Eindelijk, de nacht was voorbij en ik kon opstaan. Het felle licht van de zon scheen door de gordijnen van mijn appartement. Ik voelde dat er mij een goede dag stond te wachten. Uit de kast nam ik een broek met gaten en een blauwe sweater. Daaronder deed ik zwarte hakken aan en borstelde mijn haren. Een beetje make-up kon geen kwaad. Achter mij sloot ik de bruine deur en liep de trappen af. "Goedemorgen July!", Mevrouw Roberta was altijd blij me te zien. Haar grijze haren waren altijd mooi opgestoken met een rode speld. Ze rook naar haar typische zeep die ze alrijd gebruikte. Meestal droeg ze blaiwe kleren, geen idee waarom.
"Goedemorgen Mevrouw Roberta! Alles goed met Bassie?" Bassie was haar hond, een vervelende chihuahua. "Zeer goed!" Om 9u stond ze altijd buiten klaar om de post te ontvangen. Ze stond er nooit vroeger of later.
Vandaag was een gewonde dag. Ik had geen werk en kon gezellig boodschappen doen voor de lente die er aankwam. Meestal rond deze periode heb ik geen werk omdat de meeste mannen vroegtijdig op vakantie vertrekken. Voor mij was het geen probleem, voor de andere escortes wel. Zij zaten zonder werk terwijl ik gewoon betaalt werd door Julian, de grote baas. Ik heb het geluk dat hij me graag heeft.
"Goeiemiddag, wat zal het zijn?" Als klein meisje was ik verzot op kaas. Ik stond voor de mevrouw en wees de kazen aan. Ik kon zo'n hele pot leeg vreten. Mama maakte me vroeger wijs dat ik ooit eens in kaas zou veranderen. Hahahaha, ik geloofde het zelf nog.
"Ik betaal met de kaart." De vrouw keek me vreemd aan en wees naar een bord. 'Enkel Cash' Ik werd knal rood omdat ik geen cash meehad. "Sorry, wilt u echt geen uitzondering maken? Ik heb geen cash mee." De vrouw schudde het hoofd en wilde de volgende bedienen. "Ik betaal"! " De man legde zijn hand op mijn schouder en glimlachte." We ontmoeten elkaar weer! " Hij keek me aan en gaf de vrouw het geld. Vervolgens overhandigde hij me de zak en nam mijn hand." Dankje! " Zijn ogen staarde me aan en legde zijn arm over mijn schouders. Ik was te verlegen om te reageren. "Heb je al nagedacht over mijn voorstel?" Ik lachte. "Oh my god, Steve! Nee ik heb nog maar een nacht gehad om erover na te denken." Hij grijnsde, maar bleef bij zijn gedacht. Zonder dat ik het echt besefte wandelde hij mee naar mijn huis. Er werd niets gezegd. We keken enkel naar de straat of de zebrapaden. Toen we voor mijn appartementsblok stonden, zei hij me gedag." Misschien tot vanavond? Denk goed over mijn voorstel na, 300 euro per dag is veel...heel veel."
Hij stapte weg en liet zijn hand van mijn lichaam weg glijden. Ik rilde ervan en stond met mijn zak kaas voor mijn huis. Waarom tot vanavond? Hadden we afgesproken?
BIEP BIEP ! Niet veel later kreeg ik een berichtje." Laten we vanavond iets gaan eten zodat ik je van gedacht kan veranderen!" Ik lachte en zocht hem door de menigte. Plots viel mijn oog op hem. Zijn tong gleed over zijn bovenlip en toen hij me zag beet hij op zijn lip. Hij deed teken of ik mee ging of niet. Ik stond te twijfelen, want 300€ was echt veel per dag. Nog steeds twijfelend knikte ik naar hem. Je zag blijheid in zijn ogen. Hij zwaaide en stapte weg naar de overkant van het meer.Ik woonde langs de linkerkant, beter bekend als de minder chice buurt. Niet dat ik arm ben, de rechterkant zag er gewoon meer groter en rijker uit. Mijn buurt was gezellig en vaak werden er feestjes gehouden. Van het volk leefde de meeste mensen hier omdat ze een huis of appartement aan de andere kant niet konden veroorloven. Als ik genoeg zou uitsparen en opzoek zou gaan naar een bij job, dan zou ik zeker en vast iets kunnen kopen aan de andere kant. Waar zou Steve wonen?
JE LEEST
De Escorte {COMPLETED}
RomanceJuly is een 20-jarige escorte. Mannen boeken haar voor gezelschap en andere dingen. Tot dat Steve komt, hij is een rijke zakenman die vaak op reis gaat. Ze krijgen gevoelens voor elkaar, maar niet iedereen is daar even blij mee...