Over ongeveer een uurtje zaten we in het restaurant. Samen zaten we in de hotel kamer naar tv te kijken. Ik las een boek en Steve lachte af en toe met de film die zich afspeelde op het scherm. "Pff, wat een domme!" Hij draaide zich even om en glimlachte naar me. Ik lachte terug, maar hij merkte dat er iets niet goed zat. "Alles goed?" Ik legde mijn boek weg en ging achter hem zitten. Vervolgens nam ik hem vast. "Ik heb gewoon een knuffel nodig!" Soms kon een knuffel zo goed doen. Steve's warme armen omarmden mij en namen mij stevig vast. Hij had parfum gespoten waardoor ik nog meer genoot van het kleine momentje. Na een tijdje liet hij me los toen hij zijn gsm hoorde. Ik was het nog niet beu omdat het waarschijnlijk niets ging zijn. Ik liep naar mijn kast en nam het kleedje. "Oké, we vertrekken binnen een halfuurtje!" Steve liet mij voorgaan in de badkamer. Het zwart kleedje rook lekker en ik waste mij eerst nog vlug. Het kleedje zat weer even goed als daarstraks in de winkel. Misschien moest ik er vaker gaan. Na een beetje make-up liep ik uit de badkamer. Ik hoopte dat Steve me zou opmerken en we meteen zou bespringen, maar de realiteit was anders. Hij stond in een hoekje van de kamer glimlachend te sms'en.
Ik keek triest naar de grond maar gaf de moed niet op. "Klaar?" Hij knikte en keek me goedkeurend aan. "Prachtig, zoals altijd!" Steve moeste je gewoon een extra duwtje geven. Hij was anders dan de rest. We gingen de lift in en hij nam mijn hand. Eens we buiten waren hing er weer een perfecte sfeer in de lucht. De muziek op de achtergrond en de dansende mensen maakten alles af. We liepen op het strand met onze schoenen in de hand. We liepen naast elkaar en namen elkaar vast. Bij de meeting zou er één iemand aanwezig zijn. Een man van zijn leeftijd. Vlak voor het restaurant deden we onze schoenen aan. "Ben je er klaar voor?" Ik knikte en we namen elkaars hand vast. "Tafel op naam van Williams?" De ober knikte en wees naar een tafel waar de man al zat. Hij zag er goed uit en ik keek op. "Dat is Leon Bridgets, baas van een zeer rijke en streng security bedrijf." Ik knikte en gaf hem een hand. Vervolgens gaf hij me drie kussen. Het voelde comfortabeler aan. "Welkom Meneer Williams." Ze hadden bijna exact dezelfde stem. Die van Steve was juist warmer en mooier. "Wij hadden elkaar gemaild en gesmst?" Oke, nu moest ik mij geen zorgen meer maken. Waarschijnlijk was Steve gewoon met hem bezig. Ik merkte wel dat hij de laatste dagen gestrest was voor die meeting. Toch voelde hij zich niet helemaal op zijn gemak. Na een lange babbel over zaken begon hij rond zich te kijken en alle momenten uit het verleden terug op te rakelen. Na een tijdje werd het zo erg dat hij mijn hand vastnam en ik zijn hartslag kon voelen. "Rustig." Ik aaide zijn hand en hij legde ze op mijn benen. "Jullie zijn samen?" Ik knikte trots. "Niet zo lang hoor." Leon knikte en bestelde nog wat wijn.
Steve checkte even zijn gsm en stond op. "Excuseer mij, ik ga even naar de wc." Ik lachte en Leon keek hem vreemd aan. "Scheelt er iets?" Hij schudde langzaam zijn hoofd. Ik zat met mijn rug naar iedereen waardoor ik niets kon zien van wat erachter mij gebeurde. Plots werden Leons ogen groter en werd hij rood. Net toen ik wilde kijken hield hij me tegen. "Shit, ik had net mijn ex gezien met mijn baas." Ik lachte. "Haha, super toevallig." Hij glimlachte geforceerd, maar ik geloofde het. Steve bleef eerst 2 minuten weg, maar daarna werden het een kwartier. "Wat is hij daar aan het uitspoken?" Ik had grappige gesprekken met Leon maar hij was door iets afgeleid. Ik vertelde hem hoe het allemaal begonnen was tussen mij en Steve. Hoe we elkaar op het 'bedrijfsfeestje' tegenkwamen en de andere romantische dates die we hebben gehad. Plots kwam Steve terug naast mij zitten. Op het eerste zicht zag hij er normaal uit, maar toen je iets nauwkeuriger keek zagen zijn wangen rood en zijn haren zaten in de war. Leon keek hem kwaad aan maar Steve legde zij haar goed zonder het te merken. "Sorry, ik ben Antonio tegen gekomen. Een oude jeugdvriend." Ik knikte maar Leon leek er weinig van te geloven. "Dus, de deal is rond dan?" Steve knikte en betaalde de rekening. "Tot nog eens." Leon gaf ons allebei een hand en stapte weg. "En? Zou hij het goed vinden?" Ik knikte en wandelde met hem naar buiten.
We stapten terug buiten, maar Steve realiseerde dat hij zijn gsm had laten liggen. Hij liep vlug naar binnen. Hij zocht de tafel en plots stond Leon terug voor hem. "Ben jij zot of zo?" Steve begreep hem niet. "Lieg niet Meneer Williams, ik heb alles gezien!" Steve wilde dat hij stiller sprak. "Wat denk je dat je vriendin daarvan zou vinden?" Hij hield het contract vast. "Wees blij dat zaken voor dit gaan... Maar hoe durf je! Klote hommel!" Leon stormde weg met een stomverbaasde Steve. "Alles oké?" , vroeg ik toen hij terug buiten stond. Hij zag een beetje bleekjes. "Zeker dat alles goed gaat?" Hij knikte en legde zijn gsm weg. Op onze terugweg verbaasde het mij dat hij geen enkele keer op zijn gsm keek. Hij besteedde alleen maar aandacht aan mij. Ik vond het wel leuk, en toen we terug in het hotel aankwamen namen we elkaar vast. De rest dat daarna was gebeurd zal je waarschijnlijk kunnen raden...
JE LEEST
De Escorte {COMPLETED}
RomanceJuly is een 20-jarige escorte. Mannen boeken haar voor gezelschap en andere dingen. Tot dat Steve komt, hij is een rijke zakenman die vaak op reis gaat. Ze krijgen gevoelens voor elkaar, maar niet iedereen is daar even blij mee...