Είχα μείνει ακίνητη στην θέση μου να τον κοιτάω χωρίς να μπορώ να αρθρώσω λέξη.
<<Άρτεμης τί έπαθες?>> είπε ο Αχιλλέας βγάζοντας με από τις σκέψεις μου. Εκείνος μόλις άκουσε το όνομά μου γύρισε απότομα προς την μεριά μας και με κοιτούσε με το ίδιο ύφος. Κοιταζόμασταν σαν να βλέπαμε φάντασμα. Δεν το πιστεύω πως τον πιάσανε. Και γιατί? Δεν ήταν αυτός που με κρατούσε αιχμάλωτη αλλά μάλιστα αυτός με βοήθησε να δραπετεύσω.
<<Τι δουλειά έχεις εσύ εδώ?>> αποφάσισα να ξεστομίσω και το μετάνιωσα. Τι βλακεία πέταξα, άντε να δούμε τι θα απαντήσει.
<<Να μωρέ είπα δεν έχω μπεί ποτέ σε φυλακή ας το δοκιμάσω και μάλιστα σε άλλο πλανήτη.>> είπε εκείνος με το ειρωνικό στυλάκι του που από την μία με εκνεύριζε αλλά από την άλλη μου άρεζε πάρα πολύ. Αχ Θεέ μου τι κάθομαι και σκέφτομαι. Είναι ένας βλάκας Άρτεμης σύνελθε.
<<Χα ακόμα είσαι το ίδιο βλάκας και είρωνας από τη μέρα που έφυγα. Δυστυχώς δεν άλλαξες καθόλου.>>
<<Και γιατί να άλλαζα? Δεν έγινε και κάτι σημαντικό στην ζωή μου.>>
<<Αα μόνο έτσι αλλάζεις εσύ?>>
<<Ναι>> είπε με μια ηρεμία στην φωνή του. Δεν μπορώ να καταλάβω μόνο εγώ εκνευρίζομαι τόσο πολύ. Αυτός πως γίνεται να είναι τόσο ψύχραιμος.
<<Μωρό μου βλέπω γνωρίζεστε αρκετά.>> είπε ο Αχιλλέας και ήθελα να τον χτυπήσω. Του έχω πεί πολλές φορές να μην με λέει έτσι και ειδικά τώρα μπροστά στον Λούκας.
ΜΕΡΙΑ ΛΟΥΚΑΣ
Πώς την αποκάλεσε?? Μωρό του?? Δεν το πιστεύω αυτοί οι δύο έχουν σχέση κι εγώ την σκέφτομαι κάθε μέρα. Δεν φαντάζεστε πόσο θέλω να βγώ και να του σπάσω τα μούτρα. Αλλά εμένα τι με νοιάζει γι'αυτή την σπαστικιά. Αυτό που πρέπει να σκέφτομαι τώρα είναι τρόποι διαφυγής. Τώρα θα δει ο φλώρος τι θα πάθει.
<<Φυσικά και γνωριζόμαστε. Πάρα πολύ καλά θα έλεγα έτσι Αρτεμούλα μου?>> είπα και της έκλεισα το μάτι. Από την φάτσα της φάνηκε πως τα είχε χάσει και δεν ήξερε τι να απαντήσει. Σόρρυ γλυκιά μου γι'αυτόν ήταν η σπόντα. Συνέχιζε να με κοιτάει ενώ εκείνος είχε στρέψει το βλέμμα του σε εκείνη περιμένοντας την απάντησή της. Και να πω την αλήθεια κι εγώ το ίδιο περίμενα, όμως για κακή μου τύχη μπήκε ένας άντρας ψηλός, γεροδεμένος με ξανθά μαλλιά και μελί μάτια. Φαινόταν μεγάλος σε ηλικία αλλά όχι και πολύ. Μου θύμιζε την Άρτεμης αλλά δεν ξέρω αν έχουν κάποια συγγένεια.
YOU ARE READING
Ξέχνα τις προκαταλήψεις και ζήστο!
Science FictionΛούκας: ενα αγορι 20 χρονων με κασταννα μαλλια, μπλε ματια και υψος 1.85 Άρτεμης: ενα κοριτσι 18 χρονων με χρυσαφενια μαλλια, πρασινα ματια και υψος 1.65 Δυο εντελως διαφορετικοι κοσμοι θα ενωθουν παρα τις προκαταληψεις τοσο τις δικες τους οσο και...