukan hoki sejak dari sekolah rendah & dia juga mewakili Kuala Lumpur ketika SUKMA.

..............................

Mateen baru tiba dari Brunei kerana ada beberapa hal negara yg perlukan beliau turut serta. Mateen tahu dari abgnya yg Aara tiada di rumah jd Mateen terus ke kompleks sukan di Universiti Aara utk m'beri kejutan. Dari jauh dia melihat Aara begitu asyik b'main hoki dgn lincah. Sekumpulan pelajar lelaki sedang b'sorak setiap kali Aara m'dapat bola. Mateen tidak selesa dgn keadaan itu.

Wisel penamat dibunyikan oleh jurulatih b'makna waktu latihan sudah tamat

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Wisel penamat dibunyikan oleh jurulatih b'makna waktu latihan sudah tamat. Mateen masih memerhatikan gelagat Aara dr jauh sambil b'jln menuju ke arah Aara. Aara langsung tidak perasan kehadiran Mateen terus ke blk p'salinan.

15 minit berlalu..

Aara keluar dari blk p'salinan. Dia t'kejut kerana Mateen b'diri menunggunya di pintu hadapan blk p'salinan. Aara t'senyum gembira terus memeluk Mateen.

"Miss U sayang" 🤴

"Miss U too" 👧

"Jom.." 🤴

"Pergi mana??" 👧

Mateen tidak m'jawab terus menarik Aara ke arah Vespa milik Aara.

"Minta kunci.." 🤴

Tanpa byk soal Aara menyerahkan kunci Vespa nya. Mateen m'bawa Aara ke Nabrasa Brazilian Dining Experience sebuah restoran halal disini.

"Awak..saya ada game la next week. Pesal bawak mkn kat sini?" 👧

"Craving.." 🤴

Aara mengeluh & mengikut Mateen masuk ke dlm. Aara hanya memesan side dish.

"Jgn nyesal sayang.."🤴

Aara hanya m'cebik. Selang beberapa minit makanan yg dipesan oleh Aara tiba dahulu. Aara terus mkn tanpa menunggu Mateen tanda protes. Mateen hanya ketawa melihat gelagat Aara. 10minit b'lalu makanan yg dipesan Mateen pula tiba.

 10minit b'lalu makanan yg dipesan Mateen pula tiba

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Kekasih Hati MATEENWhere stories live. Discover now