👩💻 Guys..Kenalkan ur new Licensed AirCraft Engineer!! Miss Aara boleh introduce urself.
👧 Hi..I'm Aara Malaika from Putrajaya.
👩💻 Ok Guys..Is there any question to ask to Miss Aara?
👨🔧 Boleh handle ke? Jatuh sikit pun dah nangis
Aara hanya membalas dengan senyuman.
👩💻 Amir..For ur information, Ms. Aara hold a Master in Aerospace Engineering & also have a license EASA B2 from UK. If u still remember, Ms. Aara is also an athlete at the Sea Games last year. Bukan calang-calang orang ok u all punya LAE kali ni.
A.M.I.R. ya Amir, lelaki yang merempuh Aara sewaktu bermain ice skating tempoh hari. Dia merupakan seorang AirCraft Technician yang bertugas dibawah seliaan Aara.
Semakin hari, Aara semakin sibuk dengan tugasan. Pelbagai pesawat perlu di selenggara oleh pasukannya. Amir semakin menghormatinya dek kerana sikap professional yang ditunjukkan oleh Aara. Semua pasukan senang bekerja dibawah kawalan Aara. Ayahnya menghadiahkan sebuah motosikal Ducati Panigale kegemaran Aara untuk memudahkan Aara berulang alik dari Sepang ke Putrajaya.
MAY 2018
👨🔧 Boss..B-747 Jumbo the owner is Sultan Hassanal Bolkiah
👧 When they will arrive?
👨🔧 Sekejap lagi, The Royal Family tu datang dari Johor.
Aara hanya membalas dengan anggukan.
👧 Mateen..
Nama Putera itu disebut perlahan. Hatinya mula rindukan Mateen. Hampir sebulan setengah mereka tidak berhubung.
👨🔧 Boss pun fangirling Prince Mateen ke?
👧 Memandai je..kenapa cakap macam tu?
👨🔧 Saya dengar Boss sebut nama dia tadi hehehe 😁
👧 Jangan nak mengarut kat sini. Bila masa pulak saya sebut. Ada apa lagi ni yang diri kat sini lagi?
👨🔧 Adik saya nak sign Boss.
👧 Adik awak nak berlepas ke mana nak sign saya?
👨🔧 Bergurau pulak Boss..adik saya pun player netball tapi tahap sekolah je la hehe 😁 boleh kan boss bagi sign..dia peminat Boss
👧 Letak la situ dulu..nanti saya sign
PUTRAJAYA
Ayah Aara mengiringi Perdana Menteri menyambut ketibaan Sultan Brunei dan anakndanya Putera Abdul Mateen yang tiba sekitar jam 11:48 pagi di Yayasan Kepimpinan Perdana.
Baginda dan anakndanya berangkat meninggalkan Yayasan Kepimpinan Perdana sekitar jam 12:55 tengah hari selepas pertemuan lebih sejam itu. Baginda sempat menjemput Ayah Aara sekeluarga ke Rumah Awang Alak Betatar pada malam itu untuk makan malam.
Usai solat maghrib, Ayah dan Ibu Aara bersiap untuk menghadiri makan malam di Istana hinggap milik Kerabat Diraja Brunei itu. Mereka tiba sekitar jam 8:30 malam. Baginda sempat bertanya tentang Aara kerana tidak turut serta. Ayah Aara menceritakan tentang Aara yang sibuk bekerja sehingga 12jam dan jarang bercuti. Aara juga berniat untuk bekerja di Dubai untuk mencari lebih pengalaman dalam bidang yang diminatinya itu. Mateen mula gelisah apabila mendengar tentang Aara yang ingin bekerja di Dubai. Ayah dan Ibu Aara mula meminta diri untuk pulang setelah hampir satu jam mereka berborak.
YOU ARE READING
Kekasih Hati MATEEN
RomanceC O M P L E T E 👧Aara Malaika seorang gadis dari Malaysia yang dibesarkan di Negara Brunei kerana Ayahnya bekerja di Kedutaan Besar Malaysia di Brunei 🤴Duli Yang Teramat Mulia Paduka Seri Pengiran Muda 'Abdul Mateen ialah paduka anakanda kesepuluh...