Hi, ik ben July. De Engelse vertaling voor de maand juli. Ik ben geboren op 4 juli 1998. Waarschijnlijk hebben mijn ouders mij zo de naam 'July' gegeven. Mama en papa wilde dat hun dochter een leuke en gelukkige toekomst zou hebben. De realiteit is het omgekeerde. Ik was helemaal niet het meisje dat ze verwachtten. Mijn schoolresultaten waren niet al te best. Ik sprak liever met vrienden af of ging gewoon lekker uit.
Na mijn 18e jarige ben ik naar werk beginnen te zoeken. Ik wist van mijn eigen dat ik de universiteit of de hogeschool niet zou aankunnen. Mijn ouders hadden na een tijd een punt erachter gezet. Ze gaven me geen geld meer en ik moest mijn eigen plan trekken. Een plaats om te leven had ik niet meer. Tot dat die ene gast me een job aanbood. Sinds dien heb ik geld op overschot. Niet dat ik super rijk ben, ik heb genoeg om te overleven en af en toe eens iets te kopen. Die job had alles eigenlijk beter gemaakt.
Ik weet het nog al te goed. De avond van 13 februari 2016 stond ik op de straat met een paar vrienden toen er plots een man van rond de 30 mij aansprak. "Hey, ik heb je een tijdje zitten te bespioneren en ik heb een eenmalig aanbod voor je." Nieuwsgierig keek ik hem aan en zette een stapje weg van mijn vrienden. "Ik weet wie je bent, July. Ik kan je helpen om aan geld te geraken." De man wist alles over mij. Hij wist hoe mijn ouders noemde, wat ik gisteren had gedaan, wanneer ik naar het ziekenhuis was gegaan. "Wat dan?" Hij bracht zijn lippen naar mijn oren. "Ik zoek escorte's die aardig veel kunnen verdienen." Ik wist wel wat een escorte was, maar niet hoe het in zijn werk ging. Veel keuze had ik niet en als ik nu naar de tijd terug denk, bracht het mij heel veel op. Uiteindelijk ging ik in op zijn aanbod en een dag later begon ik al.
Mannen boekten me om hun gezelschap te houden. Ik moest al op voorhand een lijst aanmaken met de dingen die ik eiste. Zo eiste ik geen seks te hebben met mijn klanten. De gevolgen konden zwaar zijn. Mannen respecteerden het ook, ik moest hun enkel gezelschap houden tijdens een zakenreis of soms moest ik alsof doen dat ik hun 'vrouw' was om de andere jaloers te maken. Ik ga er niet over liegen, maar ik vind mij wel aantrekkelijk. Vaak word er wel eens gefloten over straat. In de fuiven willen sommige mannen mijn nummer. Meestal eindigt het op een one-night stand. Alles verliep goed. Ik had onderdak, genoeg geld, een job en vrienden. Tot dat hij me boekte. Alle veranderde vanaf dan...
JE LEEST
De Escorte {COMPLETED}
RomanceJuly is een 20-jarige escorte. Mannen boeken haar voor gezelschap en andere dingen. Tot dat Steve komt, hij is een rijke zakenman die vaak op reis gaat. Ze krijgen gevoelens voor elkaar, maar niet iedereen is daar even blij mee...