Σηκώθηκε μου έδωσε το χέρι του και με βοήθησε να σηκωθώ. Πώς κι έτσι ήταν αυτός ευγενικός. Μάλλον το βρήκα είναι γιατί θα με ξεφορτωθεί οπότε χαίρεται και έχει κέφια. Γιατί με φίλησε όμως?
<<Ειδοποίησες τους δικούς σου?>> ρώτησε τόσο άνετα σαν να μην έγινε τίποτα μεταξύ μας. Μα πώς μπορεί να είναι τόσο άνετος αλλά θα μου πείτε όλα τα αγόρια είναι αναίσθητα οπότε γιατί να διαφέρει κι αυτός. Τέλος πάντων θα ακολουθήσω την ίδια ταχτική.
<<Ναί και πρέπει να φύγω γιατί στο είπα και πριν ο πύραυλος με περιμένει. Εύχομαι να μην σε ξαναδώ ποτέ στην ζωή μου. Αντίο!!>> φώναξα καθώς είχα απομακρυνθεί. Η αλήθεια είναι πως ήθελα να του ρωτήσω πολλά πράγματα γι' αυτόν τον τρελό που μου επιτέθηκε όμως δεν τόλμησα διότι όλοι καταλάβατε τον λόγο. Φέρθηκε πάλι ελεεινά. Βλάκας!! Τουλάχιστον δεν θα τον ξανασυναντήσω.
Έλα τώρα που δεν θες τάχα να τον ξαναδείς. Πές την αλήθεια θέλεις σαν τρελή να τον δείς.
Αα φωνούλα γιατί με επισκέφτηκες πάλι? Δεν θυμάμαι να σε κάλεσα.
Δεν πειράζει ήρθα από μόνη μου για να σε ταράξω.
Μετά από ένα εξαντλητικό δεκάλεπτο περπάτημα έφτασα στον πύραυλό μου. Εκεί με περίμενε το αγόρι μου το οποίο μου είχε λείψει. Μόλις με είδε με έσφιξε στην αγκαλιά του και με φίλησε στο στόμα. Ναι οκέι θα σας φανεί κλισέ όμως δεν ένιωσα αυτό που είχα νιώσει όταν με είχε φιλήσει ο Λούκας. Τέλος πάντων δεν αξίζει να τον σκέφτομαι είναι κάφρος και εξωγήινος.
ΜΕΡΙΑ ΛΟΥΚΑΣ
Την ακολούθησα για να είμαι σίγουρος πως θα φύγει ασφαλής. Την είδα μαζί με έναν ηλίθιο ο οποίος την φίλησε. Ή είναι μαζί ή οι γήινοι αφήνουν τους πάντες να τους φιλάνε. Μα τι μαλακίες λέω σιγά μην κάνουν κάτι τέτοιο, το λογικό είναι να έχουν σχέση. Και τότε γιατί ανταποκρίθηκε στο φιλί μου? Τι κάθομαι και τα σκέφτομαι αυτά αφού δεν θα την ξαναδώ.
Πρέπει να γυρίσω σπίτι και να τους αποσπάσω την προσοχή για να μην καταλάβουν πως έφυγε. Μόλις έφτασα όλοι ήταν μαζεμένοι στην σάλα και όταν μπήκα γύρισαν και με κοίταξαν εξοργισμένοι εκτός από την μαμά μου η οποία με κοιτούσε με συμπόνοια κάτι που με έκανε να ανησυχώ περισσότερο.
<<Έγινε κάτι?>> ρώτησα χαλαρός για να μην τους δώσω την εντύπωση πως ενδιαφέρομαι.
Άρχιζε να με πλησιάζει ο μαλάκας ο Μέισον κια με κοιτούσε με άγριο ύφος.
<<Πού είναι ?>> το μόνο που είπε και έσφιξε τις γροθιές του. Μα γιατί πράγμα μιλάει?
YOU ARE READING
Ξέχνα τις προκαταλήψεις και ζήστο!
Science FictionΛούκας: ενα αγορι 20 χρονων με κασταννα μαλλια, μπλε ματια και υψος 1.85 Άρτεμης: ενα κοριτσι 18 χρονων με χρυσαφενια μαλλια, πρασινα ματια και υψος 1.65 Δυο εντελως διαφορετικοι κοσμοι θα ενωθουν παρα τις προκαταληψεις τοσο τις δικες τους οσο και...