Ik wist het. Vanaf het moment dat ik Ella terug zag in Spanje, was ik meteen van slag. Ik had July er nog nooit iets over gezegd. Ik ben echt een lafaard. Ik heb het domste gedaan wat er zou kunnen gebeuren, mijn vrouw terug nemen, letterlijk. Maar toen ik haar na die tango les zag was ik meteen terug even verliefd. Ik weet het, ik wilde scheiden van haar. Maar ik kon niet want haar advocaten zijn gewoon te sterk. Scheiden van Ella Fugens had geen zin. July had niets door van onze eerst kennis making. Terwijl July lag te slapen ben ik vroeg in de ochtend naar haar hotel geweest. Hoe stom kon ik zijn?! Daar hebben we gepraat en heb ik tegen Ella gezegd dat we nog zouden afspreken terwijl ik op zakenreis was. Gelukkig geloofde Ella dat ik niemand had meegenomen.
En zo begon het. Stiekem afspreken, dat maakten ons allebei opgewonden. Alles lukte, maar ik had al even geen seks van July gekregen en ik begon terug zin te krijgen. Zoals een echt beest die een nieuwe prooi wil. Dus, wat had ik gedaan? Ella gebeld om even op restaurant een kleine wip te doen. En dat werkte. Ik verliet de tafel om zogezegd naar de wc te gaan. July en Leon Bridgets hadden niets door... Dat dacht ik. Ella zag er stralend uit toen we in de wc stonden. Haar mooie borsten waar ik voor viel staken mooi naar voren. Haar kleedje was behoorlijk kort en als ze haar bukte kon ik haar string zien. Ik nam haar meteen op en duwde haar tegen de spiegel van de lavabo. Ze hief haar rok omhoog en trok haar string naar beneden. Ik zette mij in de juiste houding en keek haar aan. "Je bent zo geil!" Ze lachte en op het moment dat ik naar binnen ging bij haar, greep ze mijn haren vast en kreunde zachtjes. We hadden de wc voor ons alleen, dus we genoten van dat moment alleen. We gingen even door, maar telkens als ik wilde stoppen omdat het te lang duurde, kreunde ze en begon ze te spelen met haar eigen. Ik kon gewoon niet stoppen. Na een lekker gevoel kwam iemand binnen. Toen moesten we wel stoppen. Ella kuste mij gedag en ik zei: "Ik zal je nog sturen." Ze knikte en liep weg uit het restaurant. Toen ik terug kwam zitten keek July mij mysterieus aan. "Euhm... ik kwam een oude vriend tegen." July leek de smoes perfect te slikken, maar Leon daarentegen bekeek mij kwaad.
Toen het diner aan zijn einde was gekomen vergat ik nog mijn portefeuille. Waarschijnlijk de zenuwen. Toen ik terug binnen kwam stond er een verrassing voor mij. De boze Leon die mij bijna een mep gaf. "Ben jij zot of zo?" Ik begreep hem niet. "Lieg niet Meneer Williams, ik heb alles gezien!" Eerst wilde ik dat hij stiller sprak, en gelukkig verlaagde hij zijn stemvolume. "Wat denk je dat je vriendin daarvan zou vinden?" Hij hield het contract vast. "Wees blij dat zaken voor dit gaan... Maar hoe durf je! Klote hommel!" Ik slikte en Leon stormde het restaurant. Vanaf dat moment besefte ik dat het genoeg was geweest. July zou er kapot van zijn en ik zou er niets aan over houden. Toen kwam mijn oude beslissing terug naar boven. Ik wil en zou scheiden van Ella, ook al was het de moeilijkste veldslag ooit!
Met een nieuw idee wandelde ik naar buiten en nam July vast. Ze rook lekker, en toen wist ik dat ik iemand zoals July nooit meer zou vinden. We liepen hand en hand terug naar het hotel door het warme zand. Die nacht kan je alvast raden wat er gebeurd was, en ik genoot er meer van. Alles met July was perfect. Die volgende ochtend waren we nog snel naar het strand gegaan, maar toen ik Ella zag kijken stapte ik meteen uit het water, dat ze July niet opmerkten. July vond het niet erg en volgde mij. Gelukkig was Ella dan al weg. Maar die avond toen we in London waren was ik zo stom. Na July's verrassing had ik Ella gevraagd om te komen praten over de scheiding. Maar die trut was vroeger gekomen.
July was razend toen ze alles achter kwam, maar nog razender toen ze ontdekten dat ik en Ella seks hadden gehad op restaurant terwijl zij 10 meter verder zat. Ze weende niet, want ze was sterk. Maar die blik in haar ogen betekende maar 1 ding, ik wil je noot meer zien. Ze liep weg maar Ella hield mij tegen. "Ella! Ik was duidelijk geweest, om 23 uur pas. Kan je nu nooit iets goed doen in je leven buiten dat van andere te kloten!" Ella was ook razend geworden. "Wat scheelt er nou?" Ik ademde diep in en keek naar beneden. July stapte in, naast Matt en al mijn plannen waren naar de kloten. "Ik wil scheiden Ella! Na 4 jaar huwelijk ben ik het beu." Haar ogen werden groter en ze slikte. "Wacht maar, eens je terug bent in Amerika stuur ik mijn beste advocaten op je af. Het zal je beste dag niet worden Steve Williams!" Nadien liep ook Ella weg, maar van haar had ik geen last. July was weg, voor altijd. Ik weet zelf niet naar waar. Ik had enkel haar nummer nog. Maar de kans dat ze mijn telefoontjes of berichtjes zou zien, was klein. Zeer klein...
JE LEEST
De Escorte {COMPLETED}
RomanceJuly is een 20-jarige escorte. Mannen boeken haar voor gezelschap en andere dingen. Tot dat Steve komt, hij is een rijke zakenman die vaak op reis gaat. Ze krijgen gevoelens voor elkaar, maar niet iedereen is daar even blij mee...