"Dus die cijfers moeten in de tweede kolom?" Het was bijna middag en na de helse vrijpartij zaten ik en Steve aan mijn bureau. "Ja en daarna moet je alles gewoon optellen." Hij bewoog met de muis en liet me alles zien. "Nu snap ik het." Ik haalde opgelucht adem en strekte mij even uit. "Heb je genoten van je avond?", vroeg hij speels. "Je kan niet geloven hoe leuk ik het vond." Ik gleed met mijn vinger langs zijn neus en kuste zijn voorhoofd. "Ik heb trouwens nog een verrassing." Steve stond recht en gooide mijn schoenen. "Vlug!" We verlieten de loft en stapten naar buiten. "Waar gaan we naartoe?" Hij hield mijn hand vast en trok me verder. Nu stonden we vlak voor het huis dat we op het oog hadden. Niet veel later nam hij iets uit zijn binnenzak en toonde het. Het was een verkoop-akte. "Ik heb het gekocht, voor jou, en mij." Ik wist niet wat zeggen en staarde hem blij aan. "En? W...wat vind je ervan?" Ik omhelsde hem. "Het is fantastisch!" Ik was super blij en keek naar de sleutel die in de map stak. "Ga maar kijken."
Ik nam de sleutel en kuste hem. "Wow..." Ik trok hem mee en snelde naar de voordeur. "We mogen blij zijn dat het al bemeubeld was." Ik omhelsde hem nog eens en was zo enthousiast. "Ik wil de slaapkamer nog eens zien." Hij beet op zijn lip. "Natuurlijk." Hij liep de trap op en hield de deur voor mij open. "Tadaa!" De witte kamer zag er net hetzelfde uit en het terras leek opeens groter. "Steve, hoeveel heb je hiervoor betaald?" Hij slikte en maakte een knopje los. "700.000 euro." , mompelde hij. Mijn ogen werden groter en ik stapte dichter naar hem toe. "Maar, maak je geen zorgen, ik heb geteld en als je voor mij werkt gaat er altijd een bepaald gedrag naar het huis." Ik knikte en kuste hem. "Ik ben zo gelukkig met jou." DING DONG! Onze kus werd abrupt verstoord door de bel. "Nu? Dat kan niet?" Steve stapte naar beneden. "Cara? Wat brengt jou hier?" Ik hoorde een luid gelach beneden. "Steveke, niet blij om mij te zien?" Ze schaterde. "Waar is ze?" Ik liep de trap af en stond oog in oog met een mollig dametje. Ze had ook zoals Steve zwarte haren en groene ogen. "Niet slecht!" Ze lachte en gaf mij een hand. "Cara Williams, de oudere zus van Steve." Een paar seconden later zag ik de gelijkenis. Ze waren praktisch een tweeling. Steve zag rood en Cara gaf hem een enorme smakkerd. "July Hays." Ik schudde haar hand. "Het huis is prachtig." Ze liep met haar zak naar de living en plofte in de zetel. "En July? Zet je erbij schat." Ik ging naast haar zitten en ik mocht haar wel. Ze was spontaan, grappig en ze zag er een wild feestbeest uit. "July, dit is dus Cara, mijn zus uit Rome."
"Oh van Rome?"
"Jep, maar ik ben terug naar Bare gekeerd. De mannen vielen tegen daar." Ik lachte. "Zo July, hoe oud ben je eigenlijk want jullie verschillen wat leeftijd?" Ik knikte. "Ik word binnenkort 22." Ze gaf mij een schouderklop. "Ach, het enige wat telt is de lengte van Steve's penis, niet waar?" Steve morste wat wijn. "Cara!" Ik lachte. "Ik moet zeggen Cara, ik ben tevreden en heb niet te klagen." Ze knipoogde. "Steve broertje, ik mag haar wel. Ik neem haar vanavond mee naar Jean." Ik volgde even niet meer. "Nee, toch niet naar Jean?" Steve zette zijn glas wijn neer en Cara vulde zijn glas voor haar. "Och komaan, gewoon een beetje lol trappen. Twee meiden onder elkaar."
"Cara, waar hebben jullie het over?", vroeg ik nieuwsgierig. "Niets!", zei Steve ongerust. "Steve hou op! Jean is een vriend van mij die een fuifzaal heeft. Het is er geweldig. Vanavond gaan wij, twee super wijven, samen uit." Steve stak zijn vinger op. "Nee Steve, enkel vrouwen. Mannen zijn vanavond niet toegelaten." Ik lachte toen ik Steve's hoofd zag. "Please, Steve?" Ik knipoogde en legde mijn hand dicht bij zijn kruis. "Oké, maar pas op! Ik ontvang geen zatte mensen in mijn huis." Ik knikte en vroeg aan Cara: "Hoeveel leeftijd verschillen jullie?"
"Wel, Steve is van 1993 en ik van 1989. Dus... we verschillen vier jaar." Ze was een super toffe vrouw en volgens mij wist ze alle toffe plekjes van Bari. "Afgesproken, ik ga vanavond uit en jij en Emilio halen July's spullen bij haar thuis voor de verhuis." Steve knikte en zei: "Ja chef!" Ik glimlachte en kuste hem. "Om 21u sta ik hier terug. Tot straks July! Trek iets sexy aan!" Ze verliet het huis en strompelde naar boven. "Ze is geweldig.", zei ik toen Steve haar na keek in de grote raam. "Ja, maar ze kan soms nog een tiener zijn." Ik ging achter hem staan en masseerde hem. Hij liep al kreunend naar de zetel en zette zich neer. "Oh ja...daar!" Ik zocht zijn speciale plekjes en gleed met mijn handen naar beneden. Ik masseerde de binnenkant van zijn dijen en hij kuste mij. "In de zetel? Hier?" Ik knikte en ging op hem liggen. "Maakt niet uit." Ik trok zijn hemd uit en ging op hem zitten. Hij voelde overal en liet zijn handen over mijn rug, kont en haren glijden. Ik beet een beetje op zijn lip, daar kon hij niet tegen. "Kleine deugniet." Al snel was zijn broek uit en hij bleef me maar kussen. Hij bleef vanonder liggen en ik hief mijn rokje omhoog en mijn slipje trok ik uit. "Kom hier." Ik liet mij op zijn penis glijden en ik kreunde zijn naam zachtjes. De akoestiek in het huis was groot. "Steve...aahh...S...St...Steve." Ik ging heen en weer en we konden niet van elkaar af blijven. Steve en ik hadden elke dag seks omdat we botweg niet van elkaar konden afblijven. "Roep mijn naam.", zei hij terwijl hij bleef pompen met heel zijn lichaam. "Steve! Aaahh Steve!" ...
JE LEEST
De Escorte {COMPLETED}
RomanceJuly is een 20-jarige escorte. Mannen boeken haar voor gezelschap en andere dingen. Tot dat Steve komt, hij is een rijke zakenman die vaak op reis gaat. Ze krijgen gevoelens voor elkaar, maar niet iedereen is daar even blij mee...