16

42 0 0
                                    

De nacht was rustig en ik lag nog altijd vredig naast Steve te slapen. Hij hield mij goed vast terwijl ik op zijn borst lag. Het ging op en neer door zo rustig te ademen. Gisteren was eerst een chaos, maar na zijn deal was ik akkoord. Als ik hem nog een keer zou zien flirten met een vrouw, dan mocht ik mijn koffers pakken. "Euh...goedemorgen!" Hij wreef in zijn ogen en legde zijn handen neer op mijn blote rug. "Goed geslapen?" Als een roosje wilde ik zeggen, maar hij lag zo goed dat ik terug mijn ogen sloot. Ik hoorde hem lachen. "Kom, tijd om te douchen!" Hij stapte naar de badkamer en liet mij helemaal alleen achter op het warme bed. Ik hoorde hoe hij zijn kleren uittrok en de douche knop aanzette. "Wil je niet meekomen?" Ik bloosde zonder dat hij het zag. "Nee bedankt." Vanuit de slaapkamer hoorde ik hem zuchten. "Hey July, ik heb straks een meeting op de dijk. Kom je mee?" Hij riep het bijna. "Oké, is de zee er dichtbij?" Hij lachte. "Natuurlijk, je kan even gaan zwemmen terwijl ik de zaken afhandel... Misschien kunnen we daarna samen zwemmen!" Voor mij was het goed. Steve en ik hadden tot 11 uur geslapen. Tot mijn groot verdriet moest ik het bed verlaten. Het gordijn sloot ik en zocht mijn bikini. Ik haalde hem uit de valies en bekeek hem. De laatste keer dat ik had gezwommen was lang geleden. Het was een donker blauwe beugelbikini. Ik trok hem aan en keek in de spiegel. Hij zat nog perfect, misschien iets te strak maar je zag er goed mijn vormen in. "Klaar?" Ik draaide mij om en zag Steve zijn schaduw. Vlug trok ik een zomerkleedje aan en deed het gordijn open. In mijn zak stak ik een handdoek, zonnecrème en een zonnebril. "Dan gaan we nu naar de dijk!" 

We liepen naar buiten en de Vespa stond nog altijd veilig geparkeerd. Steve rook weer zo heerlijk. Ik zou zijn parfum wel van op kilometers afstand kunnen ruiken. Hij startte de motor en reed de berg af. "Hou je stevig vast!" Ik hield hem steviger vast zodat ik er niet zou afvallen.  Van ver kon je de blauwe zee al zien. Veel volk was er niet want de meeste Italianen moesten werken. De zon scheen fel en het was behoorlijk warm. Steve stopte voor een gezellige bar waar twee mannen in een zwarte pakken zaten. "Dat zijn ze. Als je mij zoekt, ik ben hier." Net toen ik wilde vertrekken greep hij mijn hand vast. "Kom mij meteen halen als er iets is!" Ik knikte en stapte op mijn gemak naar het strand. Ik zocht naar het perfecte plekje. Ik installeerde mij zo'n 20 meter van het water. De zon brandde op mijn hoofd en ik smeerde mij vlug in. Mijn zomerkleedje trok ik over mijn schouders en vouwde het mooi op zodat er geen zand in zou komen. De zonnebril zette ik op mijn hoofd en wandelde naar het water.

"Goedemiddag heren." Steve gaf hun alle twee een hand. "Mooi meisje.", zei één van de twee. Steve keek wat jaloers naar hem, maar toen hij mijn richting uitkeek maakte we meteen oogcontact. "Helemaal!" , zei hij terwijl hij me een knipoog gaf. "Je vriendin?" Hij moest het spelletje blijven spelen. Als ze erachter kwamen dat de bekende Steve Williams bij de hoeren ging, einde reputatie. "Ja, mijn vriendin. Ze is geweldig." Ze lachte en bestelde drie biertjes. "Dus, nu de zaken?" De tweede man nam een koffer met verschillende cheques. "Hier is het geld van Sierra. We willen je nog bedanken voor de chips." Steve lachte vriendelijk en genoot van de zon. Toen ik in het water wat rondstapten zag ik hun nog een gezellig babbeltje doen. Na een tijdje werd het water koud. "Hoe oud is ze?" . En de man wees mij aan. Steve draaide zijn gezicht en verslikte zich bijna in zijn bier. Ik stapte naar mijn handdoek en streek door mijn haren. Steve kon niet meer praten toen hij me zag. "Ze...is euh...21" Ik lachte hem uit omdat hij zijn hoofd niet meer naar de twee mannen kon draaien. "Hmm, wel jong. Hoe heb je haar gekregen?" De mannen waren wel heel nieuwsgierig, maar Steve was slim genoeg. "Op een bedrijfsfeestje." Ze knikten en dronken in één keer hun glas leeg. "Meneer Williams, het was fijn om zaken met u te doen." Steve glimlachte en gaf hun nog een laatste handdruk.

Het warme strand voelde zo lekker aan. Ik lag te zonnen en met de zonnebril op mijn gezicht. Plots werd mijn zon weggejaagd door een schaduw. "Je...ziet er echt FANTASTISCH uit!" Steve was laaiend enthousiast. Hij kwam naast mij liggen. "Hoe was het?" , vroeg ik terwijl ik wat opschoof. "Goed, ik heb het gepaste bedrag bij me, dus nu kunnen we naar Spanje vertrekken." Hij keek op zijn horloge. "We kunnen nog even door de stad kuieren en daarna naar het hotel gaan." Ik knikte en hij gaf mijn zomerkleed. "Morgenvroeg vertrekken we om 9u15 dus dat word vroeg gaan slapen en vroeg opstaan." Ik gniffelde en we stapten door het zand naar de stenen straat...


De Escorte    {COMPLETED}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu