Κεφαλαιο 33

92 6 0
                                    

Άκουσα καλά? Είπε ότι πρέπει να σωθεί μια πηγή?? Ωω Θεέ μου το όνειρό μου. Γι'αυτή την πηγή μου είχε πει τότε ο Λούκας. Δεν το πιστεύω, δεν μπορεί αυτά τα δυο να συνδέονται. 

Είχα χαθεί στις σκέψεις μου και δεν έδινα σημασία στον τρόπο που με κοιτούσε. Με παρατηρούσε από πάνω μέχρι κάτω με μια λάμψη επηρεασμένη από τη φωτιά. Ξαφνικά μια ανεξήγητη ζέστη με κατέκλυσε και ήθελα να τρέξω σαν τρελή. Να φύγω απ'αυτή την παράνοια. Ίσως μου λέει και ψέμματα, ίσως θέλει να με δει να ανησυχώ για να χαίρεται.

<<Όχι κάνεις λάθος.>> απάντησε λες και διάβαζε τις σκέψεις μου.

<<Έχεις μαγικές ικανότητες?>>  πέρασα μια τούφα από τα μαλλιά μου πίσω από το αυτί μου και απομάκρυνα τα χέρια μου από τα δικά του,τα οποία ήταν ακόμη στα κάγκελα.

<<Όχι απλώς τόσα χρόνια στην ίδια σχολή μαζί σου σε έμαθα. Ξέρω τι σκέφτεσαι.>>

<<Ορφέα τι κάνει αυτή η πηγή?>>

<<Σε κρατάει για πάντα νέο.>> τι???? Καλά με δουλεύει δεν εξηγείται αλλιώς. 

<<Ναι κι εγώ είμαι η σωτήρας του κόσμου σας.>> είπα κι άρχισα να γελάω σαν καθυστερημένη.

<<Είσαι.>> μόλις το ξεστόμισε αυτό, το γέλιο μου κόπηκε απότομα και τον κοίταξα με τα πράσινα μάτια μου φοβισμένα. Τί εννοεί εγώ έκανα απλά μια πλάκα. 

<<Σταμάτα να σπάς πλάκα μαζί μου γιατί θα σου φέρω τον δαυλό κολάρο.>> το άγριο ύφος μου είχε πάρει τη θέση από το φοβισμένο μου.

<<Μα καλά γιατί νομίζεις πως θα έκανα πλάκα για τέτοια πράγματα? Τόσο αναίσθητο με θεωρείς?>> έκανε τα γλυκά ματάκια χωρίς όμως να χάσει την σοβαρότητά του. Μ'αυτό τον τρόπο προσπαθούσε να μου δείξει πως δεν αστιεύεται. 

<<Μα εγώ είμαι από την Γή τι δουλειά έχω με την σωτηρία του πλανήτη σας?>>

<<Δεν θα το κάνεις μόνη σου.>>

<<Δηλαδή?>>

<<Η αγάπη θα είναι η δύναμή σου. Η αγάπη και ο έρωτας.>>

<<Δεν μπορώ να σε καταλάβω.>>

<<Δεν φημίζεσαι για την εξυπνάδα σου.>> είπε εκείνος και είχα αρχίσει να εξοργίζομαι. Ούτε καν σε σοβαρές καταστάσεις δεν μπορεί να είναι φυσιολογικός.

<<ΦΤΑΝΕΙ!>> φώναξα και η ηχώ μου ακούστηκε σε όλο το μπουντρούμι που με έκανε να κλείσω τα αυτιά μου. Τελικά μου είχε ξεφύγει λίγο παραπάνω.

Ξέχνα τις προκαταλήψεις και ζήστο!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora