"Vertel nu eens wat er is gebeurd?" Na een warme koffie kwam Matt naast mij zitten. We zaten samen in zijn huis in de zetel. Het haardvuur brandde hevig en het was er gezellig en warm. "Wel, ..." Ik had er moeite mee om zijn naam uit te spreken. "Steve, euhm... we waren samen,... maar toen ben ik erachter gekomen dat hij eigenlijk een vrouw had." Matt legde zijn hand op zijn mond om zijn verbazing te verbergen. "Dus hij heeft je eigenlijk misbruikt?" Ik schudde mijn hoofd. "Nee, zeker niet. Maar ik ben niet graag vervanging. Hij kreeg gewoon de seks niet van mij, dus sprak hij doorheen onze reis af om eens te..." Het laatste kreeg ik niet uit mijn mond en dronk van de koffie. "Het is oké, je bent nu van hem af." Matt omarmde mij en wreef over mijn linkerschouder. "Wat ga je nu doen?" Ik hief mijn schouders op. "Normaal zouden we naar Noorwegen gaan om daarna terug te keren naar Amerika." Op Matts gezicht verscheen een grijns. "Wel, ik heb goed nieuws." Ik keek hem aan en stootte bijna de koffie om toen hij een sexy beweging met zijn ogen maakte. "Je weet dat ik iets met dieren doe?" Ik knikte. "Wel, ze hebben gevraagd of ik morgen naar daar wil gaan om mee te werken aan een project in het natuurreservaat." Ik begon te glimlachen. "Jij was toch ook dierenarts?" Ik werd rood. "Nou ja, ik ben nog aan het studeren. Maar, dieren zijn mijn leven." Hij was blij en stond op om een kleine vreugde dans te maken. "Yes, ik regel dat je mee kan naar Noorwegen, het geld dat je daar verdient, kun je gebruiken voor een ticket naar Amerika!" Ik stond ook op en knuffelde hem. "Dankje! Maar waarom wil je dit allemaal doen voor mij?" Hij wreef nerveus over zijn kin. Hij beantwoorde mijn vraag met een kus. Hij nam met zijn zachte vingers mijn kin hoger en begon mij te kussen. Ik kuste even mee maar liet hem los. "Sorry, maar na het voorval met Steve..." Hij glimlachte. "Ik begrijp het." Hij nam mijn hand. "Ik breng je naar een logeerkamer."
Na een korte douche legde ik het kleed op een stoel en kroop met Matts hemd in bed. Van zodra ik onder het laken lag sprongen mijn gedachten automatisch naar Steve. Ik kreeg zijn stem maar niet uit mijn hoofd. "Je ziet er prachtig uit!" , "Kom hier jij!" , "Je bent zo mooi als je lacht!" Al die verschillende dingen deden mij huiveren. Na een uur lang te hebben wakker gelegen viel ik in slaap. Maar dat was niet voor lang. Als kind droomde ik vaak, heel vaak. Maar hoe ouder ik werd, hoe minder ik droomde. Nu was het helemaal anders. In mijn droom kwam Steve op mij afgelopen. In zijn linkerhand hield hij een geweer vast en in zijn ander hand een roos. Toen ik beter keek stond Ella naast mij. Steve moest kiezen wie hij zou neerschieten en met wie hij de rest van zijn leven zou delen. Voor twee seconden keek hij ons alle twee aan. Plots richtte hij het geweer op mij en schoot. PANG! Ik schrok wakker en tranen rolde over mijn ogen.
"Fuck, July! Ben je oké!" , hoorde ik Matt schreeuwen aan de andere kant van de muur. Niet veel later kwam er gestommel mijn kant op. Hij knipte het licht aan en zag mij trillend zitten tegen de muur. Ik had het raam geopend en ging er voor zitten. Tranen rolde over mijn ogen. Matts warme hand gleed over mijn schouder dieper naar beneden. Hij wreef net boven mijn borsten en kuste mijn nek. "Ben je oké?" Ik schudde mijn hoofd en legde mijn hand op de zijne. "Kom, je moet slapen voor morgen!" Ik knikte en stond op van het raam. Terug kroop ik in bed terwijl Matt het raam sloot. Toen hij wilde weggaan hield ik hem tegen. "Wil je blijven voor de nacht?" Natuurlijk stemde hij toe en kwam naast mij onder het deken liggen. Ik legde mij onder het warme deken en voelde hoe hij dicht tegen mij aankwam liggen en mij vast nam. We lagen verstrengt in elkaar en vielen zonder moeite in slaap. Steve was opeens weg. Het laatste wat ik van mijn droom herinnerde was dat Ella Fugens dood neer lag op de grond...
JE LEEST
De Escorte {COMPLETED}
RomansJuly is een 20-jarige escorte. Mannen boeken haar voor gezelschap en andere dingen. Tot dat Steve komt, hij is een rijke zakenman die vaak op reis gaat. Ze krijgen gevoelens voor elkaar, maar niet iedereen is daar even blij mee...