Ik begon te huilen toen ik de brief las. Langzaam opende ik de deur en voor mij zat een lieve man. Hij glimlachte en keek me aan met zijn prachtige ogen. "Je brief was..." Ik kreeg er geen woorden meer uit. Ik bukte mij en omhelsde hem. "Schat, die was zo mooi." Tranen bleven komen en komen. Hij wreef over mijn rug en gaf een kusje op mijn haar. "July, eigenlijk heb ik alles al in de brief gezet. Ik zie je doodgraag en wil je niet kwijt. Ik heb de vraag lang genoeg ontweken omdat ik vol twijfels zat. Maar je bent anders. Je bent lief, loyaal, eerlijk en doet niemand kwaad. Je had meteen alles veroverd." Ik lachte en hij gaf me vlug zijn shirt. "Sorry, die kleding was misschien een beetje fout." Het boeide niet echt van de kleding. Zijn speech was pakkend en zoo lief. "Ik heb een besluit genomen, en ik heb niet lang moeten nadenken...July, wil je met mij trouwen."
Uit zijn zak nam hij een blauwe doosje. Vanbinnen was het satijn en er zat een zilveren ring in. Ik keek hem aan. "Voor mijn antwoord las ik de brief. Hij was zo echt en zo lief. Steve, ik beloof dat ik je nooit zal verlaten en ik beloof dat ik altijd van je zal blijven houden." Hij slikte. "Is dat een ja of nee?" Oh, soms was hij zo stom. Ik liep naar hem toe en knikte. "Ja." Hij lachte en kuste mij. Hij nam me vervolgens op en legde mij op bed. "Ik zie je zo fucking graag." Hij deed z'n shirt terug uit en kuste heel mijn lichaam. De ring zat aan mijn vinger en ik was zo blij. Ik ging trouwen, trouwen met de man van mijn dromen. We kenden elkaar niet zo lang, maar wat boeide het. We zagen elkaar graag en je leeft maar één keer. Hij deed mij slipje uit. Ik wist niet wat zeggen. Alle woorden waren weg uit mijn hoofd en het enige wat ik nog kon zeggen was: "Steve!"
Hij ging naar binnen en ik nam hem stevig vast. Hij ging op en neer en ik wreef in zijn haren van de opwinding. "Steve!" Hij glimlachte en kuste mijn lippen. Zijn hand ging naar mijn borst en hij kneep er zachtjes in. Steve was zo goed in bed. Hij was perfect in alles.
*
"Goedemorgen, mijn vrouw." Steve lag nog steeds dicht tegen mij aan en hij knipoogde. Ik zag hem en ik legde hem neer, al kussend. "Wow. Iemand wilt hier nog meer van gisteren." Ik lachte. "Kleine pester." Ik maakte het mij comfortabel op zijn brede borstkas. Met zijn koude hand gleed hij door mijn haar en maakte er soms kleine krulletjes in. "Vind je de ring mooi?" Ik staarde er verwonderd naar. "Hij is prachtig...Net zoals jij." Hij lachte en wreef lichtjes over mijn borsten waardoor het een tintelend gevoel gaf. "Je maakt me zo gelukkig." Ik knikte en sloot mij ogen.
JE LEEST
De Escorte {COMPLETED}
RomanceJuly is een 20-jarige escorte. Mannen boeken haar voor gezelschap en andere dingen. Tot dat Steve komt, hij is een rijke zakenman die vaak op reis gaat. Ze krijgen gevoelens voor elkaar, maar niet iedereen is daar even blij mee...