"Wat doen we vandaag?" Ik stond te wachten in de keuken terwijl hij het middageten voorbereidde. "Maakt niet uit." Cara was al weg en zou nog vaak langs komen. "Strand?" Ik schudde mijn hoofd. "Museum?" Ik schudde mijn hoofd. Plots keek ik naar het kookboek dat links in het schap stond. 'Samen koken' Ik nam het en draaide de eerste bladzijde om.
'Als je je samen verveelt, kook samen. Een gesprek zal worden opgestart en wie weet komen jullie veel dingen over elkaar te weten. Samen koken is ideaal om eens tot rust te komen en samen te genieten van eten. Wie weet gebeuren er wel andere dingen tijdens het koken.'
"Wat dacht je van samen koken voor vanavond?" Hij keek me raar aan. "Zo, een keer een gezellig avondje met ons twee, alleen, in het nieuw huis?" Hij glimlachte. Het was zo schattig dat ik me moest inhouden om niet de kleren van zijn lijf te rukken. "Goed idee." Ik schoof het kookboek onder zijn neus. "Laten we gaan voor de Pasta alla puttanesca!" Steve kende wat van de Italiaanse keuken en liet dat graag merken. "Deal!"
*
"July?" Zijn zachte stem trok mij terug naar de keuken. We hadden afgeruimd en ik wilde vlug naar boven gaan. "Wat?"
"In Italië is er een traditie dat de vrouwen enkel met onderbroek koken." Hij grijnsde en knipoogde. "Nee, je lacht met me." Hij schudde geloofwaardig zijn hoofd. "Echt waar. Enkel een slipje en een schort volstaat." Hij speelde een spel en daagde me uit. Wel, ik speelde mee. "Geef me vijf minuten." Met een keukenschort liep ik naar boven. Steve was een seksbeest, niet normaal. Hij had alle dingen onder controle en hij was zo dominant. "July, ben je klaar?" Ik deed een string aan om hem nog meer uit zijn hok te lokken. Ik deed vanboven niets aan en maakte de schort vast. De rand was net boven mijn borsten en ik stapte naar beneden. "Holy shit.", hoorde ik Steve stil zeggen. Met alleen een slipje aan wandelde ik hem voorbij. Ik had daarvoor parfum aangedaan en de geur trok hem mee naar de keuken. "Eerst de rode ui en de look in de pan." Ik sneed stukje per stukje de ui en legde het voorzichtig in de pan. "Het staat je mooi." Hij gleed met zijn hand over mijn heup. "Alles staat je goed...Ik weet nog die ene keer op dat gala. Dat zwarte kleed dat je aanhad." Hij bloosde, oh wat was ik blij toen hij dat zei. "Ja, je was perfect." Ik begon ook hevig te blozen en zag terug zijn nat bovenlichaam. "Wel, toen ik je voor het eerst in een nat bovenlichaam zag, ik wilde je meteen bespringen."
"Wat het in het hotel hier?"
"Hmm, man, je was zo sexy met die handdoek en die natte druppels die van je lijf dropen. Je brede schouders die zachtjes naar voor staken, je licht gebruinde huid."
Steve lachte. "Haha, oké genoeg. Straks kom ik hier nog klaar in de keuken." Ik beet op mijn lip van die gedachte. "Kom, anders geraakt het nooit af." Hij wilde mij terug aanraken, maar ik duwde het weg. "Ik daag je uit." Hij kruiste zijn armen en keek mij aan met zijn groene ogen. "Ik luister." Ik speelde met een lok. "Je mag tijdens het maken van het gerecht mij niet aanraken." Hij pufte. "July, dat is gemakkelijk, dat doe ik met mijn ogen dicht." Toen dacht hij na en kwam dichter staan. "Ik heb ook een uitdaging. Als het mij lukt om je niet aan te raken, dan mag ik vanavond met je doen wat ik wil." Hij zei de zin en ik wist wat me al te wachten stond. "Deal. En wat als je verliest?" Een kleine stilte hing in de lucht. "Dan mag je iets met mij doen." Ik lachte, maar was toch onzeker. Ik had nog nooit de leiding genomen in bed. Altijd was ik onderdanig aan de man. Toch nam ik de uitdaging aan en we schudde elkaar de hand. "Oké, dan hebben we dit niet meer nodig." Ik deed iets wat Steve niet zag aankomen.
Mijn schort zat nog rond mij gebonden in een strik, maar niet voor lang meer. Ik keek hem recht aan zodat het intenser leek. Voorzichtig maakte ik de strik los en mijn schort viel op de warme vloer. Hij bekeek mij van kop tot teen en hield zijn handen stevig vast. "July, stop." Hij lachte en wilde naar voor stappen. Ik ging dicht tegen hem staan en hij bekeek mijn borsten nauwkeurig. "Wist je dat je de mooiste borsten hebt die ik ooit al heb gezien?" Ik beet op mijn lip en maakte hem nat. "July, please, ik wil de uitdaging niet meer. Ik geef op." Steve had een zwak voor mijn lichaam. Een zeer grote zwak. "Nee, probeer het maar. Je sekspraatjes gaan niets helpen." Ik werkte verder aan het gerecht en hij kon amper zijn ogen van mij afhouden...
JE LEEST
De Escorte {COMPLETED}
RomanceJuly is een 20-jarige escorte. Mannen boeken haar voor gezelschap en andere dingen. Tot dat Steve komt, hij is een rijke zakenman die vaak op reis gaat. Ze krijgen gevoelens voor elkaar, maar niet iedereen is daar even blij mee...