Steve

14 1 0
                                    

Ik stond op van de zenuwen. July stond iets verder enthousiast met haar kleed te paraderen terwijl ik aan de kant mij kapot zweette. "Gaat het maat?", vroeg Lorenzo. Ik knikte en maakte een knopje van mijn hemd los. Waarom konden ze hier geen airco zetten. Ik ademde in en uit. "Kom Steve, we moeten gaan." Ik was te zenuwachtig. "Ik...ik kan het niet.", pufte ik terwijl ik mijn streelde. "Natuurlijk wel!", zei ze. "Weet je nog die ene keer dat we samen voor het eerst dansten?" Ik knikte en ze hield me tegen haar aan. "Denk daar aan. Die keer dat onze lichamen elkaar aanraakten en niet meer loslieten. De muziek die speelde en het gevoel dat enkel wij twee hadden?" July kon zo mij zo goed op mijn gemak stellen. Lorenzo gaf me een schouderklop en zei: "Jullie gaan het geweldig doen." Ik knikte en plots fluisterde July iets in mijn oor: "Onthoud wat er na het optreden gaat gebeuren..." Meteen ging mijn hartslag naar boven zodra ik het beeld van ons samen kreeg in bed. Zo...passioneel. Ik droeg haar het podium op en de gordijnen openden zich.

Ik nam haar vast en begon met haar te dansen. Ze draaide en kwam terug in mijn armen terecht. Vlug keek ik eens in de zaal. Verschillende mensen keken wat, maar de meeste zaten er wat verveeld bij. Ik besloot om er wat meer pit in te steken en plots draaide de meeste hoofden toen ik haar bijna liet vallen en haar terug opving. Ik zag hoe ze sensueel tussen mijn benen dansten en hoe ze met haar ogen dicht bij mij wilde zijn. Ik dacht terug hoe ze mij kwam halen bij Emilio. Ik zat met Emilio de verkoop van het huis te regelen. Het geld had ik, maar Emilio zei dat ik goed moest nadenken. We bleven in Italië wonen, de betekent al mijn vrienden zitten nog in Amerika, maar de familie zit in Italië. Ik moest een keuze maken, maar toen ik July voor mij zag, stond de beslissing vast. Ik was vroeg in de ochtend de papieren gaan halen en had mijn handtekening al gezet. Ik wilde het beste voor July en ik wilde haar absoluut niet verliezen. Toen ze de deur open deed stak ik de verkoopakte vlug weg.

"BRAVO!", hoorde ik plots. Ik was in gedachten verzonken en de dans was gedaan. July kuste mij en we liepen af. "Geweldig, één woord geweldig!" Voor ik het wist stonden we in de kleedkamer, aangekleed en klaar om naar July's huis te gaan. Niet veel later kwam Lorenzo's vrouw. Ik merkte meteen dat ze van Amerika kwam. Een vriendelijk lachje om haar te groeten volstond. Ik wilde zo snel mogelijk naar huis om July te neuk... "Steve?" Ik keek Lorenzo aan. "Jullie zijn niet getrouwd?" July probeerde de pijnlijke vraag te vermijden. "Nee, trouwen is niets voor mij." Ik was bloedserieus. Trouwen vond ik maar niets, ik wilde niet dat hetzelfde zou gebeuren met July dan ik en Ella. Ik wilde geen tweede keer ruzie en problemen. Zolang ik gelukkig was met July, was ik tevreden, ook al merkte ik dat July dolgraag zou willen trouwen. Maar ja, wat wil je, ze is nog maar 22.

"Arrividerci!" , riep ik en nam July mee naar de auto. Ik trapte op de gaspedaal en reed zo snel mogelijk naar haar loft. Het duurde geen twee minuten of ze nam me vast. Ik hou ervan als een vrouw de leiding neemt, bij het voorspel natuurlijk... . Ze kuste mij en deed mijn hemd uit. Haar rode satijnen kleedje lag al snel op de grond en plots duwde ze mij tot ik viel op het bed. Snel draaide ik ons om waardoor ik terug vanboven lag en de leiding had. "Man, wat ben je mooi." Ik voelde hoe mijn kleine vriend daar beneden hevig aan het duwen was om eindelijk verlost te worden. Ik zag July in mijn ogen kijken. We hadden alle twee dezelfde hoeveelheid lust. Ik trok mijn onderbroek uit en staarde haar aan. Ze had zo'n mooie ogen dat ik soms niet meer wist wat ik deed. Ik had er altijd al een zwak voor gehad. Ik gleed bij haar binnen en haar zachte gekreun drong rustig mijn oren binnen. Ik versnelde mijn tempo omdat ik zo hard opgewonden werd door ons gekreun dat klonk doorheen de ruimte. Ze begon harder te kreunen en nam het bed vast. "Neem...ah...mij vast." , zei ik. Haar zachte handen klemde zich vast aan mijn rug. 

Ik duwde haar omhoog waardoor ze op mij zat. Even was het stil en wist ze niet wat zeggen. Er verscheen een lach op mijn gezicht toen ze met haar heupen heen en weer begon te bewegen. Ik voelde haar en het deed zo'n deugd. Ze wreef met haar handen over haar borsten en over haar clitoris. Ik legde mijn ruwe, warme handen op haar heupen en hielp haar met bewegen. Ze bewoog zachtjes naar links en rechts en vervolgens verhoogde ze haar tempo en ging ze op en neer. Alles kriebelde in mijn buik en ik kon het niet laten. Ik wilde terug de leiding nemen en kijken naar haar wanneer ze zich zelf plezierde. Ik nam terug over en ik begon op en neer in haar te pompen. Ze kreunde: "Steve...ah...harder!" Ik ging harder en keek haar aan. Ze wreef terug over haar borsten en kwam hijgend klaar. Ik kuste haar en plaatste mijn lippen in haar nek. Ik begon haar overal te kussen en legde haar naast me neer.

Ik grijnsde toen ze dacht dat het was gedaan. Ik wilde haar nog één keer laten komen dus ik maakte mijn vingers nat en zocht zachtjes een weg naar beneden. July lag op haar rug en lag dicht tegen mij aan zodat ik haar rillingen kon voelen. Ze genoot en ik duwde een vinger in haar. Ik draaide wat en zag dat ze genoot. Er kwam een tweede vinger bij en ze kreunde. Ik grijnsde en stopte. Mijn lippen kuste die van haar en ik legde het deken over haar. Ze was doodmoe, ik had haar flink laten werken. "Slaapwel schoonheid.", fluisterde ik.


De Escorte    {COMPLETED}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu